18:53 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کنترل قیمت ها

پیش‌بینی یک اقتصاددان از وضعیت تورم در ماه‌های آینده
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز معتقد است: همراه با ارائه شدن بسته ارزی جدید یک سری اصلاحات و اقدامات تکمیلی در جهت کنترل افراد و شرکت‌هایی که ارز ارزان را صرف سودهای کلان خود کردند نیاز دارد و البته این اقدامات تکمیلی، علاوه بر دولت نیاز به مشارکت فعال نهادهای قضایی و نظارتی دارد تا از سوء استفاده های بعدی جلوگیری شود.
 نظارت‌ها و برخورد قانونی باید مانع از احتکار کالا شود
پایگاه خبری راد: رییس مجلس شورای اسلامی گفت: روند نظارت و برخورد قانونی باید به گونه‌ای باشد که از احتکار جلوگیری شود.
جنگ تجاری آثار منفی بر اقتصاد کانادا خواهد داشت
پایگاه خبری راد: سازمان توسعه و همکاری‌های اقتصادی اعلام کرد کانادا یکی از کشورهای سرآمد از نظر برابری جنسیتی و مسکن در بین کشورهای توسعه یافته جهان است.
دولت با حمایت از تولیدکنندگان قیمت محصولات کشاورزی را کنترل کند
‌پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: بخش های مختلف بازار متاثر از بخش کشاورزی و تولید داخل کشور است. اگر میزان عرضه محصولات متناسب با متقاضیان باشد، قیمت ها خود به خود پایین می آید.
عربستان تولید نفت اوپک را افزایش داد
پایگاه خبری راد: بر پایه یافته‌های نظرسنجی رویترز، تولید اوپک ماه میلادی گذشته با تولید بالاتر از سوی عربستان سعودی، افزایش یافته است.
بسته ۱۰ گانه برای مقابله با بحران ارزی و ابر تورمی
پایگاه خبری راد: یک اقتصاددان با تحلیلی از بحران ارزی اول و دوم دهه ۱۳۹۰ اقتصاد ایران، بسته‌ای با ۱۰ پیشنهاد به منظور مقابله با بحران ارزی و ابرتورمی مطرح کرد.
واقعیت بازار را بپذیرید و تشویش ایجاد نکنید
پایگاه خبری راد: معاون نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از بخش خصوصی و تشکل‌ها خواست با پذیرش واقعیت بازار ایران طوری صحبت نکنند که در اذهان عمومی تشویش ایجاد شود.
رکورد شکنان سفرهای نوروزی اعلام شدند
پایگاه خبری راد: مازندران، گیلان، بوشهر، هرمزگان، خراسان رضوی، فارس، خوزستان و اصفهان تا کنون رکوردشکنان سفر و اقامت های نوروزی بوده اند.
انقلاب بزرگ مالی در شهرداری با بخشنامه ممنوعیت هولوگرام
پایگاه خبری راد: معاون نظارت شورای شهر تهران، ری و تجریش ابعاد مختلف بخشنامه ممنوعیت صدور هولوگرام در شهرداری تهران را تشریح کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد