23:44 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کارجویان

دنبال کار دولتی نباشید!
پایگاه خبری راد: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌گوید بیش از ۵۰ درصد آموزش‌های مهارتی ارائه شده به جویندگان کار موجب ورود آنها به بازار اشتغال می‌شود.
آغاز به کار نمایشگاه آنلاین کار در کشور
پایگاه خبری راد: اولین نمایشگاه آنلاین کار برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در قالب نرم‌افزاری آغاز به کار کرد.
داستان ایجاد شفل با 100 میلیون تومان
پایگاه خبری راد: ایجاد شغل با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان و اجرای آزمایشی سامانه مهتا در فروشگاههای تعاونی از مهمترین عناوین خبرهای حوزه کار و تعاون در هفته جاری بود.
اطلاعات کارجویان اینترنتی لو رفت!
پایگاه خبری راد: اطلاعات بالغ بر ۲۰۰ میلیون نفر از جوانان چینی جویای کار که در وب سایت‌های اشتغال یابی ثبت نام کرده بودند، در یک حمله سایبری به سرقت رفته است.
کارجویان مراقب آگهی های استخدامی باشند!
پایگاه خبری راد: برابر آمارها بیش از ۴۰ درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکارند و باوجود آن که موسسات کاریابی و مشاوره شغلی نقش موثر و به سزایی در ایجاد شغل برای فارغ التحصیلان و جذب کارجویان به بازار کار دارند، ظرفیتهای مغفول مانده آنها به شکل مطلوب به کار گرفته نشده است.
برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی کار ایران
پایگاه خبری راد: دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کار ایران با هدف نزدیک کردن کارجویان، کارفرمایان و کاریابی‌های کشور یکم تا چهارم اردیبهشت ماه سال ۹۸ در محل نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار می شود.
 با اتباع غیرمجاز در کشور برخورد قاطع می شود
پایگاه خبری راد: مدیرکل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌گوید کارفرمایانی که اتباع بیگانه فاقد پروانه کار را به خدمت بگیرند با مجازات و برخورد قانونی مواجه می‌شوند.
بزرگترین چالش فارغ‌التحصیلان دانشگاهی چیست؟!
پایگاه خبری راد: پس از قریب ۲۰ سال تلاش و تحصیل و فارغ‌التحصیل شدن در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی عمران، سرانجام با هزار التماس به عنوان حسابدار پاره وقت یک شرکت پذیرفته و صاحب شغل شد...
 ۶۰۰ فرصت شغلی در  نخستین جشنواره کار "صدف" ارائه می شود
پایگاه خبری راد: جشنواره کار «صدف» با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌های صنعتی، استارتاپ‌ها و شتابدهنده‌ها، با هدف شناسایی و ارائه فرصت‌های شغلی و کارآموزی در دانشگاه علم‌وصنعت برگزار می‌شود.
مشاغل خدماتی روز به روز جذاب‌تر می‌شوند+سند
پایگاه خبری راد: بررسی‌های آماری نشان می‌دهد که سهم اشتغال در بخش خدمات در تابستان امسال به مرز ۵۰ درصد رسیده که از افزایش تعداد شاغلان این بخش نسبت به دو بخش صنعت و کشاورزی حکایت دارد.
برگزاری جشنواره‌ای برای ارتباط کارفرمایان صنایع با کارجویان/آخرین مهلت ثبت‌نام
پایگاه خبری راد: پارک فناوری پردیس معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری «جشنواره کار صدف» را به منظور ارتباط مستقیم میان کارفرمایان صنایع مختلف با کارجویان برای جذب نیروی کار جوان در دانشگاه علم‌وصنعت ایران برگزار می‌کند.
فارغ التحصیلان، قربانی رشته‌های بیکار!
پایگاه خبری راد: بررسی وضعیت اشتغال فارغ التحصیلان نشان می‌دهد که در طول سالهای گذشته رشته‌هایی را برای دانشجویان تعریف کردیم که تناسب چندانی با بازار کار کشور نداشته است؛ به همین دلیل امروز با جمعیت بالای فارغ التحصیلان بیکار مواجه شده‌ایم که بازار کاری برای خود متصور نیستند.
مهم‌ترین مانع اشتغال جوانان آذربایجان غربی چیست؟
پایگاه خبری راد: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: فقر مهارتی کارجویان مهم‌ترین مانع اشتغال جوانان استان است.
میل به "خوب زندگی کردن" در مردم بیشتر شده است
پایگاه خبری راد: با وجود آنکه امروز مشاغل خدماتی به بالاترین سهم اشتغال در بازار کار رسیده و جذابیت کسب و کارهای خدماتی، بسیاری از جویندگان کار را به این نوع مشاغل علاقه‌مند کرده است اما کارشناسان معتقدند بدون همراهی بخش‌های صنعت و کشاورزی، توسعه اشتغال در بخش خدمات به ایجاد یک بازار کار متعادل منجر نخواهد شد.
امنیت سایبری؛ پر درآمدترین شغل جهان
پایگاه خبری راد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته، متخصصانی که در حوزه امنیت سایبری در کشورهای مختلف فعالیت می کنند، دارای بیشترین حقوق و درآمد دریافتی هستند.