01:33 | شنبه 16 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کاربران اپل

اپل موزیک به گوشی‌های اندرویدی آمد!
پایگاه خبری راد: اپل که به انحصارگرایی در محصولات، اپلیکیشن و سرویس‌هایش مشهور است، حالا به نظر می‌رسد که قصد دارد شیوه قبلی خود را تغییر دهد و برنامه اپل موزیک را برای کاربران گوشی‌های اندرویدی نیز قابل دسترسی قرار دهد.
اسپاتیفای هم بلاک می‌کند
پایگاه خبری راد: اسپاتیفای قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم این اپلیکیشن افزوده است تا به کاربرانش اجازه دهد از خواننده‌هایی که مورد علاقه آنها نیستند، آهنگ جدیدی دریافت و مشاهده نکنند.
تعداد کاربران اسپاتیفای از ۲۰۰ میلیون نفر نیز عبور کرد
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن پخش آنلاین موسیقی اسپاتیفای به تازگی اعلام کرده است که میزبان بالغ بر ۲۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بوده است.
استفاده از گوگل‌مپ با ارسال دستور صوتی!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد در آینده‌ای نزدیک امکان پشتیبانی نقشه جغرافیایی اختصاصی خود از دستیار صوتی گوگل اسیستنت را به گوشی‌های اندرویدی و iOS اضافه کند.
دستیار صوتی سامسونگ در اختیار کاربران اپلیکیشن‌های گوگل
پایگاه خبری راد: سامسونگ در جریان نمایشگاه علم و فناوری CES۲۰۱۹ لاس وگاس اعلام کرده است که دستیار صوتی اختصاصی بیکسبی از اپلیکیشن‌های گوگل پشتیبانی خواهد کرد.
خداحافظی با پیام رسان گوگل دروغ است!
پایگاه خبری راد: مدیران گوگل، قطع دسترسی کاربران به پیام‌رسان هنگ‌اوت تا سال ۲۰۲۰ میلادی، را رد کردند.
کاربران خاورمیانه هم به اسپاتیفای دسترسی پیدا کردند
پایگاه خبری راد: اسپاتیفای بعنوان یکی از بزرگترین سرویس‌های پخش انلاین موسیقی اعلام کرد که از روز گذشته این اپلیکیشن برای کاربران خاورمیانه و آفریقای جنوبی در دسترس قرار گرفت.
بهترین اپلیکیشن‌های پخش آنلاین موسیقی برای گوشی‌های اندرویدی
پایگاه خبری راد: این گزارش به مرور و معرفی مختصری بر بهترین و معروف‌ترین برنامه‌های پخش آنلاین موسیقی خواهد پرداخت.
تعداد مشترکان پولی "اسپاتیفای" از مرز ۸۰ میلیون نفر گذشت
پایگاه خبری راد: آمارهای منتشر شده نشان می‌دهد که اپلیکیشن پخش آنلاین موسیقی اسپاتیفای در یک سال گذشته از استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران و مشترکانش برخوردار شده است.
سیبی که آدم‌ها را می‌خورد!
پایگاه خبری راد: فرقی ندارد توی تاکسی باشیم، مترو، رستوران، میهمانی‌های خانوادگی یا در خیابان‌های شهر. آن سیب کوچک درخشان گاززده، سال‌هاست که همه‌جا خودنمایی می‌کند. حالا در قالب گوشی موبایل،‌ ساعت مچی، لپ‌تاپ و ... چندان تفاوتی نمی‌کند. اصلا انگار بعضی‌ها طوری آن وسیله الکترونیکی را جلوی صورت شما می‌گیرند که حتما آن سیب درخشان را ببینید.
اپل محتوای غیراخلاقی و خشونت‌بار را سانسور می‌کند
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد سرویس‌های استریم و پخش محتوای آنلاین خود را از نمایش هرگونه تصویر و فیلم غیراخلاقی و خشونت‌بار پاکسازی کند.
۷۵ درصد از درآمد صنعت موسیقی از استریم‌های آنلاین است
پایگاه خبری راد: سرویس‌های پخش و استریم آنلاین موسیقی بیش از ۷۵ درصد از درآمد کل صنعت موسیقی در ایالات متحده آمریکا را شامل می‌شود.
نکاتی برای افزایش سرعت عملکرد گوشی‌های اندرویدی
پایگاه خبری راد: کاربران گوشی‌های هوشمند که این روزها از کاهش سرعت عملکرد موبایل‌های خود به شدت ناراضی هستند، این گزارش می‌تواند با پیشنهاد راهکارهای کاربردی در افزایش سرعت دستگاه‌های اندرویدی‌شان کمک کند.
اطلاعات کاربران رایانه‌های اپل به سرقت رفت
پایگاه خبری راد: به گفته متخصصان امنیتی، اپلیکیشن پرطرفدار Dr. unachiver به اطلاعات کاربران اپل در رایانه‌های مک دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را به سرورهای نامعلومی ارسال کرده است.
سرقت اطلاعات بانکی ۳۸۰ هزار نفر از مشتریان بریتیش ایرویز
پایگاه خبری راد: شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز اعلام و تایید کرد که اطلاعات بانکی و کارت‌های اعتباری مربوط به بیش از ۳۸۰ هزار نفر از مشتریان این ایرلاین به سرقت رفته است.