17:21 | سه شنبه 12 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پلاگین هیبرید

خودروهای پلاگین هیبریدی را دست کم گرفته‌ایم
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی ولوو سوئد ضمن اشاره به دست کم گرفتن اهمیت و استقبال از خودروهای پلاگین هیبریدی، اعلام کرده که قصد دارد به افزایش تولید این نوع خاص از وسایل نقلیه پاک بپردازد.
لهستان، میزبان تولید باتری‌ مرسدس بنزهای برقی
پایگاه خبری راد: ماتئوش موراویه‌تسکی، نخست‌وزیر لهستان روز سه شنبه اعلام کرد که دایملر، شرکت مادر مرسدس بنز آلمان تصمیم گرفته است که باتری خودروهای برقی خود را در لهستان به تولید برساند.
معرفی نسل جدید سیتروئن C4 با سیستم محرک تمام الکتریکی
پایگاه خبری راد: بعد از دریافت یک چهره جدید در سال گذشته، خبرهایی به گوش می رسد که شرکت خودروسازی سیتروئن نسل جدید C4 کاکتوس را برای سال 2020 میلادی آماده خواهد کرد.
مدل پلاگین هیبریدی بی‌ام‌و ۳۳۰e به یک فناوری جدید تجهیز شد
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی بی‌ام‌و آلمان به تازگی از نسخه ۲۰۱۹ پلاگین هیبریدی جدیدترین مدل سری ۳ خودروی ۳۳۰e که مجهز به فناوری جدید eDrive می باشد، رونمایی کرده است.
عرضه یک خودروی پلاگین هیبریدی دیگر توسط بی‌ام‌و
پایگاه خبری راد: شرکت آلمانی بی‌ام‌و قصد دارد خودروی پلاگین هیبریدی سری ۳ خود را در سال ۲۰۱۹ میلادی روانه بازارهای جهانی کند.
ساخت نخستین خودروی تمام برقی توسط بنتلی
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی بنتلی به‌دنبال ساخت نخستین خودروی تمام برقی برای کمک به کاهش آلایندگی ناوگان محصولات خود است.
حذف و کاهش یارانه برای خرید خودروهای پاک غوغا به پا کرد
پایگاه خبری راد: دولت بریتانیا با حذف کامل یارانه برای خریداری خودروهای پاک برقی و پلاگین هیبریدی با واکنش منفی و اعتراض خیل عظیمی از مردم این کشور مواجه شده است.
هلند رکورد فروش خودروهای پلاگین هیبریدی را شکست!
پایگاه خبری راد: هلند، رکورددار بیشترین میزان فروش خودروهای پلاگین هیبریدی در جهان شد.
آغاز تولید ون برقی فورد
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی فورد اعلام کرد که تولید یک ون برقی را برای شرکت پست دی‌اچ‌ال در آلمان آغاز کرده است.
خودروهای هیبریدی، پلاگین هیبرید و تمام برقی چه تفاوت‌هایی دارند؟
پایگاه خبری راد: با توجه به افزایش محبوبیت خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست، شرکتهای خودروسازی بسیاری در جهان به دنبال توسعه فناوری‌های نوین و تولید خودروهایی هستند که آلایندگی کمتری داشته باشند.
پژو 508 خودروی دوست دار محیط زیست
پایگاه خبری راد: در هفته های گذشته، شرکت خودروسازی پژو خبر از معرفی خودروهای جدید پلاگین هیبریدی داده بود، تا اینکه بلاخره روز موعود فرا رسید.
رشد بی سابقه فروش جهانی اتحاد رنو، نیسان و میتسوبیشی
پایگاه خبری راد: آمار فروش جهانی اتحاد رنو، نیسان، میتسوبیشی در ۶ ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۸ اعلام شد و با رشد بی‌سابقه همراه بوده است.
همکاری فولکس‌واگن و فاو برای تولید خودروهای برقی
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان با همکاری گروه صنعتی فاو چین قصد دارد به تولید مدلهای جدیدی از خودروهای برقی و هبیریدی بپردازد.
ون‌های الکتریکی «مرسدس بنز» معرفی شد
پایگاه خبری راد: مرسدس بنز در راستای الکتریکی کردن محصولات خود، چند مدل ون برقی عرضه خواهد کرد که در یک مدل، از فناوری پیل سوختی هیدروژن استفاده می‌شود.
قدرت اوتلندر پلاگین هیبریدی «میتسوبیشی» بیشتر شد!
پایگاه خبری راد: کمپانی خودروسازی میتسوبیشی در مدل‌های 2019، شاسی بلند پلاگین هیبریدی خود را بروزرسانی کرده است تا حالا با نیروی بیشتری کار خود را ادامه دهد.