05:49 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پالایشی ها

بهترین زمان برای سرمایه گذاری در بورس/ جایی برای باخت نمانده است
نماد برتر- گرچه طی روزهای اخیر بازار سرمایه باز هم به روند ریزشی خود ادامه داده است اما برخی کارشناسان تاکید دارند که در حال حاضر با توجه به کف رسیدن قیمت در بازار بورس بهترین زمان برای سرمایه گذاری در آن بوده و باید با دید باز در آن خرید کرد، اکنون به هیچ عنوان زمان مناسبی برای فروش نیست و سرمایه گذاران دیگر جایی برای باخت ندارند پس بیایند و پله پله خرید کنند.
پیش بینی این هفته بورس و دو گروه بزرگ و کوچک/ تحلیلی از اثر انتخابات آمریکا
نماد برتر- یک کارگزاری با اعلام اینکه بازار سهام تنها بازاری است که رشد نرخ ارز را باور ندارد ، وضعیت این هفته بورس و شرایط کلی دو گروه بزرگ و کوچک را پیش بینی و تحلیلی از اثر انتخابات آمریکا ارایه کرد.
عرضه اولیه ۴ زیرمجموعه تاپیکو و آماده سازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس
نماد برتر- مدیرعامل تاپیکو با انتقاد از واگذاری های ناقص پتروپالایشی های وابسته از آماده سازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس به بورس،مذاکره اخذ تخفیف خوراک و تهاتر با بدهی دولت و عرضه اولیه ۴ زیرمجموعه خبر داد.
هیجان بی علت سهامداران باعث ریزش بورس
نماد برتر- رفیعی معتقد است: بازار روز 12 مهرنشان داد که شاخص پایین تر از ۱۵۰۰ واکنش نشان می دهد و شاید بتوان گفت که شاخص بر ۱۵۰۰ کف سازی کرده و کمتر از این رقم را برنمی تابد.
اثر دو متغیر در آینده کوتاه مدت بورس/ وضعیت چند صنعت بزرگ و گروه کوچکترها
نماد برتر- یک کارگزاری با اعلام اثر دو متغیر در آینده کوتاه مدت بورس و نیاز شاخص به عبور از جو اصلاحی با تثبیت ارقام بالاتر از ۱.۷ میلیون واحدی ، وضعیت چند صنعت بزرگ و گروه کوچکترها را پیش بینی کرد.
کدام اخبار روانی بازار را تحت تاثیر قرار میدهند
نماد برتر- معاملات امروز متاثر از برخی اخبار روانی موجود در بازار و البته مولفه‌های دیگر حاضر در بازار ممکن است امروز سمت عرضه را با تقویت بیشتری به دنبال داشته باشد.
معاملات مشکوک یک بانک، بورس کالا، دوقلوی معدنی، دو سهم جدید + ۹ نماد
نماد برتر- در روز افت ۴۵۸۹ واحدی شاخص، یک بانک، بورس کالا، دوقلوی معدنی، دو سهم تازه وارد به همراه ۹ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
اقبال بازار به شرکت های صادرات محور و روند نوسانی دو صنعت مهم
نماد برتر- یک کارگزاری با بررسی آخرین وضعیت بازارهای جهانی و ارز از اقبال بازار به شرکت های صادرات محور، روند نوسانی دو صنعت مهم در روزهای پایانی تابستان خبر داد.
خوش بینی به بهبود اوضاع بورس در آخرین هفته شهریور و اقبال بازار به چند گروه
نماد برتر- یک کارگزاری با بررسی آخرین وضعیت بازارهای جهانی و ارز به بهبود وضعیت بورس در آخرین هفته شهریور و اقبال بازار به چند گروه خوش بین شد.
فروش سهام در موقعیت فعلی توجیه منطقی ندارد
نماد برتر- پیش بینی شاخص های بازار سهام به دلیل تاثیرگذاری متغیرهای متنوع بر روند آن کاملاً مبتنی بر پیش بینی روند آن متغیرها است؛ لذا، اتفاق نظر در خصوص روند آتی شاخص سهام در میان تحلیل گران وجود ندارد.
سرنوشت مبهم عرضه دومین صندوق دولتی
نماد برتر- درحالی که وعده عرضه دومین ETF دولت (صندوق سرمایه گذاری قابل معامله) در اواخر تیرماه از سوی مسئولان داده شد، اما آخرین اخبار از تکذیب آغاز پذیره‌نویسی این صندوق حکایت دارد.
سرمایه گذاری های استانی؛ سبدی متنوع از سهام/ انجام معاملات بورس با دو سامانه
نماد برتر- نگاه بلند مدت لازمه کسب سود در بازار سرمایه است و توصیه می کنم مالکان سهام عدالت برای فروش دارایی خود عجله نکنند.
اقبال برای خودرویی ها و فلزی ها/ بازار سرمایه در نیمه دوم سال هم مثبت خواهد بود
نماد برتر- پیش بینی کارشناس بازار سرمایه از روند این بازار این گونه است که در اول مرداد بازار مثبت خواهد بود و اگر قرار باشد اصلاحی اتفاق بیفتد بعد از عرضه صندوق دوم خواهد بود.
استقبال از عرضه های اولیه
پایگاه خبری راد: برای فعالان بازار سرمایه، عرضه های اولیه بسیار مهم بوده و به همین دلیل با چشمان بسته نیز برای خرید این سهام صف می کشند.
رشد همراه با احتیاط قیمت‌ها در بورس تهران
پایگاه خبری راد: قیمت‌ سهام در بورس تهران امروز نیز با رشد مواجه شد؛ هر چند که این رشد، بسیار آرام و با احتیاط بود و نمی توانست برای سرمایه‌گذاران موقعیت سرمایه‌گذاری ویژه ای را فراهم کند.
صفحه قبل | صفحه بعد