15:48 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پیمانکاران

"کیا" یکساله ۳۰۷ریال سود برای هرسهم محقق ساخت
نماد برتر- شرکت کیا الکترود شرق در یکسال فعالیت خود توانسته به ازای هرسهم ۳۰۷ریال سود محقق کند
اختصاص ۱۷۰ میلیون یورو برای طرح‌های اولویت‌دار صنعت آب و برق
نماد برتر- معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو با اشاره به اولویت‌های وزارت نیرو در توزیع اعتبارات عمرانی صنعت آب و برق در لایحه بودجه ۱۴۰۰، گفت: حدود ۲۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای وزارت نیرو و واحدهای زیرمجموعه در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده است.
"فولاد" بزرگترین شرکت بورس می شود / روند تولید و دستاوردها
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه ضمن ارائه گزارشی از روند تولید و دستاوردها گفت: "فولاد" با عملیاتی شدن افزایش سرمایه به بزرگ‌ترین شرکت بورس از لحاظ سرمایه اسمی تبدیل خواهد شد.
افزایش قیمت مسکن ملی تکذیب شد
نماد برتر- پس از آنکه مسئولان بنیاد مسکن به هزینه ساخت متری ۳.۳ تا ۴ میلیون تومان مسکن ملی اذعان کردند، وزارت راه و شهرسازی افزایش هزینه ها را تکذیب و اعلام کرد که هنوز نرخها بر اساس برآورد ۲.۷ میلیون تومان سازمان برنامه و بودجه است و تعدیلهای احتمالی در آینده اعلام می شود.
گزارش نوبخت از عملکرد ۸ ماهه منابع و مصارف بودجه
نماد برتر- رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: منابع پیش بینی شده در سال ۵۷۱ هزار و ۹۹ میلیارد تومان بود که سهم ۸ ماه ۳۸۴ هزار میلیارد تومان بود که از این میزان ۳۳۴ هزار میلیارد تومان از منابع به خزانه واریز شد و پنجاه هزار میلیارد تومان از این منابع تحقق پیدا نکرد.
تحلیل اکونومیست از تورم، رشد اقتصادی و نرخ مبادله ارز ایران در ۵ سال آینده
نماد برتر- اکونومیست چشم‌انداز پنج‌ ساله اقتصاد ایران از جمله روابط بین‌المللی، سیاست اقتصادی؛ مالی و پولی ،وضعیت تراز مالی، رشد اقتصادی، تورم و نرخ مبادله ارز را مورد تحلیل و بررسی قرار داد.
فاجعه نرخ ۳۵ درصدی تنزیل اسناد خزانه اسلامی / حداکثر قدرت مدیریت اوراق
نماد برتر- رئیس پیشین دیوان محاسبات با اعلام حداکثر قدرت مدیریت اوراق با ۸۰ هزار میلیارد تومان گفت : نرخ ۳۵ درصدی تنزیل اسناد خزانه اسلامی به پیمانکاران ، فاجعه بار است .
سامانه مجامع الکترونیک و سامانه پرداخت سود سهام رونمایی شد
نماد برتر- امروز سه پروژه مهم وزارت امور اقتصاد و دارایی از جمله سامانه مجامع الکترونیک و سامانه پرداخت سود سهام رونمایی شد.
هدف‌گذاری ۲۵ میلیارد دلاری صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۰
نماد برتر- وزیر نفت با بیان اینکه با تکمیل طرح‌های جهش دوم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۰، ظرفیت تولید سالانه محصولات پتروشیمی کشور به ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد که نسبت به سال ۹۲ افزایش ۸۰ درصدی دارد، گفت: ارزش تولید محصولات نهایی این طرح‌ها در مجموع به ۲۵ میلیارد دلار می‌رسد.
آغاز بهره برداری رسمی از پروژه‌های ملی 30 هزار میلیاردی وزارت نفت
نماد برتر- بهره برداری از طرح‌ها و پروژه های ملی وزارت نفت در سه استان کشور توسط رییس جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس آغاز شد.
پروانه کار اتباع خارجی سه ماه دیگر تمدید شد
نماد برتر- بر اساس اعلام اداره کل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعتبار پروانه کار همه اتباع خارجی بدون نیاز به مراجعه حضوری به طور خودکار تا پایان بهمن ماه تمدید می شود.
برگزاری مجامع الکترونیک ۵ شرکت سرمایه گذاری استانی
نماد برتر- سخنگوی ستاد آزاد سازی سهام عدالت، از برگزاری مجامع الکترونیک ۵ شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در آینده نزدیک خبر داد.
۸۴ درصد خرید فولاد مبارکه در نیمه نخست سال از داخل تامین شده است
نماد برتر- معاون خرید فولاد مبارکه گفت: میزان مبلغ خرید در ۶ ماهه اول سال بالغ بر ۲۷.۳ هزار میلیارد تومان بوده که ۹ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشته و ۸۴ درصد مبلغ خرید از داخل انجام شده است.
از طراحی اینترنت نسل ششم تا قطار پکن به بارسلونا
نماد برتر- رییس اتاق بازرگانی ایران و چین می‌گوید، بررسی ابعاد مختلف فعالیت‌های اقتصادی سال‌های اخیر نشان می‌دهد که همین امروز نیز چین قدرت نخست جهان است و تنها به چند سال زمان برای پذیرش نهایی این موضوع از سوی سایر کشورها نیاز دارد.
افتتاح ۱۱ ایستگاه مترو معطل پول
نماد برتر- مدیرعامل متروی تهران اعلام کرد در صورت عدم واریز پول اوراق مشارکت مترو احتمال عدم افتتاح ۱۱ ایستگاه مترو وجود دارد.