00:46 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کیا سراتو

جذاب‌ترین خودروهای وارداتی بازار در سال جدید
پایگاه خبری راد: از آنجایی که انتخاب خودرو مناسب مهم‌ترین نکته برای داشتن سفری لذت‌بخش در نوروز است، شرکت مفتاح رهنورد بر آن است تا با معرفی جذاب‌ترین خودروهای خارجی، همراه خوب شما در سفرهای نوروزی باشد.
خودروهای تک‌ستاره‌ها در آستانه حذف!
پایگاه خبری راد: گزارش کیفی خودروهای داخلی در حالی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد که این گزارش بالاخره میهمان جدید و پسابرجامی را به خود دید.
امتیازدهی مشتریان به کیفیت خودروهای سواری
پایگاه خبری راد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری داخلی و وارداتی عرضه شده در شش ماهه اول امسال را منتشر کرد.
نسل جدید کیا ریو به خانواده GT-Line پیوست
پایگاه خبری راد: پروژه GT-Line که تاکنون بر روی اتومبیل‌های مختلف اجرا شده و حالا به نسل آخر "کیا ریو" رسیده است تا ظاهری جذاب‌تر و پیشرانه قوی‌تر داشته باشد.
نسل جدید کیا سراتو معرفی شد
پایگاه خبری راد: کمپانی خودروسازی کیا با آغاز بکار جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی دیترویت آمریکا، نسل جدید کیا فورت را معرفی کرد.
اعلام لیست جدید قیمت محصولات سایپا+جدول
پایگاه خبری راد: لیست جدید قیمت محصولات گروه خودروسازی سایپا با افزایش نیمی از ماشین‌های تولیدی این کارخانه روبه‌رو بود و تنها کیا سراتو 2000 با کاهش قیمت در بازار مواجه شده است.
نوربالای سایپا به دیگر خودروسازان + لیست قیمت
پایگاه خبری راد:گروه خودروسازی سایپا در هفته گذشته مانند دیگر خودروسازان با افزایش نرخ محصولات، خود را در کورس رقابت با دیگر خودروسازان از لحاظ افزایش قیمت نگاه داشت.
صفحه قبل | صفحه بعد