21:41 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گازسوز

مقیمی: هر سال یک محصول جدید وارد بازار می کنیم
نماد برتر- مقیمی: هر سال یک محصول جدید وارد بازار می کنیم
افزایش ۱۰ درصدی مصرف سی‌ان‌جی در تهران
پایگاه خبری راد: مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از رشد ۱۰ درصدی مصرف گاز طبیعی خودروهای گازسوز منطقه تهران هم‌زمان با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت خبر داد.
سازمان محیط زیست در مورد دیزل‌ها محافظه‌کارانه برخورد نکند
پایگاه خبری راد: به دنبال درخواست صدور مجوز تولید سواری دیزلی از سوی مرکز تحقیقات ایران‌خودرو و مخالفت سازمان محیط زیست با این طرح، استاد مکانیک دانشگاه بهشتی توسعه سبد سوختی کشور را دلیل تولید سواری دیزلی دانست و گفت: سازمان محیط زیست به‌جای رفتار محافظه‌کارانه با تکنولوژی‌های جدید در کشور، به سمت تقویت قدرت پایش خود حرکت کند.
اختصاص وام ۲.۵ میلیون تومانی برای دوگانه‌سوز کردن خودروها
پایگاه خبری راد: در حال حاضر ظرفیت جایگزینی بیش‌از ۴۰ میلیون لیتر بنزین با سی‌ان‌جی درخودروها وجود دارد.
اعتراض تاکسیرانی به قیمت‌ها و توافقات جدید با ایران‌خودرو
پایگاه خبری راد: مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور به اجرای پایلوت طرح جدید نوسازی تاکسی‌های فرسوده اشاره کرد و گفت: براساس این طرح مقرر شد شرکت بهینه سازی مصرف سوخت از منابع ماده ۱۲ رفع موانع تولید یارانه به تاکسیرانی اختصاص دهد و شرکت خودروساز نیز قرار است ۱۰۰دستگاه خودرو با ظرفیت پیمایش ۳۰۰کیلومتر تولید کند.
تصمیمات دولت برای ساماندهی و تأمین ایمنی تردد خودروهای دوگانه‌سوز
پایگاه خبری راد: هیأت وزیران در جلسه عصر یکشنبه به ریاست دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، آئین‌نامه اجرایی مربوط به استفاده مؤدیان مالیاتی از سامانه صندوق مکانیزه فروش را اصلاح کرد.
بیشتر حرف این روزهای قطعه‌سازان خودرو
پایگاه خبری راد: عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل قطعه‌سازی را مهم‌ترین چالش فرآیند تولید موتور خودرو در ایران دانست و افزود: قسمت عمده قطعات (به جز مواد معدودی) در داخل ساخته می‌شوند و آنچه اکنون بیشتر قطعه‌سازان ما را آزار می‌دهد، تأمین نقدینگی و واردات مواد اولیه از خارج کشور است.
درون سوزها عامل اصلی آلودگی هوا
پایگاه خبری راد: عضو هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر گفت: اصل آلایندگی در تهران و شهرهای بزرگ از همین موتورهای درون‌سوز خودروها است.
جایگزینی گاز با فرآورده‌های نفتی؛ نقطه قوت ایران
پایگاه خبری راد: یک کارشناس حوزه انرژی ضمن بررسی اقدامات انجام شده در صنعت نفت از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، گازرسانی به شهرها و روستاها، جایگزینی گاز با نفت و توسعه صنعت پتروشیمی را از نقاط مثبت این صنعت دانسته و بر این باور است که استفاده نکردن از منابع و از دست دادن جایگاه ایران به عنوان هاب انرژی در منطقه از نقاط ضعف عملکرد صنعت نفت است.
آغاز پیش‌فروش چند محصول ایران‌خودرو/تحویل از شهریور ۹۸
پایگاه خبری راد: گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: براساس مجوز کسب شده ازسوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، این گروه صنعتی پیش فروش محصولات پرتیراژ خود را از روز دوشنبه ۲۴ دی ماه سال جاری آغاز می کند.
ساپیا قیمت جدید محصولات خود را اعلام کرد
پایگاه خبری راد: شرکت سایپا با اعمال افزایش ۳۰ درصدی بر قیمت بیش‌تر خودروهای خود، قیمت‌های جدید را اعلام کرد.
قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد
پایگاه خبری راد: گروه صنعتی ایران خودرو قیمت جدید محصولات پرتیراژ خود را اعلام کرد.
دلیل اصلی پدیده وارونگی هوا، حمل و نقل نیست
پایگاه خبری راد: رییس کمیسیون انرژی، استاندارد مصالح و محیط زیست سازمان نظام مهندسی کشور گفت: بیش از ۴۰ درصد مصرف انرژی کشور از آلودگی بخش ساختمان به هدر می رود.
تشریح جزییات آیین‌نامه جدید معاینه فنی
پایگاه خبری راد: دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک کشور جزییات آیین‌نامه جدید معاینه فنی را تشریح کرد و گفت: آژانس‌ها و مسافربرهای اینترنتی مشمول معاینه فنی حمل و نقل عمومی قرار می‌گیرد.
توصیه‌های هواشناسی کشاورزی در ماه دی
پایگاه خبری راد: ممانعت از استفاده دام از آب یخ زده در آبشخورها، تنظیم دما و تهویه گلخانه‌­ها و سالن­‌های پرورش قارچ با توجه به کاهش دما و پوشاندن نهال‌های جدیدکاشت از جمله توصیه های هواشناسی است.