19:19 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

بررسی مسائل مرتبط با حوزه‌زاینده‌رود در دستور کار کمیسیون امنیت ملی مجلس قرار گرفت
پایگاه خبری راد: نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی مسائل مرتبط با حوزه‌زاینده‌رود در دستور کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
در بعضی از نقاط کشور برای استفاده از آب شیرین کن مطالعاتی انجام شده است
پایگاه خبری راد: رییس کمیته آب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از انجام مطالعات برای استفاده از آب شیرین کن و انتقال آب در پنج نقطه کشور خبر داد.
توسعه و تکمیل منطقه ویژه دامغان زمینه ساز اشتغال جوانان بیکار
پایگاه خبری راد: نماینده مردم دامغان از وجود ۳۰۰۰ فارغ‌التحصیل دانشگاهی بیکار در این شهرستان خبر داد.
تلگرام‌های فارسی؛ مجاز یا غیرمجاز؟
پایگاه خبری راد: نسخه‌های فارسی تلگرام در حالی به فعالیت خود ادامه می‌دهند که پس از مهلت داده شده به آن‌ها برای بومی‌سازی کامل، تا امروز اظهارنظر رسمی درباره‌ی ادامه‌ فعالیت‌شان یا ممنوعیت آن‌ اعلام نشده است.
هیچ‌گونه مانعی برای سرمایه‌گذاران در ایران پیش نمی‌آید
پایگاه خبری راد: رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سرمایه‌گذاران خارجی این اطمینان را داشته باشند که برای ورودشان به ایران به گونه‌ای عمل می‌شود که مشکلی در مراودات آنها به وجود نیاید.
ایجاد 2 مرز مشترک جدید ایران با ترکیه به کجا رسید؟
پایگاه خبری راد: استاندار آذربایجان غربی با تشریح برخی از مهم‌ترین دستاوردهای سفر اخیر خود و وزیر کشور به ترکیه گفت: در نشستی که به همراه وزیر کشور با مقامات کشور ترکیه داشتیم ایجاد مرز رسمی در کوزه‌رش سلماس و بورالان ماکو پیگیری شد.
سازوکارهای ایران برای سرمایه‌گذاران خارجی و جلوگیری از سیاست‌های تحریمی آمریکا
پایگاه خبری راد: رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سازوکارهایی در نظر گرفته شده تا افرادی که به دنبال سرمایه‌گذاری در ایران هستند به موجب تحریم‌های آمریکا دچار مشکل نشوند و بتوانند به راحتی با ایران کار کنند. ما این اطمینان را به همه اتباع خارجی می‌دهیم.
توضیحات آذری جهرمی در کمیسیون امنیت ملی درباره ٢۵ میلیون حمله سایبری در ٦ ماه گذشته
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که طبق توضیحات وزیر ارتباطات در جلسه امروز این کمیسیون، ۲۵ میلیون حمله سایبری و ۶۵۰ مورد نفوذ طی شش ماه گذشته توسط بیش از ۹۰۰ هزار مهاجم علیه کشور شناسایی شده است.
ظریف برنامه‌های مقابله با تحریم‌های آمریکا را تشریح کرد
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور وزیر خارجه در جلسه امروز این کمیسیون، گفت: آقای ظریف در این جلسه با تشریح برنامه‌ها برای مقابله با تحریم‌های آمریکا بر ضرورت تقویت انسجام داخلی و دیپلماسی اقتصادی تاکید کرد.
وزیر اطلاعات درباره اعطای گرین کارت به فرزندان مقامات در صحن علنی پاسخ می‌دهد
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جلالی نماینده تهران از پاسخ‌های وزیر اطلاعات درباره اعطای گرین کارت به ۲۵۰۰ نفر از مقامات و فرزندان آنها توسط دولت در جریان مذاکرات برجام قانع نشد و سوال به صحن ارجاع شد.
سیاست نظام صادرات نفت منطقه به شرط فروش نفت ایران است
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در تایید صحبت‌های رییس جمهور درباره‌ی نفت، گفت: این استراتژی نظام است که اگر جمهوری اسلامی نتواند نفتش را بفروشد و یا صادر کند، بقیه کشورها نیز نمی‌توانند این کار را انجام دهند. براین اساس باید وزارت خارجه با تمامی توان این دیپلماسی را دنبال کند
نفت ۳۰۰ دلاری؟
پایگاع خبری راد: یک نماینده مجلس در برآوردی شگفت‌انگیز از اثر «هیچ» بر بازار نفت پرده برداشت.
روایتی جدید از پشت پرده "قرارداد کرسنت"
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روایتی جدید از پشت پرده "قرارداد کرسنت" که آن را قراردادی طلایی و ارزشمند می‌دانست، بیان کرد.
در حوزه نفتی ایران اختلال ایجاد کنند، در نظام اقتصادی‌شان اختلال ایجاد می‌کنیم
پایگاه خبری راد: نقوی حسینی گفت: اگر آمریکا و عربستان و هم پیمانان آنها بخواهند در حوزه نفتی ما اختلال ایجاد کنند، جمهوری اسلامی ایران هم در نظام اقتصادی آنها اختلال ایجاد می‌کند
رییس‌جمهور باید وضعیت اقتصادی را برای مردم تبیین کند
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: شرایط امروز ضرورت دارد تا رییس‌جمهور به اتفاق وزیر اقتصاد در یک کنفرانس مطبوعاتی شرایط اقتصادی کشور را برای مردم تبیین کند.