05:44 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

چاه نفت

روسیه بزرگترین فروشنده نفت به چین شد
پایگاه خبری راد: جهان انرژی در 24 ساعت گذشته با خبرهایی چون روسیه بزرگترین عرضه کننده نفت به چین، همکاری بریتیش پترولیوم و روسنفت نیازمند سیاستگذاری، ادامه محدودیت‌های صدور سوخت چین به کره شمالی و رقابت آرامکو با ویتول سوئیس به عنوان بزرگ ترین معامله گر نفت جهان همراه بوده است.
حریق چاه نفت در اندونزی ۵۰ کشته و زخمی به‌جا گذاشت
پایگاه خبری راد: بر اثر آتش‌سوزی در یک چاه نفت در اندونزی دست‌کم ۱۰ تن کشته شدند.
چگونه نفت در مرز ۴۲ سالگی ملی شد؟
پایگاه خبری راد: ۱۰۹سال از فوران نخستین چاه نفت در ایران و ۶۷ سال از ملی شدن صنعت نفت می‌گذرد. "ملی شدن صنعت نفت"، چهار واژه‌ای که وقتی کنار یکدیگر قرار می‌گیرند ناخودآگاه سرفرازی را در رگ هایمان تزریق می‌کنند، اما شاید کم تر کسی از جزئیات اتفاقاتی که طی پیدایش نفت در ایران و ملی شدن صنعت نفت گذشته، مطلع باشد.
اظهارات «زنگنه» درباره مهار آتش چاه نفتی رگ سفید
پایگاه خبری راد- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: نظر وزیر نفت این است که مهار آتش چاه نفتی رگ سفید اصل است اما نباید تلفات انسانی داشته و سلامت افراد به خطر افتد.
طولانی‌ترین چاه نفت جهان حفاری شد
پایگاه خبری راد: شرکت روس‌نفت روسیه از تکمیل موفقیت‌آمیز حفر طولانی‌ترین چاه نفت جهان در دریای اختسک خبر داد.
تولید 80  میلیارد متر مکعب گاز در نفت مناطق مرکزی
پایگاه خبری راد: مدیر تولید شرکت نفت مناطق مرکزی ایران گفت:‌ این شرکت در سال گذشته با تولید بیش از 80 میلیارد متر مکعب گاز و 67 میلیون بشکه نفت معادل 101 درصد تولید تکلیفی از میدان‌های نفتی و گازی تحت پوشش خود برداشت کرده‌است.
معاون وزیر نفت:صنعت حفاری چاه نفت در پی بازار جدید و همکاری بین المللی باشد
پایگاه خبری راد- معاون وزیر نفت گفت: صنعت حفاری ایران باید به دنبال بازارهای جدید و همکاری های بین المللی باشد و استفاده از الگوی مدیریت سنتی در این مجموعه به هیچ عنوان توجیهی ندارد.
صفحه قبل | صفحه بعد