15:53 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کشته

چراغ سبز اروپا برای ازسرگیری پرواز جت معیوب بوئینگ!
نماد برتر- رگولاتور ایمنی هوانوردی اروپا قرار است موافقت با پرواز هواپیمای مسافری ۷۳۷ مکس شرکت بوئینگ را تا پایان سال اعلام کند.
سرمایه های خارجی در راه چین
نماد برتر- وزارت بازرگانی چین از رشد ۲۵ درصدی سرمایه گذاری خارجی در این کشور خبر داد.
عوامل افزایش سنگینی تقاضا + موضوع سوق دهنده تولید به سمت نابودی
نماد برتر- قائم مقام ایمیدرو از آغاز عملیات اجرایی نخستین طرح تولید کنسانتره مس با ظرفیت ۷۲ هزار تنی و به ارزش ۵۱ میلیون یورو در استان یزد در آینده نزدیک خبر داد.
تدابیر امنیتی شرکت BP در آذربایجان افزایش یافت
نماد برتر- با تشدید منازعه میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان و گزارشهایی از حملات در نزدیکی یک خط لوله مهم، شرکت BP تدابیر امنیتی در داراییهای نفت و گاز خود در جمهوری آذربایجان را تقویت کرد.
دانلود ویدیوهای 4K با اینترنت 5G
نماد برتر- به گفته یک کارشناس فناوری اطلاعات، سرعت دغدغه اصلی کاربران است و سرعت اینترنت 5G هزار برابر بیشتر از سرعت اینترنت 4G است و با بهره‌گیری از آن می‌توان ویدئوهای 4K با سرعت بالا و پهنای باند ۱۰۰ گیگابیت مشاهده کرد.
اصلاح تحلیل سهام با دلار۳۰ هزاری و تورم ۳ رقمی/ مقایسه جالب برای فروش سهام
نماد برتر- مدیرعامل یک کارگزاری گفت: شاید فروش سهام در شرایط فعلی به برخی احساس برد دهد اما بعد از بورس، بازاری نیست و باید با آرامش اقدام به بروزرسانی تحلیل ها با دلار ۳۰ هزار تومانی کرد.
پایین بودن نرخ حوادث ناشی از کار در ایران
نماد برتر- در حالی که نرخ متوسط حوادث منجر به فوت محیط کار در آسیا ۱۳ درصد و در آفریقا ۱۷ درصد است، نرخ حوادث ناشی از کار در ایران ۵.۵ درصد است که از کنترل سطح نرخ حوادث کار در کشورمان حکایت دارد.
سه کشته و ۱۶ مصدوم در تصادف تریلی با اتوبوس در محور اهواز-آبادان
نماد برتر- سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف تریلی با اتوبوس در محور اهواز - آبادان و کشته شدن سه تن و مصدومیت ۱۶ نفر در این حادثه خبر داد.
سرریز سرمایه خارجی به سمت چین
نماد برتر- پس از دو افت متوالی، سرمایه گذاری خارجی در چین به میزان محسوسی افزایش یافت.
تیراندازی مرگبار در یک ساختمان مسکونی در کانادا
نماد برتر- در حادثه تیراندازی در یک ساختمان مسکونی در کانادا دستکم پنج تن کشته شدند.
ممنوعیت بازی چینی محبوب در هند
نماد برتر- هند در راستای افزایش فشار بر شرکتهای فناوری چینی پس از اختلافات مرزی با پکن، ۱۱۸ اپلیکیشن چینی شامل بازی ویدیویی محبوب PUBG شرکت تنسنت هولدینگ را ممنوع کرد.
بایدن برای نیروهای امدادی در پیتسبرگ پیتزا خرید
نماد برتر- جو بایدن، کاندیدای ریاست جمهوری دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا که ماه‌ها کمپین از راه دور داشت، این بار به پیتسبرگ در پنسیلوانیا رفت تا شخصا به نیروهای امدادی این شهر که در روزهای اخیر شاهد ناآرامی‌ بوده، پیتزا بدهد.
درخشش قیمت نفت در هفته طوفانی
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز جمعه پس از عبور طوفان لارا از منطقه گلف کاست و مصون ماندن پالایشگاهها از آسیب گسترده، با کاهش بسته شد اما موفق شد رشد هفتگی ثبت کند.
خرید نفت هند از چین متوقف شد
نماد برتر- در بحبوحه تیرگی روابط میان دهلی نو و پکن، پالایشگاههای دولتی هند خرید نفت خام از شرکتهای مرتبط با چین را متوقف کرده اند.
حذف برندهای چینی از شبکه‌های ۵G هند
نماد برتر- شرکتهای هواوی تکنولوژیز و ZTE Corp با تیرگی روابط سیاسی میان هند و چین پس از درگیریهای مرگبار مرزی، از برنامه های هند برای راه اندازی شبکه‌های ۵G کنار گذاشته شدند.