09:17 | شنبه 9 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کنار خیابان

چهارراه استانبول و جاذبه های آن
پایگاه خبری راد: قدمت و جاذبه‌های چهارراه استانبول هم نتوانسته ظاهر زشت و نازیبایی که این روزها دلار برای آن ساخته است، محو کند.
تفاوت قیمت دلار در واقعیت؛ 440 یا 4700؟
پایگاه خبری راد: با وجود آنکه قیمت دلار روی تابلو اعلان صرافی‌ها ۴۴۶۰ تومان است، دلاری که عملا توسط صرافی‌ها و دلالان به فروش می‌رسد بیش از ۴۷۰۰ تومان قیمت دارد.
آتش‌سوزی هفت خودرو در خیابان انقلاب+تصویر
پایگاه خبری راد: شب گذشته نشتی بنزین از یک دستگاه خودرو سواری در خیابان انقلاب، موجب آتش گرفتن هفت دستگاه خودرو شد. خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید.
با نیروی کار ۷۰ ساله به ژاپن و کره نمی‌رسیم
پایگاه خبری راد: یک مقام مسئول کارگری معتقد است در بازار کاری که بازنشستگان بعد از ۳۰ سال کار باید همچنان در جست‌وجوی شغل باشند و نیروهای جوان جویای کار در خیابانها پرسه بزنند، نمی‌توان فرهنگ کار را نهادینه کرد.
با نیروی کار ۷۰ ساله به ژاپن و کره نمی‌رسیم
پایگاه خبری راد: بک مقام مسئول کارگری معتقد است در بازار کاری که بازنشستگان بعد از ۳۰ سال کار باید همچنان در جست‌وجوی شغل باشند و نیروهای جوان جویای کار در خیابانها پرسه بزنند، نمی‌توان فرهنگ کار را نهادینه کرد.
گوشت گیاهی ۷۰۰۰ تومانی در کبابی‌ها و بی‌خبری مسئولان!
پایگاه خبری راد: در حالی که مسئولان بخش خصوصی از وجود گوشت گیاهی کیلویی ۷۰۰۰ تومانی و چلوکباب ۱۰۰۰ تومانی در بازار خبر داده بودند، وزارت جهاد کشاورزی به عنوان متولی تولید انواع گوشت و محصولات پروتئینی، خبری از این مساله ندارد.
فروش سیگار توسط کیوسک‌ها تخلف است
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات کشور اعلام کرد: توزیع سیگار توسط کیوسک ها و نیز خرده فروشان کنار خیابان غیرقانونی بوده و تخلف به شمار می‌آید.
مرا وارد چالش نان با وزارت صنعت نکنید/تورم محصولات کشاورزی زیاد نیست/آنفلوآنزا عامل گرانی مرغ
پایگاه خبری راد: وزیر جهاد کشاورزی شب گذشته درباره مسائل مختلفی از جمله علت ممنوعیت ثبت سفارش و واردات برنج، افزایش قیمت محصولات پروتئینی از جمله مرغ، گوشت و تخم مرغ، همه مسائل و حواشی گندم، آرد و نان، مسئله سیب‌هایی که در کنار خیابان ریخته شده بودند، مشکلات تعرفه‌ای با عراق و برای صادرات محصولات کشاورزی و... صحبت و از کشاورزان به خاطر تاخیر در پرداخت خسارت بیمه کشاورزی عذرخواهی کرد.
کنار خیابان غذا نخورید/ هزینه‌های ۸ تا ۹هزار تومانی یک پرس غذای رستورانی
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه چلوکباب و چلوخورش تاکید کرد: همان طور که پیش از این هم بارها هشدار داده‌ایم از مردم درخواست داریم که پیش از خرید هر نوع غذا کمی هم به شیوه طبخ و سلامت آن فکر کنند.
مُهر برند‌های خارجی روی نوشت‌افزار ایرانی
پایگاه خبری راد: تمامی بازارهای مصرفی نیازمند رقابتی سالم بوده و تولیدکنندگان حوزه نوشت‌افزار مخالف واردات نیستند بلکه با واردات بی‌رویه محصولات بی‌کیفیت، غیراستاندارد و البته غیربهداشتی مخالف‌اند.
با خیال راحت جگر بخورید
پایگاه خبری راد - رئیس اتحادیه فروشندگان دل، جگر و قلوه تاکید کرد: آنچه درباره آلودگی جگر گوسفند به میکروب بیماری تب کریمه کنگو مطرح می‌شود، قطعا شایعه بوده و حتی وزارت بهداشت هم عدم صحت این موضوع را اعلام کرده است.
صفحه قبل | صفحه بعد