14:04 | يكشنبه 29 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کمیسیون فرهنگی

افزایش چند ده درصدی قیمت خودروهای داخلی تورم‌زاست
پایگاه خبری راد: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: افزایش چند ده درصدی قیمت خودروهای پرتیراژ و کم تیراژ اقدامی غیر قابل قبول و دارای آثار تورمی و اقتصادی بسیار منفی است و اصلا نباید بار مالی خروج خودروسازان و قطعه‌سازان از بحران بر دوش مردم گذاشته شود.
دستگاه‌هایی که تن به شفافیت نمی‌دهند!
پایگاه خبری راد: همیشه وقتی صحبت از شفافیت به میان می‌آید، فورا شرایط کشورمان را با کشورهایی مقایسه می‌کنیم که در آنها از هر سازمانی هر اطلاعاتی که بخواهیم به ما می‌دهد و بعد می‌گوییم دلیل پیشرفت آن کشورها همین است.
ترکیب اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال ٩٨ مشخص شد
پایگاه خبری راد: ترکیب ۴۵ نفره کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال ۹۸ مشخص شد.
باید روزی فعالیت تلگرام و اینستاگرام به اتمام برسد
پایگاه خبری راد: یک عضو کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمی توانیم با وجود فسادهایی که در تلگرام و پیام رسان‌های مشابه است تا آخر منتظر باشیم که "تلگرام باشد و ما هم باشیم" و باید روزی فعالیت تلگرام و اینستاگرام به اتمام برسد.
وام ازدواج سال 98 با سال 97 تفاوتی نکرده است!
پایگاه خبری راد: وام ازدواج جوانان در بودجه سال ۱۳۹۸ همان ۱۵ میلیون تومان ماند و نسبت به امسال تفاوتی نداشت.
 منابع صندوق توسعه ملی باید در شرایط سخت استفاده شود!
پایگاه خبری راد: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: قرار بود صندوق توسعه ملی، ذخیره‌گاه منابع ارزی کشور برای هزینه در شرایط سخت باشد، اما امروز با ولنگاری در هزینه‌های جاری و برداشت از منابع صندوق توسعه ملی روبرو هستیم.
باز قانون جدید برای پیام رسان های داخلی!
پایگاه خبری راد: مجلس شورای اسلامی در حالی می‌خواهد طرحی برای ساماندهی پیام‌رسان‌ها تصویب کند که شورای عالی فضای مجازی سال گذشته با بررسی این موضوع، مصوبه‌ای با عنوان «سیاست‌ها و اقدامات ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی» تصویب کرده بود.
نشست ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی
پایگاه خبری راد: نشست تخصصی بررسی طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی روز یکشنبه برگزار می‌شود.
حمایت از پیام رسان های داخلی!
پایگاه خبری راد: اگرچه ممکن است برخی عدم حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی را علت عدم رشد آن‌ها بدانند، درمقابل، ادامه‌ی حمایت از آن‌ها در شرایطی که هنوز نتوانستند به تعداد کاربران مورد نظر برسند هم مورد انتقاد گروهی دیگر قرار گرفته است.
بررسی طرح مدیریت و ساماندهی پیام‌رسان‌های داخلی
پایگاه خبری راد: چند روزی است که پیش‌نویس «طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی» توسط نمایندگان مجلس منتشر شده و باعث انتقادهایی شده است. منتقدان به دو موضوع نقد دارند: محتوای محدودکننده‌ و امضاکنندگان این طرح.
 سومین المپیاد مهندسی نفت در اسفندماه برگزاری می شود
پایگاه خبری راد: دانشگاه صنعتی شریف سومین المپیاد مهندسی نفت را اسفندماه امسال و با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی برگزار می‌کند.
نبودن پارتیشن‌ و محدودیت برای استفاده از اینترنت در سنین و سطوح مختلف!
پایگاه خبری راد: فضای مجازی همانند چاقویی بسیار تیزی می ماند که اگر قوه عاقله کودکان در کنارشان نباشد احتمال آسیب زدن بچه‌ها به خودشان بسیار جدی می شود.
انتزاع صنف اسباب‌بازی و کالاهای سرگرمی از صنف خرازی‌فروش را پیگیری می‌کنیم
پایگاه خبری راد: نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس از پیگیری این کمیسیون برای انتزاع صنف اسباب‌بازی و کالاهای سرگرمی از صنف خرازی فروش خبر داد و گفت: با این کار صنعت اسباب‌بازی خواهد توانست در جایگاه واقعی قرار گرفته و ظرفیت‌های مغفول و جامانده این صنعت به ویژه در حوزه تولید اشتغال و مصنوعات فرهنگی و سرگرمی از وضعیت فعلی خارج شده و به رشد مورد انتظار برسد.
 افشانی شهردار فعلی تهران  است!
پایگاه خبری راد: حجت نظری درباره آخرین مهلت فعالیت شهردار فعلی تهران گفت: تاکنون وزارت کشور حکمی برای آقای پیروز حناچی صادر نکرده است.