09:46 | دوشنبه 28 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گرام

سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیون دلاری ابوظبی در تلگرام
نماد برتر- صندوق دولتی ابوظبی و شرکت ابوظبی کاتالیست پارتنرز مجموعا ۱۵۰ میلیون دلار در اپلیکیشن پیام رسان تلگرام سرمایه گذاری کردند.
"کرونا" با همایش‌ها و نمایشگاه‌های فناورانه چه کرد؟
نماد برتر- هر چند که در گذشته برگزاری رویدادها، همایش‌ها و سمینارها به صورت برخط و آنلاین امری محال به نظر می رسید ولی شیوع کرونا تغییر رویه ای را در برگزاری چنین رویدادهایی ایجاد کرد که نه تنها امکان حضور همه مدعوین از داخل و خارج کشور در آن را میسر کرد، بلکه می‌تواند رویه قابل قبول برای پسا کرونا در برگزاری سمینارها باشد.
اپلیکیشن‌های رکوردار افشای اطلاعات کاربران
یافته های یک بررسی نشان داد بیش از نیمی از ۱۰۰ اپلیکیشن‌های محبوب، اطلاعات کاربران را با اشخاص ثالث به اشتراک می‌گذارند.
ثبات بیشتر و کنترل تورم در سال ۱۴۰۰
نماد برتر - رئیس کل بانک مرکزی اظهار امیدواری کرد سال ۱۴۰۰، سال ثبات بیشتر بازار، رشد بیشتر تولید ناخالص داخلی و سال کنترل بیشتر تورم در جهت بهبود معیشت و رفاه مردم باشد.
دولت با ارسال پیام های غلط، بورس را بهم ریخت!
نماد برتر - رفتارهای اشتباه دولت اقتصاد به سمت غلط هدایت می کند.
ارز دیجیتال در یکسالی که گذشت
نماد برتر - برخلاف سال های اولیه فعالیت ارزهای دیجیتالی، اکنون بازار رمزارزها بسیار پربحث و داغ دنبال می شود و نوسانات بالای آنها نشان می دهد که برخلاف بازارهای مالی سنتی، این بازارها ریسک بسیار زیادی دارند.
یادداشت اینستاگرامی رئیس کل بانک مرکزی
نماد برتر- بانک مرکزی به منظور ایجاد تسهیل در پرداخت‌های الکترونیکی، بزودی از پروژه استفاده از موبایل برای انجام تراکنش‌های خرید در فروشگاه‌ها و حذف تدریجی استفاده از فیزیک کارت خرید را رونمایی می‌کند.
روحانی باید برای فاجعه بورس و... محاکمه شود نه به علت پهنای باند!
نماد برتر- عضو شورای عالی فضای مجازی در واکنش به حمایت رئیس جمهور از وزیر ارتباطات گفت:روحانی باید به دلیل فاجعه بورس، سقوط ارزش پول، معیشت نامناسب و...محاکمه شود نه به علت پهنای باند!
رشد ۷۶ درصدی سود خالص "امین" و برنامه افزایش سرمایه ۱۵۷ درصدی
نماد برتر- مدیرعامل تامین سرمایه امین ضمن اشاره به رشد ۷۶ درصدی سود خالص در سال مالی منتهی به شهریور نسبت به مدت مشابه قبل از برنامه افزایش سرمایه ۱۵۷ درصدی در دو مرحله خبر داد.
متادون؛ عرضه داروخانه‌ای یا نشت در بازار سیاه!
نماد برتر- عرضه داروخانه ای متادون؛ موضوعی چالش برانگیز که موافقان و مخالفان خود را دارد، اما قانون مصر است که دارو چه مخدر چه غیر مخدر باید از طریق داروخانه عرضه شود...
درخواست رییس بانک مرکزی از فعالین سیاسی در رقابت های حزبی
نماد برتر- رییس بانک مرکزی با اشاره به تلاش برای ایجاد تعادل در بازار ارز و تقویت ارزش پول از فعالین سیاسی خواست رقابت های حزبی را به بهبود اقتصاد ،کاهش تحریم و تقویت ارزش پول وصل نکنند.
نرخ متعادل می شود؛ اگر...!
نماد برتر - رئیس کل بانک مرکزی گفت: انتظار می‌رود با فروکش کردن انتظارات، نرخ ارز نیز به سمت تعادل و ارزش اقتصادی آن حرکت کند.
فساد در تایر سازی معروف و حاضر در بورس و تغییر مدیرعامل
نماد برتر- عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از فرار یکی از مدیران تایرسازی معروف و حاضر در بورس خبر داد و گفت: دو نفر از مدیران ارشد این شرکت به دستور مقام قضایی بازداشت شدند.
رشد صادرات نفت و ایجاد گشایش در منابع بانک مرکزی
نماد برتر- همتی با اشاره به کاهش درآمدهای نفتی ایران در دو سال گذشته، گفت: با فروکش کردن انتظارات و هیجانات سیاسی و رشد صادرات نفت و فرآورده در ماه‌های اخیر و گشایش‌های آغاز شده در خصوص برخی منابع بانک مرکزی، به تدریج شاهد آرامش بیشتر در بازارها، ثبات قیمت‌ها و کاهش تورم باشیم.
وزیر اقتصاد: امنیت مرزهای تجاری مدیون استراتژی سردار سلیمانی است
نماد برتر- وزیر اقتصاد گفت: سردار سلیمانی با طراحی استراتژیک موجب شد هیچ کدام از ما هزینه‌های حذف دشمن از عرصه مرزهای اقتصادی و تجاری را حس نکنیم.