11:04 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پروازهای بین المللی

قیمت ها پایین نیاید، سفرهای خارجی حذف می شوند
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی معتقد است در صورت تداوم روند فعلی قیمت پروازهای خارجی، بسیاری از مردم عملا توان سفر به خارج از کشور را از دست می‌دهند.
افزایش قیمت یک پرواز از سه میلیون به ۹ میلیون تومان!
پایگاه خبری راد: به دنبال تغییرات به وجود آمده پس از اجرایی شدن بخشنامه جدید سازمان هواپیمایی کشوری در جریان ارتباط با سیاست‌های ارزی بانک مرکزی پس از ایرلاین‌های خارجی حتی تغییرات در نرخ بلیت ایرلاین‌های داخلی نیز به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.
ایرلاین‌های خارجی چه بازی‌ای را با مسافران ایرانی آغاز کرده‌اند؟
پایگاه خبری راد: چند روز پس از آغاز رسمی اجرایی شدن بسته ارزی جدید دولت و در کنار بالا رفتن قیمت بلیت پروازهای بین المللی خبرهایی که از گوشه و کنار این بازار به گوش می‌رسد، حاکی از سوء استفاده برخی از ایرلاین‌های خارجی در فضای فعلی ایران است.
قیمت پروازهای خارجی با ارز مصوب تعیین می شود
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که از این پس نرخ پروازهای بین المللی بر اساس نرخ مصوب ارز بانک مرکزی اجرایی خواهد شد.
پروازهای عبوری از کشور کاهش نیافته/ برای هر موقعیتی برنامه داریم
پایگاه خبری راد: بر خلاف برخی گمانه زنی‌های به وجود آمده در رابطه با کاهش تعداد پروازهای عبوری از آسمان کشور، قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها این موضوع را تکذیب کرد.
آخرین وضعیت بازار بلیت هواپیما در تعطیلات پیش رو+ قیمت
پایگاه خبری راد: تعطیلات چند روزه هفته آینده باعث شده بخش قابل توجهی از ظرفیت حمل و نقل هوایی برای مسیرهای داخلی و خارجی به فروش رود. اما همچنان بخش قابل توجهی از بلیت ها باقی مانده که قیمت‌های بسیار متنوعی دارد.
کنترل پاسپورت در فرودگاه دبی به ۱۰ ثانیه رسید
پایگاه خبری راد: از این پس در ترمینال سوم فرودگاه بین المللی دبی، کنترل پاسپورت در مرزهای ورودی تنها ۱۰ ثانیه زمان می برد.
زمینِ گران در ایران، سرمایه‌گذاران خارجی را فراری داده است
پایگاه خبری راد: نبود آمار دقیق در صنعت گردشگری، قیمت بالای زمین برای سرمایه‌گذاری و افزایش عوارض خروج از کشور از مهمترین محورهای بیست و هفتمین نشست کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی ایران بود.
ایرلاین‌ها طاقت گرانی ندارند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش‌ایر معتقد است در شرایطی که هزینه‌های شرکت‌های هواپیمایی در طول سال‌های گذشته به شکل قابل توجهی افزایش یافته نمی‌توان انتظار داشت ایرلاین‌ها قیمت‌ها و شرایط امروز را بعد از افزایش نرخ ارز نیز حفظ کنند.
صفحه قبل | صفحه بعد