05:51 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کانال تلگرامی

ثبت سفارش واردات و صادرات متوقف شد
پایگاه خبری راد: ثبت سفارش کالا تا اطلاع ثانوی برای تجار میسر نخواهد بود.
فیلترینگ تلگرام؛ موضوعی که مدام تایید و تکذیب می‌شود
پایگاه خبری راد: اگرچه با زمزمه‌هایی که درباره مسائل امنیتی و اقتصادی مضرات تلگرام مطرح‌ می‌شود، فیلتر شدن آن اصلا بعید نیست و عده‌ای حتی زمانی هم برای آن تعیین می‌کنند اما هیچ یک از مسوولان هنوز خبر تصمیم قطعی درباره این موضوع نداده‌اند.
خبر "فیلتر شدن تلگرام تا ۲۰ روز دیگر" صحت ندارد
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که خبر فیلتر شدن تلگرام تا ۲۰ روز دیگر صحت ندارد و بیان "فیلتر تلگرام از سوی یکی از نمایندگان مجلس آن هم ظرف ۲۰ روز آینده" تعجب‌برانگیز است.
تلنگری به همه‌ی پیام‌رسان‌های ایرانی!
پایگاه خبری راد: ضعف امنیتی که در یکی از پیام‌رسان‌های بومی آشکار شد، تلنگری است به تمامی پیام‌رسان‌ها تا موارد مشابه را در مورد امکانات خود بررسی کنند و آنها را ارتقاء دهند تا اگر صحبت از فیلترینگ تلگرام جدی شد، جایگزین داخلی برای آن وجود داشته باشد.
پاسخ غیر رسمی وزارت صنعت به تجار معترض
پایگاه خبری راد: به دنبال مشکلات ایجاد شده و سرگردانی تجار، از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاعیه‌هایی صادر شد.
همه دردسرهای تلگرام در ایران
پایگاه خبری راد: دسترسی به تلگرام و اینستاگرام توسط کاربران اینترنتی اپراتورهای ایرانسل و همراه اول دچار اختلال شده است.
وزارت ارتباطات در قانون دسترسی آزاد به اطلاعات پیش‌رو باشد
پایگاه خبری راد- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعتقاد بر اینکه فضای مجازی می‌تواند تهدیدها را تبدیل به فرصت کند، اظهار کرد: «در ارتباط با واکنش ملت ایران به سخنان ترامپ، اگر گستردگی فضای مجازی نبود شاید فضاسازی‌های علیه او را نداشتیم که تهدید را تبدیل به فرصت برای ملت ما کرد.»
تعاملات توییتری وزیر ارتباطات و تلگرام
پایگاه خبری راد: در حالی که از داخل کشور هنوز تصمیم جدی درباره تلگرام گرفته نشده و بازار شایعات همچنان داغ است، طبقه گفته مدیرعامل این پیام‌رسان، زبان فارسی تلگرام در راه است؛ اقدامی که به نظر می‌رسد علی‌رغم اعلام برای توقف خدمات به ایران، انجام شده است.
دلایل گرانی دلار/یک پیشنهاد به‌جای سرمایه‌گذاری در بازار ارز
پایگاه خبری راد: رییس کل بانک مرکزی در واکنشی نسبت به نوسانات اخیر بازار ارز عوامل فصلی و انتظارات ناشی از تحولات روابط بین الملل را دلیل اصلی این جریان عنوان کرده است. وی از مردم خواسته تا به جای بردن پول‌های خود در بازار ارز در بانک‌ها سپرده‌گذاری کنند، چرا که هم بازده بالاتری دارد و هم این‌که با ریسک همراه نیست.
سیف: سهم سپرده های کوتاه مدت عادی در شبکه بانکی به 25 درصد کاهش یافت
پایگاه خبری راد- رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: با اجرای بخشنامه کاهش نرخ سود در شبکه بانکی، سهم سپرده های کوتاه مدت عادی از کل سپرده های بخش غیردولتی از 35.9 درصد به 25 درصد کاهش و در قابل سهم سپرده های یکساله و کوتاه مدت ویژه رشد یافت.
ابراز خشنودی سفیر انگلیس از توجه به قراردادهای دوجانبه با ایران
پایگاه خبری راد: سفیر انگلیس در تهران با بازنشر توییت همتای ایرانی خود در لندن، از توجه و حمایت از قراردادهای بین ایران و کشورش ابراز خشنودی کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد