19:51 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزیر راه وشهرسازی

۳۴۰ هزار ناوگان باری براساس کارت هوشمند شناسایی شده اند
پایگاه خبری راد: دهمین مرکز معاینه فنی مکانیزه خودروهای سنگین و نیمه سنگین اصفهان با حضور معاون وزیر راه وشهرسازی ورئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.
دولت قبل کلنگ زد و رفت!
پایگاع خبری راد: پروژه مسکن مهر شاید آیینه تمام‌نمای اقداماتی باشد که دولت‌های نهم و دهم بدون انجام کارشناسی کافی، تنها برای دولت بعد تعهد ایجاد کردند.
نشانه‌های کسادی بازار مسکن در تیرماه+ قیمت
پایگاه خبری راد: بازار مسکن شهر تهران در تیرماه نسبت به ماه قبل از جنب و جوش کمتری برخوردار بود و طبق آمارهای اولیه دچار ۱۴ درصد افت معاملات شده است.
نظام مهندسی در آچمز
پایگاه خبری راد: جدیدترین تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان برای برای جلوگیری از تغییرات اصلاحی وزیر راه و شهرسازی در حالی ناکام ماند که جامعه‌ مهندسان کماکان در بلاتکلیفی به سر می‌برند.
سرعت مجاز در بزرگ‌راه‌ها باید کاهش یابد
پایگاه خبری راد: مشاور وزیر راه و شهرسازی معتقد است با توجه به شرایطی که در بسیاری از بزرگراه‌های ایران وجود دارد، کاهش سرعت مجاز در این راه‌ها می‌تواند به بالا رفتن ایمنی و کاهش تصادفات کمک کند.
ساخت آزادراه تهران - شمال چه زمانی به پایان می رسد؟
پایگاه خبری راد: آزادراه تهران – شمال که بنا بود نوروز سال گذشته به مرحله افتتاح نخستین قطعه خود برسد، با گذشت بیش از ۱۵ ماه از وعده ابتدایی هنوز برای بهره‌برداری با اما و اگرهایی روبه روست.
پاسکاری دو وزارت خانه در دریافت مالیات از خانه‌های خالی
پایگاه خبری راد: در حالی که حدود ۲.۶ میلیون خانه خالی در کل کشور داریم و مالیات‌ستانی از آن‌ها منوط به ایجاد سامانه ملی املاک و اسکان است که حدود ۹ ماه از تصویب قانون ایجاد آن می‌گذرد، پیگیری‌ها از دستگاه‌های مربوطه نشان می‌دهد هنوز این موضوع به صورت جدی در دستور کار قرار نگرفته است.
سرنوشت پنجمین آوردگاه آخوندی در بهارستان چه می‌شود؟
پایگاه خبری راد: در پی سانحه هواپیمای یاسوج و کشتی سانچی، آخوندی برای سومین بار به منظور پرسش و پاسخ به صحن علنی مجلس می‌رود. با این حساب می‌توان گفت او تقریبا هر سال یک بار در صحن مجلس صحبت کرده است.
صرف ۷۸۰ میلیارد تومان اعتبار در پروژه راه آهن غرب کشور
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه وشهرسازی از صرف ۷۸۰ میلیارد تومان اعتبار در پروژه راه آهن غرب کشور در مسیر فیروزان تاکرمانشاه خبرداد.
ورود سرمایه و تجهیزات حلقه مفقوده بیمارستان‌سازی در ایران
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی معتقد است که ورود سرمایه و تجهیزات حلقه مفقوده بیمارستان‌سازی در ایران است.
بانک‌ها به برنامه‌های مسکن کمک نکردند
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که وزارتخانه وظایف خود را در بخش مسکن انجام داده است گفت: سازمان مدیریت و سیستم بانکی همراهی لازم را برای عملیاتی کردن برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی نداشتند.
بازار املاک کلنگی در بافت فرسوده تهران + قیمت
پایگاه خبری راد: از یکم تا بیست و ششم مهرماه در مناطق ۱۱ و ۱۲ که دارای بیشترین پلاکهای بافت فرسوده هستند ۱۱۷ مورد واحد مسکونی قدیمی ساز به فروش رفته است.
صفحه قبل | صفحه بعد