20:02 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پدافند غیرعامل

جزئیاتی از طرح تونل انتقال آب سد امیرکبیر به تهران
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: در بهره‌برداری از طرح تونل انتقال آب سد امیرکبیر به تهران ملاحظات زیست محیطی به شکل ویژه‌ای مورد توجه قرار گرفته و حقابه محیط زیست و کشاورزی کاملاً رعایت شده است.
هر ۱ نفر از جامعه عشایر گوشت قرمز ۱۶ نفر را تأمین می‌کند
پایگاه خبری راد: قائم‌مقام سازمان امور عشایر ایران گفت: عشایر با جمعیت کم اثرگذاری بسیار زیادی در جامعه دارند به‌گونه‌ای که هر یک نفر از جامعه عشایر گوشت قرمز ۱۶ نفر را تأمین می‌کند که این نکته مهمی در راستای اقتصاد مقاومتی و اهمیت این موضوع در میان عشایر است.
سدهای ایران برای مواجهه با سیلاب آماده شدند؟
پایگاه خبری راد: افزایش بی‌سابقه بارندگی‌ها در ایران موجب شد میزان نزولات سال آبی جاری حدود ۱۷۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته و ۴۵ درصد نسبت به میانگین ۵۰ ساله افزایش داشته باشد که عمده این بارندگی‌ها مربوط به مقاطع زمانی اخیر بوده که توانست ذخیره فعلی سدهای ایران را به ۵۱ میلیارد مترمکعب برساند.
دستگاه‌های حفاری آزادگان جنوبی همچنان عملیاتی‌اند
پایگاه خبری راد: با وجود ورود آب به تالاب هورالعظیم، دستگاه‌های حفاری مستقر در منطقه عملیاتی میدان نفتی آزادگان جنوبی عملیاتی هستند.
آب را قبل از مصرف بجوشانیم؟
پایگاه خبری راد: چند روزی است که در فضای مجازی اخباری مبنی بر عدم کیفیت آب شرب به علت سیل‌های اخیر منتشر می‌شود که لزوم جوشاندن آب را قبل از مصرف تاکید می‌کند؛ مسوولان وزارت نیرو در این باره توضیحاتی را داده‌اند.
رد شایعات مربوط به ترک خوردن سد کرخه
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل گفت: در حال حاضر سد کرخه در پایداری کامل قرار دارد و شایعاتی که در فضای مجازی مبنی بر ترک خوردن این سد و یا اوضاع نابه‌سامان در این سد یا سدهای دیگر همچون گتوند و سیمره منتشر می‌شود، صحت ندارد.
کشاورزی مازندران در معرض نابودی پس از سیل/ همچنان یک نفر مفقود است
پایگاه خبری راد: بیش از سه هفته از سیلاب مازندران می‌گذرد و تلاش نیروهای امدادی برای بازگشت زندگی مردم به روال عادی ادامه دارد، این در حالی است که همچنان گاز 300 خانه در حاشیه رودخانه تلار سوادکوه قطع و یک نفر پس از سیل نخست در میاندورود مفقود شد، در این میان، نکته بسیار مهم و حیاتی، خطر نابودی کشاورزی مازندران پس از سیل است.
دلیل بازنشدن دریچه برخی سدها در سیلاب‌های اخیر
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر مدیریت بحران وپدافند غیرعامل در مورد انتقادهای اخیر در مورد سیلاب نسبت به وزارت نیرو توضیح داد.
وضعیت سد سیمره نرمال است
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: در حال حاضر مشکل خاصی در سد سیمره وجود ندارد و این سد به لحاظ پایداری در بهترین شرایط قرار گرفته است.
 الگوی توسعه ما نامتوازن و نامتعادل است
پایگاه خبری راد: وزیر کشور گفت: الگوی توسعه ما الگویی نامتوازن و نامتعادل است.
نیروگاه‌های خورشیدی کوچک به کمک برق ایران آمدند
پایگاه خبری راد: مسوولان وزارت نیرو از حمایت این وزارتخانه از راه‌اندازی نیروگاه‌های کوچک خورشیدی گفته و تاکید دارند که ۲۰ سال خرید تضمینی برق از جمله مزایای در نظر گرفته برای راه‌اندازی این‌گونه نیروگاه‌هاست، ضمن این‌که در مواقع ضروری و در مباحث پدافند غیرعامل می‌توانند یاری‌رسان باشند.
28 هزار مسکن مهر در این دوره با امکانات کامل تحویل می‌شود
پایگاه خبری راد: 28 هزار واحد مسکن مهر واقع در شهرهای جدید که قرار است تا پایان سال جاری افتتاح شود با کلیه امکانات زیربنایی، روبنایی، انشعابات و نصبیات مطابق قرارداد تحویل خواهد شد.
دهه فجر ۴۵۰۰ واحد مسکونی در پردیس افتتاح می‌شود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان این‌که اجرای پروژه‌های مسکونی و زیرساخت‌ها در پردیس با توجه به سرمای هوا به خوبی پیش می‌رود خبر داد: در دهه فجر ۴۵۰۰ واحد مسکونی را با خدمات و انشعابات افتتاح خواهیم کرد.
حداکثر پاداش پایان خدمت در سال ۹۸، معادل ۷ برابر حداقل حقوق و مزایا تعیین شد
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۸ از مصوبه این کمیسیون برای تعیین پاداش پایان خدمت مقامات، رؤسا و مدیران دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت که این مبلغ حداکثر معادل ۷ برابر حداقل حقوق و مزایا در ازای هر سال خواهد بود.
بوئینگ ۷۰۷ با برج مراقبت پیام ارتباط برقرار نکرده بود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی پیام با اشاره به حادثه برای بوئینگ ۷۰۷ ارتش در فرودگاه فتح و با بیان اینکه این حادثه ارتباطی با فعالیت‌های فرودگاه پیام ندارد، گفت: حتی ارتباط رادیویی هم از سوی هواپیما با برج مراقبت فرودگاه پیام ایجاد نشده است.