11:01 | شنبه 9 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کالای قاچاق

۵۰۰۰ پرونده قاچاق تشکیل شد
پایگاه خبری راد: مدیرکل بازرسی و امور قاچاق سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از ارجاع ۵ هزار و ۷ پرونده قاچاق کالا در سطح عرضه به تعزیرات حکومتی، به ارزش بیش از یک هزار میلیارد ریال در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.
 آب معدنی ۵۰ هزار تومانی چگونه وارد شد؟!
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی ایران با بیان اینکه آب‌های معدنی گران‌قیمت خارجی محتوای خاص یا کارکرد ویژه‌ای ندارند و فقط به دلیل نام برند با این قیمت عرضه می‌شوند، گفت که طبق آخرین اطلاعات انجمن به نظر می‌رسد این نوع آب‌های معدنی از راه قاچاق به کشور وارد شده است.
کشف بیش از ۳۲ میلیارد تومان کالای قاچاق در تیرماه
پایگاه خبری راد: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و بازرسان مستقر در سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها، ۳۲۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در تیرماه امسال کشف کردند.
رد اتهام قاچاق از کانال مناطق آزاد/ گمرک مستقر است
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت گفت: با کناره‌گیری کیاموتورز از چرخه تولید در ایران، هیچ ضرری متوجه مصرف‌کنندگان نیست چرا که ۱۰۰۰ دستگاه سراتو پیش از این تولید شده، قطعات و لوازم یدکی آن در انبارهای گروه خودروسازی سایپا ساماندهی شده است.
طرح مبارزه با فروش پوشاک قاچاق به خوبی اجرا نمی‌شود
پایگاه خبری راد: در حالیکه بیش از هفت ماه از آغاز طرح برخورد با فروشندگان پوشاک قاچاق می‌گذرد،‌ عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران معتقد است که برخوردها با فروشندگان کالای قاچاق در سال جاری به صورت جدی انجام نشده و شاهد آن هستیم که عده‌ای بدون ثبت برند، کسب نمایندگی و مجوز واردات؛ دوباره شروع به فروش پوشاک وارداتی کرده‌اند.
حمایت کنسول لیتوانی از تولید داخلی در شرایط تحریمی
پایگاه خبری راد: سفیر صلح جهانی ایران در بازدید از نمایشگاه پوشاک بانوان کارآفرین تاکید کرد مصرف کننده ها از تولید داخلی حمایت کنند.
اگر نفت را نفروشیم به نسل آینده خدمت کرده‌ایم
پایگاه خبری راد: یک فعال حوزه کار با تاکید بر اینکه اگر نفت را نفروشیم خدمت بزرگی به نسل آینده کرده‌ایم، گفت: نفت نباید در بودجه هزینه شود بلکه باید در جهت رونق شغل و ایجاد زیرساختها به کار گرفته شود.
رشد 231 درصدی کشفیات قاچاق سوخت در بوشهر
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار کرد: در سال گذشته هفت هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف شد.
آیا همه پوشاک وارداتی، قاچاق هستند؟
پایگاه خبری راد: دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران از تعطیلی ۱۱۰ فروشگاه به دلیل فروش کالای قاچاق تا پایان سال ۱۳۹۷ خبر داد و قاچاق و کمبود مواد اولیه را از جمله مهم‌ترین مشکلات صنعت پوشاک عنوان کرد.
تشخیص محصولات دخانی قاچاق به گمرک واگذار شد
پایگاه خبری راد: از این پس مسئولیت تشخیص و ترخیص محصولات دخانی قاچاق یا فاقد مجوزهای لازم از قبیل کالاهای جعلی، تقلبی، غیر بهداشتی و غیر استاندارد بر عهده گمرک است.
ناگفته‌هایی از بازار و مصرف «لوازم آرایش» در ایران
پایگاه خبری راد: مدیرکل امور فراورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو اخیراً اعلام کرده گردش مالی محصولات آرایشی و بهداشتی کشورمان ۶۵ هزار میلیارد تومان است. جدا از این رقم بالا، بارها خبرهایی مبنی بر اینکه ایران یکی از پرمصرف‌ترین کشورهای جهان است، مطرح شده. اما دلیل این گردش مالی بالا و مصرف زیاد ما در این حوزه چیست؟
چه شد که به واردات گوشت یخی روی آوردیم
پایگاه خبری راد: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت برخورد قاطع‌تر دستگاه‌های نظارتی با متخلفان در بازار تاکید کرد.
۸۶۸ پرونده تخلف به مراجع قضائی ارسال شد
پایگاه خبری راد: در بررسی عملکرد مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه دی ماه ۱۳۹۷، تعداد ۸۶۸ مورد پرونده تخلف به ارزش بیش از ۷۸ میلیارد ریال تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شده است.
واکنش ناجا به تاثیر قاچاق بر گرانی گوشت
پایگاه خبری راد: جانشین فرمانده ناجا توضیحاتی را درباره قاچاق دام ارائه کرد و برخی ادعاها در باره ارتباط افزایش قیمت گوشت با ناجا را رد کرد .
تشکیل بیش از ۱۱۲ هزار پرونده قاچاق کالا
پایگاه خبری راد: رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از تشکیل بیش از ۱۱۲ هزار پرونده در حوزه‌ی قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: این پرونده‌ها از نظر ارزشی و وزنی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب رشد ۸۹ و ۱۸ درصدی داشته است.