03:44 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کسب و کارهای نوپا

رویکرد جدید وزارت ارتباطات در حقوق بین‌الملل
پایگاه خبری راد: آذری جهرمی با بیان اینکه وزارت ارتباطات باید در مجامع و عرصه‌های بین‌الملل ابتکار عمل را در دست داشته باشد، گفت: باید کمیته بین‌الملل در سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات فعال شود و هماهنگی حضور فعالانه در مجامع بین‌الملل توسط این کمیته‌ها صورت بگیرد.
ساخت سیستم ترکیبی بیوراکتور با قابلیت حذف نیترات از آب آشامیدنی
پایگاه خبری راد: برای نخستین بار در کشور سیستم بیوراکتور انوکسیک/غشایی/ کلرزنی/هوادهی حذف نیترات آب آشامیدنی در پژوهشگاه مواد و انرژی طراحی و ساخته شد.
بازار ۲ میلیارد دلاری قاچاق تلفن همراه چگونه از بین رفت؟
پایگاه خبری راد: حدود ۹۵ درصد گوشی‌های کشور قبل از طرح رجیستری به‌صورت قاچاق وارد کشور می‌شدند و اکنون طبق اعلام مسوولان، رجیستری، ارزش ریالی بازار قاچاق که بیش از ۲ میلیارد دلار در سال بود و در حوزه اقتصاد به‌صورت غیرشفاف بین مجموعه‌هایی دست به دست می‌شد را به صفر رسانده است.
۳۱هزار شغل جدید در بستر فضای مجازی شکل گرفت
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان فناوری اطلاعات، ارتقای فضای مجازی را منتج به افزایش مشاغل نوپا تا ۳۱ هزار شغل دانست و افزود: بیمه و تامین اجتماعی از مشکلات پیش روی این استارت‌آپ‌هاست.
انعقاد دو تفاهم‌نامه برای تامین سرمایه کسب‌وکارهای نوپا در بوشهر
پایگاه خبری راد: دو تفاهمنامه برای تامین سرمایه در کسب و کارهای نوپا در بوشهر با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به امضا رسید.
استفاده شرکت‌های دانش‌بنیان از ظرفیت‌های منطقه آزاد انزلی
پایگاه خبری راد: تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی انزلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در راستای حمایت و کمک به ایجاد و توسعه کسب و کارهای فناور از طریق ارائه خدمات عمومی و تخصصی با ارزش افزوده بالا، جذب سرمایه‌گذاری خارجی و ورود کارآفرینان و واحدهای صنعتی به بازارهای جهانی منعقد شد.
توانمندی‌های مناسب نظام سلامت در حوزه استارت‌آپ‌ها
پایگاه خبری راد: وزیر بهداشت با بیان اینکه توانمندی‌های کشور در حوزه کسب و کارهای نوپای فعال حوزه سلامت، مناسب است، گفت: وزارت بهداشت در این زمینه باید تعامل بیشتری با مدیران و فعالان کسب و کارهای نوپا در (استارت آپ) حوزه سلامت داشته باشد.
تحریم، فرصت طلایی برای کسب‌وکارهای نوپا
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره با شرایط فعلی کشور، تحریم‌ها را فرصت طلایی برای توسعه کسب‌وکارهای نوپا عنوان کرد.
دولت هوشمند با ۳۱۴ خدمت در الکامپ حضور می‌یابد
پایگاه خبری راد: نشست خبری بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ تهران برگزار شد.
فناوری اطلاعات به کمک کشاورزی آمد
پایگاه خبری راد: تفاهم‌نامه همکاری وزارت ارتباطات و وزارت جهاد کشاورزی با حضور وزرای این دو وزارتخانه به امضا رسید.
پاسخ تند آذری جهرمی به ادعای سردار جلالی
پایگاه خبری راد: محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات به ادعای سردار جلالی، رییس رئیس سازمان پدافند غیرعامل در خصوص استقرار سرورهای هاتگرام و تلگرام در طبقه نهم ساختمان امام(ره) وزارت ارتباطات پاسخ داد.
اعطای تسهیلات هزار میلیاردی به صنایع الکترونیک
پایگاه خبری راد: مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک در دیدار با رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، حمایت‌های صحا از شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات را تشریح کرد.
استارت‌آپها روز به روز محبوبتر می‌شوند
پایگاه خبری راد: بسیاری از تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که اگر می‌خواهیم مسیر دستیابی به رشد شتابان اقتصادی را طی کنیم، استارت آپها و کسب و کارهای نوپا که روز به روز در میان مردم محبوبتر می‌شوند، بهترین راه تحقق این چشم انداز هستند.
کارنامه حوزه ICT کشور طی۷ ماهه دولت دوازدهم
پایگاه خبری راد: راه‌اندازی دولت همراه به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های دولت الکترونیک اعلام و از اپلیکیشن دولت همراه رونمایی شد تا ارتباط مردم با دولت به صورت اختصاصی شود و ضمن ارتباط با دستگاه‌ها، همه اطلاعات را تجمیع شده داشته باشیم.
سامانه خدمات مشتریان اپراتور اول رونمایی شد
پایگاه خبری راد: پروژه سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.