15:50 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پرستار

راه‌اندازی دانشکده جدید در اربیل عراق با کمک دانشگاه ارومیه
پایگاه خبری راد: رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه در بازدید از دانشگاه صلاح الدین اربیل عراق، از راه‌اندازی دانشکده جدید در اربیل عراق با کمک دانشگاه ارومیه خبرداد.
چرا وزیر جهادکشاورزی جلوی قاچاق گوسفند را نمی‌گیرد؟
پایگاه خبری راد: نماینده مردم رشت در مجلس در تذکری به وزیر جهادکشاورزی، متذکر شد: می‌گویید گوسفند به صورت گله‌ای از کشور خارج می‌شود؛ مگر شما مسئول نیستید؟ چرا از نیروی انتظامی استفاده نمی‌کنید و جلوی قاچاق را نمی‌گیرید؟
گربه‌ای با ۲۰۰ میلیون دلار ثروت!
پایگاه خبری راد: پس از مرگ طراح مشهور "شنل" ممکن است تمام ثروت ۱۹۵ میلیون دلاری وی به گربه‌اش برسد!
خسارت ۱۷ میلیارد پوندی انگلیسی‌ها از بریگزیت
پایگاه خبری راد: نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد انگلیسی‌ها از زمان رای به ترک اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۶ تاکنون متحمل ۱۷ میلیارد پوند خسارت شده‌اند.
 مهم‌ترین عوامل ابتلا به سرطان پستان!
پایگاه خبری راد: متخصص رادیوآنکولوژی مرکز تحقیقات پیشگیری از سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به سرطان پستان به‌عنوان شایع‌ترین سرطان در زنان، اهمیت توجه و شناسایی عوامل خطر ابتلا به این بیماری را ضروری دانست.
تمرکز بر سلامت جامعه، هدف اصلی ماست!
پایگاه خبری راد: مدیر عامل اپل به‌تازگی اعلام کرده است که این شرکت در سال ۲۰۱۹ میلادی بر روی توسعه و ارائه خدمات بهداشت و سلامت الکترونیک تمرکز خواهد کرد.
بخشنامه شهرداری برای احقاق حقوق کارگران پیمانکاری
پایگاه خبری راد: معاون منابع انسانی شهرداری تهران از اختصاص بودجه 10 میلیارد تومانی برای پایش سلامت کارگران تهران که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند خبر دادند.
کارگران خارجی دوباره به ژاپن می‌روند
پایگاه خبری راد: ژاپن قصد دارد به منظور تامین نیروی کار انسانی ورود کارگران خارجی به این کشور را تسهیل بخشد.
پیری جمعیت ژاپنی‌ها عاملی برای کاهش تولید ناخالص داخلی این کشور!
پایگاه خبری راد: به دلیل پیری جمعیت در ژاپن، تولید ناخالص داخلی این کشور طی ۴۰ سال آینده بیش از ۲۵ درصد کاهش خواهد یافت.
راه‌اندازی ۸۳ مرکز خدمات جامع بیماران خاص با حضور وزیر بهداشت
پایگاه خبری راد: رییس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری‌های وزارت بهداشت با ارائه آمار از تجهیزات دیالیزی کشور و بیماران دیالیزی گفت: ۸۳ مرکز خدمات جامع بیماران خاص ۲۱ آبان‌ماه افتتاح می‌شود.
شیوع بالای پوسیدگی دندان در کودکان ایرانی/زنگ خطر برای دوران بزرگسالی
پایگاه خبری راد: پژوهشگران با بررسی پوسیدگی دندان‌های کودکان ایرانی در بیست سال گذشته دریافتند که شیوع پوسیدگی دندان‌های کودکان در کشور بسیار بالاست، این موضوع ایجاد زنگ خطری برای پوسیدگی‌های دندان در بزرگسالی است و هزینه‌های گزافی را به بخش بهداشت و درمان کشور تحمیل خواهد کرد.
ناظران مجلس در شوراهای نظام پرستاری و شهرسازی مشخص شدند
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس ناظران در دو شورای نظام پرستاری و شهرسازی و معماری ایران را انتخاب کردند.
هیپنوتیزم در درمان افسردگی موثر است؟
پایگاه خبری راد: "افسردگی" یکی از مهم‌ترین اختلالات روانی است که در توده‌های مختلف مردم به‌ویژه افراد وابسته به مواد مخدر شیوع بالایی دارد.پژوهشگران در مطالعه‌ای، تأثیر "هیپنوتراپی" را بر یکی از انواع این بیماری بررسی کرده‌اند.
دانشجویان دانشگاه ایران صاحب پرونده سلامت می‌شوند
پایگاه خبری راد: ‌طرح غربالگری و تشکیل شناسنامه سلامت برای دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی ایران از فردا شنبه ۱۲ آبان ماه اجرا می‌شود.
تعداد مسمومان با «الکل» به ۹۵۹ نفر رسید
پایگاه خبری راد: سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به آخرین آمار مسمومان با الکل درباره ایجاد مراکز «ترک الکل» از سوی وزارت بهداشت توضیحاتی ارائه داد.