01:39 | سه شنبه 19 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کاریابی

اپلیکیشن‌های اندرویدی جاسوسی فیس بوک را می‌کردند؟
پایگاه خبری راد: محققان و پژوهشگران امنیتی به تازگی دریافته و اعلام کرده‌اند که بسیاری از اپلیکیشن های موبایلی اندرویدی اطلاعات کاربران را برای فیس بوک ارسال کرده و تحویل آن می‌دادند.
کدام شرکت‌ها بیش‌ترین کاهش استخدام را داشتند؟
پایگاه خبری راد: بررسی مقایسه‌ای آمار بازار کار در طول سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ نشان می‌دهد که حجم استخدام‌ کسب‌وکارهای دیجیتال از رشد ۴۶ درصدی در شرایط اقتصادی حاضر حکایت دارد.
لزوم تسلط بر مهارت‌های ارتباطی و ذهنی برای کاریابی موفق فارغ‌التحصیلان
پایگاه خبری راد: کارآفرین برتر حوزه مهندسی کشور ضمن بررسی تکنیک‌های موفقیت در بازار کار پس از فارغ‌التحصیلی بر لزوم تسلط بر مهارت‌های ارتباطی و ذهنی به منظور کاریابی موفق فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تاکید کرد.
اطلاعات کارجویان اینترنتی لو رفت!
پایگاه خبری راد: اطلاعات بالغ بر ۲۰۰ میلیون نفر از جوانان چینی جویای کار که در وب سایت‌های اشتغال یابی ثبت نام کرده بودند، در یک حمله سایبری به سرقت رفته است.
نگاهی به بهترین مشاغل سال ۲۰۱۹
پایگاه خبری راد: در شرایطی که وضعیت بازار کار بهتر شده است، برخی از مشاغل دارای حقوق و امکان استخدام بیشتری در مقایسه با سایر مشاغل هستند.
ضعف مهارت عامل بیکاری است
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی از برگزاری دوره‌های آموزش مهارت‌های شغلی برای فارغ‌التحصیلان جویای کار خبر داد و علت وجود بیکاری در کشور را ضعف مهارت کار عنوان کرد.
کارجویان مراقب آگهی های استخدامی باشند!
پایگاه خبری راد: برابر آمارها بیش از ۴۰ درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکارند و باوجود آن که موسسات کاریابی و مشاوره شغلی نقش موثر و به سزایی در ایجاد شغل برای فارغ التحصیلان و جذب کارجویان به بازار کار دارند، ظرفیتهای مغفول مانده آنها به شکل مطلوب به کار گرفته نشده است.
برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی کار ایران
پایگاه خبری راد: دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کار ایران با هدف نزدیک کردن کارجویان، کارفرمایان و کاریابی‌های کشور یکم تا چهارم اردیبهشت ماه سال ۹۸ در محل نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار می شود.
 با اتباع غیرمجاز در کشور برخورد قاطع می شود
پایگاه خبری راد: مدیرکل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌گوید کارفرمایانی که اتباع بیگانه فاقد پروانه کار را به خدمت بگیرند با مجازات و برخورد قانونی مواجه می‌شوند.
بخش اعظمی از شاغلان صنعت تحصیلات دانشگاهی ندارند
پایگاه خبری راد: عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یزد گفت: ۷۰ درصد از شاغلان بخش صنعت در ایران فاقد تحصیلات دانشگاهی هستند.
بزرگترین چالش فارغ‌التحصیلان دانشگاهی چیست؟!
پایگاه خبری راد: پس از قریب ۲۰ سال تلاش و تحصیل و فارغ‌التحصیل شدن در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی عمران، سرانجام با هزار التماس به عنوان حسابدار پاره وقت یک شرکت پذیرفته و صاحب شغل شد...
 اعزام ۵۰۰۰ نیرو به خارج کشور تا پایان سال!
پایگاه خبری راد: رئیس انجمن صنفی کاریابی‌های بین المللی از تفاهم با دانشگاه تهران برای تعیین نقشه راه اعزام نیروی کار به خارج کشور خبر داد و بر لزوم معافیت مالیاتی دفاتر کاریابی تاکید کرد.
فارغ‌التحصیلان کدام رشته‌ها بیکارترند؟
پایگاه خبری راد: مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت کار در گزارشی اعلام کرده که نرخ بیکاری در سال ۱۳۹۶ نسبت به سال قبل ۰.۶ درصد کاهش یافته است.
نبود «بازار» برای عرضه کالاهای تولیدی، مشکل مددجویان در حوزه اشتغال
پایگاه خبری راد: سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران مهم‌ترین مشکل مددجویان در حوزه اشتغال و کارآفرینی را نبود «بازار» برای عرضه کالاهای تولیدی آنها دانست.
فرآیند دشوار دریافت مجوز؛ اعدام کسب‌وکارهای آنلاین؟
پایگاه خبری راد: ظاهرا فیلتر سایت‌های خدمات گردشگری و فروش آنلاین بلیت در شرایطی که دریافت مجوز این کسب‌وکارهای نوپا بسیار دشوار است، درحالی اتفاق افتاده که به آن‌ها از پیش اطلاعیه‌ای داده نشده است.