06:52 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پرداخت مطالبات

گلایه از وضعیت اسفبار قطعه‌سازان/ در انتهای خط تولید قرار داریم
نماد برتر- اعضای هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو کشور ضمن ابراز نگرانی از روند ادامه‌دار مشکلات مجموعه صنعت خودرو کشور، صراحتا معتقدند که دیگر جانی برای قطعه‌ساز کشور باقی نمانده و اوضاع آن‌ها بسیار بد و اسفبار شده است و عدم چاره‌اندیشی برای حل مشکلات، صنعت قطعه‌سازی کشور را به انتهای مسیر تولید خواهد رساند.
اقدام بانکی برای توقف فعالیت تولید ممنوع می شود
نماد برتر- دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: در صورت تصویب نهایی مصوبه تهاتر بدهی، بانک یا دستگاه پول ستان اجازه ندارد اقدامی حقوقی یا اجرایی علیه واحدهای تولیدی طلبکار از دستگاههای دولتی یا نهادهای عمومی انجام و یا محدودیت هایی علیه واحد تولیدی اعمال کند.
نتایج جلسه مهم قطعه سازان با ایران خودرو سایپا /عدم اعمال قیمتهای جدید در مهر
نماد برتر- سخنگوی انجمن سازندگان قطعات، نتایج جلسه مهم با ایران خودرو و سایپا و وزارت صنعت را با مصوباتی مانند پرداخت۲۵۰۰ میلیارد تومان به سایپا و عدم اعمال قیمت های جدید در مهرماه اعلام کرد.
قیمت گذاری ۵۵درصد خودروهای داخلی توسط شورای رقابت
نماد برتر- به گفته سخنگوی انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو، در آخرین جلسه‌ای که میان مدیران عامل دو خودروساز بزرگ کشور و مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) برگزار شده، طرح پیشنهادی گروه سایپا برای قیمت‌گذاری محصولات هر دو خودروساز مبنی بر اینکه قیمت‌گذاری ۵۵ درصد محصولات پرتیراژ و پر مصرف توسط شورای رقابت و ۴۵ درصد سایر محصولات توسط خود خودروسازان تعیین شود، مورد موافقت قرار گرفت.
وزیر ورزش برای پاسخ به بازگرداندن قرض دو میلیون یورویی شستا به مجلس می رود
نماد برتر- نماینده مجلس از کلید خوردن طرح سئوال از وزیر ورزش به دلیل عدم بازگشت دو میلیون یورو پرداخت مطالبات ویلموتس اخذ شده از شستا با اعتراض بازنشستگان و کارگران خبر داد.
تصویب طرح تامین کالاهای اساسی در کمیسیون بودجه/ تعیین منابع مالی طرح
نماد برتر- رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تصویب اصلاح قانون بودجه سال ٩٩ و الزام دولت به پرداخت یارانه تامین کالاهای اساسی در این کمیسیون خبر داد.
آصفری: عدم تامین مواد اولیه فرصت تولید را از صنایع می‌گیرد
نماد برتر- نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم تامین مواد اولیه فرصت تولید را از برخی صنایع می‌گیرد و این در حالی است که در صورت تامین مواد اولیه کارخانجات، ظرفیت تولید از ۳۰ به ۶۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.
رشد 13 درصدی خرید گندم در استان مرکزی/پرداخت 100 درصدی مطالبات کشاورزان
نماد برتر- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی از خرید 343 هزار و ۵۰۰ تن گندم توسط 32 مرکز در استان خبر داد.
وزارت دفاع ایران خواهان پرداخت فوری بدهی ۴۰ ساله انگلیس شد
نماد برتر- وزارت دفاع ایران با صدور بیانیه ای ، خواستار پرداخت فوری بدهی تسلیحاتی ۴۰ ساله انگلیس به ایران شد.
ایران بازار برق عراق را از دست نخواهد داد
نماد برتر- علی رغم اینکه کشور عربستان و ترکیه برای تامین برق عراق ابراز تمایل کردند و صحبت هایی نیز میان این کشورها صورت گرفته است اما طبق اعلام وزیر نیررو بازهم نگرانی برای از دست دادن بازار برق عراق وجود ندارد.
هزینه‌های درمان بیماران کرونایی تفاوتی با سایر بیماران ندارد
نماد برتر- مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: هزینه های درمان بیماران کرونایی تفاوتی با سایر بیماران ندارد و بیمه سلامت ۹۰ درصد از هزینه دارو و درمان این بیماران که مورد تایید وزارت بهداشت و شورای عالی بیمه است تعهد نموده‌است.
نحوه و مبلغ دریافت مالیات از خریداران سکه اعلام شد
نماد برتر- رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور دستورالعملی، نحوه اخذ مالیات مقطوع عملکرد سال ۱۳۹۸ اشخاص حقیقی دریافت کننده سکه از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را ابلاغ کرد.
جزئیات اخذ مالیات از خریداران سکه در سال ۹۸
نماد برتر- رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور نحوه و جزئیات اخذ مالیات از خریداران سکه در سال ۹۸ را مشخص کرد.
انتقاد شهریاری از ارائه آمار 25 میلیون درگیر با کرونا
نماد برتر- نماینده مردم زاهدان در مجلس از ارائه آمار 25 میلیون درگیر با کرونا در روز گذشته انتقاد کرد و از وزیر بهداشت و درمان خواست تا نسبت به آن موضع گیری کند.
جان قطعه‌سازان گرفته شد تا تسهیلات رسید
نماد برتر- سال ۹۸ برای صنعت قطعه‌سازی ایران، سالی پردردسر از جهت وصول مطالباتشان از خودروسازان بزرگ و تسهیلات وعده داده شده بود. در حقیقت مدام فعالان این صنعت به دنبال جذب نقدینگی مورد نیاز بودند تا بتوانند به حیات خود ادامه دهند.