21:40 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کمک هزینه

جزئیات بسته بزرگ دو تریلیون دلاری اروپا
نماد برتر- ۷۵۰ میلیارد یورو دیگر به بودجه بسته حمایتی اتحادیه اروپا افزوده شد.
پرداخت معوقات حق مسکن کارگران از ابتدای سال
نماد برتر- یک مقام مسئول کارگری معتقد است حق مسکن شامل بخشنامه دستمزد شورای عالی کار است و معوقات آن باید از ابتدای سال به کارگران پرداخت شود.
رد بازنگری مجدد دستمزد کارگران در نیمه دوم سال
نماد برتر- دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با رد هرگونه خبر افزایش مجدد دستمزد در نیمه دوم سال گفت: بحث بازنگری مجدد دستمزد مطرح نیست مگر اینکه دستگاههای حاکمیتی با توجه به دوبرابر شدن فاصله معیشت و دستمزد و وضعیت زندگی کارگران در شرایط حاضر مجددا به بحث دستمزد ورود کنند.
حق مسکن باید ۵۰ درصد هزینه اجاره‌بها را پوشش دهد
نماد برتر- یک فعال حوزه کار معتقد است حق مسکن دستکم باید ۵۰ درصد متوسط هزینه اجاره‌بهای مسکن را پوشش دهد و حقوق و دریافتی یک کارگر به گونه‌ای باشد که از عهده پرداخت هزینه مسکن و اجاره‌بها برآید.
کارگران توان پرداخت اجاره بهای مسکن را ندارند
نماد برتر- رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با انتقاد از بازار آشفته مسکن گفت: حقوق و دریافتی کارگران دیگر پاسخگوی هزینه‌های مسکن و اجاره بها نیست و اکثر کارگران یا به حاشیه شهرها رفته یا ناچار به سکونت در شهرستانها شده‌اند.
۱۰ نقطه جهان که برای رفتن به آن‌ها به شما پول یا خانه می‌دهند!
پایگاه خبری راد: مهاجرت به برخی مناطق نه تنها نیازمند هزینه ای نیست بلکه برای شما درآمد نیز به همراه خواهد داشت.
تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰ میلیونی به دانشجویان پیام نور
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کمک شهریه تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال به دانشجویان دانشگاه پیام‌نور خبر داد.
پرداخت تفاوت افزایش حقوق بازنشستگان تا آخر خرداد
پایگاه خبری راد: با تشدید جنگ تجاری میان آمریکا و چین، به نظر می‌رسد پکن و غول‌های انرژی این کشور برای بدترین سناریوی ممکن که در آن جنگ سال‌ها ادامه خواهد داشت و روی سیاست تأمین نفت خارجی چین تأثیر می‌گذارد آماده می‌شوند.
واریز مابه‌التفاوت حق مسکن کارگران در فیش اردیبهشت
پایگاه خبری راد: دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران گفت: مصوبه افزایش کمک هزینه مسکن کارگران از ابتدای سال ۱۳۹۸ لازم الاجرا است و مابه التفاوت برج فروردین آخر اردیبهشت ماه به طور کامل پرداخت خواهد شد.
حق مسکن کارگران بالاخره تصویب شد
پایگاه خبری راد: در پی تصویب افزایش کمک هزینه مسکن کارگران در هیات دولت، حق مسکن کارگران به ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت.
کارفرمایان بلاتکلیف مصوبه حق مسکن
پایگاه خبری راد: نایب رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران با اشاره به بلاتکلیفی کارفرمایان در عدم ابلاغ مصوبه حق مسکن کارگران، تصریح کرد: با توجه به تصویب مصوبه در کمیسیون اقتصادی دولت، افزایش کمک هزینه مسکن قطعی است و به زودی در فیش حقوقی کارگران اعمال خواهد شد.
تعیین تکلیف حق مسکن کارگران در روزهای آینده
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی می‌گوید: رضایت از افزایش دستمزدها زمانی به دست می‌آید که بازار در ثبات به سر برده، اقلام و مایحتاج ضروری کارگران از افزایش قیمت‌ها تأثیر نپذیرد.
اجرای طرح جامع زراعت در حوضه دریاچه ارومیه
پایگاه خبری راد: مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: طرح جامع زراعت به منظور احیای دریاچه ارومیه در ۹ شهرستان حوضه آبریز این پهنه آبی در حال اجراست.
آسیب به ۱۱۰ هزار خانه در سیلاب
پایگاه خبری راد: طبق آخرین آمار از مناطقی که شرایط محیطی اجازه بررسی را می‌دهد، سیل تاکنون به ۱۱۰ هزار واحد مسکونی در استان‌های درگیر، خسارت زده است.
حقوق کارگران در سال ۹۸ چقدر شد؟
پایگاه خبری راد: با تصویب افزایش ۳۶.۵ درصدی حداقل دستمزد سال ۱۳۹۸ در آخرین نشست اعضای شورای عالی کار، پایه حقوق کارگران ۴۰۰ هزار تومان بیشتر شد و از یک میلیون و ۱۱۲ هزار تومان به یک‌ میلیون و ۵۱۷ هزار تومان رسید.