23:43 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پیمانکار

شستا ۱۰۰ میلیارد تومان در فاز ۴ شرکت سیمانی هزینه می‌کند
نماد برتر- نماینده مردم دورود و ازنا از هزینه کرد ۱۰۰ میلیارد تومانی شستا در فاز ۴ شرکت سیمان دورود تا خرداد سال آینده خبر داد.
شرکت بازار پایه ای با اعلام قرارداد مهم برای دو روز از تابلو رفت
نماد برتر- ماشین سازی نیرو محرکه از قرارداد انعقاد راه اندازی خط رنگ بدنه اسکانیا با شرکت غیر بورسی خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.
ضرورت برخورداری خودروهای حمل پسماند تهران از معاینه فنی
نماد برتر- طی ماه‌های اخیر گزارش‌های متعددی از نشت شیرابه از خودروهای حمل پسماند منتشر شده است که علاوه‌بر ایجاد خطر لغزندگی معابر و جاده‌ها باعث آلودگی خاک و منابع آب‌ می‌شود و می‌تواند آثار مخربی بر محیط زیست و سلامت انسان‌ها برجای گذارد. در این شرایط رییس اداره محیط زیست انسانی استان تهران تاکید کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل پسماند امری ضروری است که باید در اسرع وقت صورت گیرد.
توضیح سخنگوی کمیسیون تلفیق درباره آغاز بررسی لایحه بودجه و نرخ دلار
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون تلفیق با اعلام مهمترین مصوبات از احتمال آغاز بررسی لایحه بودجه از دو هفته دیگر خبر داد و توضیحی درباره نرخ دلار اعلام کرد.
برای اولین بار همه منابع مالی قرارداد‌های نفتی فقط از بورس تامین خواهد شد
نماد برتر- وزیر نفت گفت: به دلیل کمبود منابع صندوق توسعه ملی و برای اولین بار همه منابع مورد نیاز قرارداد‌های نفتی فقط از بازار سرمایه تامین خواهد شد.
"ثنوسا" با سود ۲۹۸ریالی برای هرسهم از زیان خارج شد
نماد برتر- شرکت نوسازی و ساختمان تهران در یکسال فعالیت توانسته برای هرسهم به سود ۲۹۸ریالی برسد و از زیان خارج شود.
فرار «ثنوسا» از زیان به کمک بورس
نماد برتر- «ثنوسا» که پروژه عظیم نوسا کیش را از دست داده، در سال مالی 1399 نتوانست هیچ درآمدی شناسایی کند.
فولاد مبارکه و اتاق تهران تفاهم نامه همکاری امضا کردند
نماد برتر- اتاق بازرگانی تهران برای هم افزایی، مشارکت و همکاری راهبردی با فولاد مبارکه در حوزه تحول دیجیتال، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
اثر کسری بودجه دولت ها بر بورس + پیشنهاد استفاده از بازار بدهی
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس و معاون کانون نهادهای سرمایه گذاری با اشاره به اثر کسری بودجه دولت ها بر بازار سرمایه از پیشنهاد تبدیل کل بدهی ها به اوراق و استفاده از بازار بدهی خبر دادند.
در این اوضاع اقتصادی، حداقل حقوق کارگر باید ۸ میلیون تومان باشد
نماد برتر- رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار خوزستان با بیان اینکه حقوق کارگران هیچ وقت به آخر ماه نمی‌رسد، گفت: اگر قرار باشد یک خانواده کارگری با دو فرزند در این اوضاع اقتصادی با حقوقی زندگی کند که به آخر ماه برسد، باید حداقل هشت میلیون تومان دریافتی داشته باشند.
جزییاتی از مدیریت آب فولادمبارکه و مهم‌ترین طرح ها /کاهش برداشت از زاینده‌رود
نماد برتر- مدیر انرژی و سیالات فولاد مبارکه با اشاره به اهمیت مدیریت پایدار آب ، مهم‌ترین طرح های توسعه و فعالیت‌ های مربوط به بهینه‌سازی مصرف آب با هدف کاهش برداشت از زاینده‌رود را اعلام کرد .
اقدامات فولاد مبارکه در مقابله با بیماری کووید ۱۹
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: این شرکت همزمان با شیوع کرونا اقدامات را در دو بخش داخلی و خارجی برنامه‌ریزی و عملیاتی کرد.
کنترل فساد و شفاف‌سازی عملکرد از شروط حکمرانی مطلوب بازارسرمایه
نماد برتر- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای حکمرانی مطلوب در بازارهای مالی شروط و رعایت نکاتی چون دسترسی یکسان سهامداران به اطلاعات، کنترل فساد و جلوگیری از رانت الزامی است.
"کیا" یکساله ۳۰۷ریال سود برای هرسهم محقق ساخت
نماد برتر- شرکت کیا الکترود شرق در یکسال فعالیت خود توانسته به ازای هرسهم ۳۰۷ریال سود محقق کند
سپیدار آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی معرفی شد / برنامه های آتی و جذابیت ها
نماد برتر- رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سپیدار سیستم آسیا با اعلام آخرین وضعیت مالی و عملکردی این شرکت ۲۰ میلیارد تومانی از برنامه های آتی و جذابیت های سرمایه گذاری خبر دادند.