20:48 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کنفرانس

کودتای ارزی به سبک عثمانی!
نماد برتر - رئیس جمهور ترکیه از کشورهای عضو گروه دی-هشت خواست تا در مبادلات تجاری دوجانبه، ارزهای ملی را جایگزین کنند.
کاهش قیمت انرژِی با افزایش تولید
نماد برتر - پس از این که دولت بایدن در اقدامی مشابه دونالد ترامپ، از عربستان سعودی خواست قیمتهای انرژی را معقول نگه دارد، اوپک پلاس در نشست روز پنجشنبه وزیران این گروه با تسهیل تدریجی محدودیت عرضه از ماه مه موافقت کرد.
ادامه روند ریزشی ارزهای دیجیتالی
نماد برتر- ارزش بیشتر ارزهای دیجیتالی مجددا کاهش پیدا کرد.
"کرونا" با همایش‌ها و نمایشگاه‌های فناورانه چه کرد؟
نماد برتر- هر چند که در گذشته برگزاری رویدادها، همایش‌ها و سمینارها به صورت برخط و آنلاین امری محال به نظر می رسید ولی شیوع کرونا تغییر رویه ای را در برگزاری چنین رویدادهایی ایجاد کرد که نه تنها امکان حضور همه مدعوین از داخل و خارج کشور در آن را میسر کرد، بلکه می‌تواند رویه قابل قبول برای پسا کرونا در برگزاری سمینارها باشد.
ریزش بیتکوین و اتریوم
نماد برتر- بیتکوین در استانه ورود به ۵۵ هزار دلار قرار گرفت.
بیتکوین ریزش کرد
نماد برتر- بیتکوین در شکستن کانال ۶۰ هزار دلاری ناکام ماند و عقب نشست.
فروش نفت به چین اولویت ۵۰ سال آینده آرامکو شد
نماد برتر- مدیرعامل شرکت آرامکوی سعودی در کنفرانس توسعه چین اعلام کرد این شرکت تضمین خواهد کرد امنیت انرژی چین بالاترین اولویت آرامکو در ۵۰ سال آینده خواهد ماند.
رای دادگاه در واگذاری ساختمان ۵۵ میلیارد تومانی و برنامه افزایش سرمایه و....
نماد برتر- لیزینگ ایران بعد از افزایش بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام از رای دادگاه در واگذاری ساختمان ۵۵ میلیارد تومانی، زیان انباشته سال مالی گذشته و برنامه افزایش سرمایه خبر داد.
پاسخ به ۱۷ سوال درباره افزایش سرمایه، قیمت کنسانتره زغال سنگ و ...
نماد برتر- شرکت تازه وارد زغال سنگ پروده طبس به ۱۷ سوال درباره محاسبه قیمت کنسانتره زغال سنگ و تقاضای داخلی، برآورد ارزش ماشین آلات، افزایش سرمایه و ... پاسخ داد.
دعوت رئیس سازمان بورس از سرمایه گذاران خارجی برای مشارکت فعال
نماد برتر- رئیس سازمان بورس با اشاره به لزوم شناخته شدن بازار سرمایه در سطح ملی و بین المللی از بازیگران و سرمایه گذاران خارجی برای حضور و مشارکت فعال در این بازار دعوت کرد .
رشد تامین مالی از بازارسرمایه به رغم تحریم‌ها
نماد برتر- عضو سابق شورای عالی بورس در خصوص صندوق‌ها بیان کرد: در حوزه صندوق‌ها به رغم کوچک بودن ارقام، صندوق‌هایی که صندوق پروژه بودند یا برای تولید و خرید شرکت‌ها پول جمع آوری می‌کردند، موجب افزایش اشتغال شدند و همین امر باعث شد که تعدادشان بیشتر و تنوع صندوق‌ها نیز افزایش یابد.
نماد ۵۱ شرکت برای یک ساعت بسته شد / ابطال معاملات دیروز ۸ شرکت
نماد برتر- نماد ۵۱ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام پیش بینی درآمد هر سهم ، برای یک ساعت متوقف و معاملات دیروز ۸ شرکت از جمله سایپا ، فولاد خوزستان و دو بانک ملت و پاسارگاد تایید نشد.
توقف ۲۴ نماد برای یک ساعت و دو روز کاری + محدودیت حجمی برای "کزغال "
نماد برتر- نماد ۲۴ شرکت بورسی و فرابورسی متوقف و برای زغال سنگ پروده طبس که چهارشنبه گذشته عرضه اولیه شده ، محدودیت حجمی ۱۰۰ هزار سهمی تعیین شد .
توضیح درباره زمان افزایش سرمایه ۱۸۳ درصدی و عملکرد ۹ ماهه
نماد برتر- شرکت فرابورسی درباره زمان افزایش سرمایه ۱۸۳ درصدی از محل تجدید ارزیابی و صورت های مالی ۹ ماهه توضیح داد.
روایت مقام مسئول وزارت صنعت از اصلاح طرح فولادی با توجه به شرایط بورس
سرپرست معاونت معدنی وزارت صنعت از همکاری تشکل‌های زنجیره فولاد برای اخذ نظرات اصلاحی درباره طرح تنظیم بازار این محصول در مجلس با در نظر گرفتن شرایط بورس طی ۱۵ روز آینده خبر داد.