17:47 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کشت و صنعت پیاذر

زمان افزایش سرمایه ۷۹ و ۳۵۷ درصدی + مجمع عادی بطور فوق العاده یک شرکت
نماد برتر- زمان برگزاری مجمع فوق العاده دو شرکت بورسی برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه ۷۹ و ۳۵۷ درصدی و مجمع عادی بطور فوق العاده یک سهم دیگر اعلام شد.
«کاذر» و «فروس» به مجمع می روند
نماد برتر - زمان برگزاری مجمع فوق العاده دو شرکت بورسی برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه ۷۹ و ۳۵۷ درصدی و مجمع عادی بطور فوق العاده یک سهم دیگر اعلام شد.
بازدهی یک ماهه ۶۱۸ سهم مشخص شد
نماد برتر- در برابر افت ۸ درصدی شاخص طی شهریور ماه، بازدهی سهام ۶۱۸ شرکت بورسی و فرابورسی مشخص شد که تنها ۱۱۱ شرکت بازدهی مثبت داشتند.
معاملات مشکوک سه زیرمجموعه "خساپا" ، دو شرکت سیمانی + ۱۰ نماد
نماد برتر- در روز جهش ۵۷ هزار واحدی شاخص، سایپا دیزل، دو زیرمجموعه سایپا، دو شرکت سیمانی به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
پیشنهاد افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی "غاذر"
نماد برتر- هیات مدیره شرکت کشت و صنعت پیاذر پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۵۰ میلیارد میلیون ریالی را به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پیشنهاد داد.
کدام نمادهای بورسی متوقف شده اند؟
نماد برتر- آخرین لیست نمادهای متوقف بورسی تا تاریخ ۱۴مردادماه حاکی از آن است که از میان نمادهای بورسی، ۴۴ نماد به دلایل مختلف از جمله تعلیق نماد معاملاتی، برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده، تغییرات بیش از ۵۰ درصد در ۱۵ روز متوالی و... متوقف شده اند.
اعلام ۳۰ نماد متوقف بورسی
پایگاه خبری راد: آخرین آمار ارائه شده حاکی از آن است که از ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ تا ۱۸ آذر امسال ۳۰ نماد معاملاتی در بورس اوراق بهادار تهران متوقف شده که از این میان چهار نماد به حالت تعلیق درآمده‌اند.
صفحه قبل | صفحه بعد