17:53 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزیر انرژی آمریکا

صادرات نفت کرکوک محدود می‌ماند
پایگاه خبری راد: وزیر نفت عراق اعلام کرد صادرات از میادین نفتی کرکوک به بندر سیهان ترکیه بین ۸۰ تا ۹۰ هزار بشکه در روز خواهد بود زیرا عمده نفت تولید این منطقه به عنوان خوراک پالایشگاه‌های واقع در شمال این کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 وزیر انرژی آمریکا و مسرور بارزانی درباره ایران مذاکره کردند
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی آمریکا و مشاور امنیت اقلیم کردستان در دیدار با یکدیگر درباره ایران و همکاری در حوزه انرژی گفت وگو کردند.
عراق به دنبال معافیت از تحریم‌های آمریکا علیه ایران است!
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی آمریکا دولت جدید عراق را برای افزایش تولید و صادرات نفت شمال این کشور به ترکیه در آستانه بررسی تمدید معافیت بغداد از تحریم‌ها برای ادامه واردات گاز ایران، تحت فشار قرار داد.
 سفر وزیر انرژی آمریکا به عربستان و قطر
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی آمریکا اعلام کرد بزودی به قطر و عربستان سعودی سفر خواهد کرد که احتمالا پس از دیدار هفته جاری اوپک خواهد بود.
توافق محرمانه عربستان و روسیه برای بالا بردن تولید نفت
پایگاه خبری راد: منابع آگاه مدعی شدند روسیه و عربستان سعودی در سپتامبر یک توافق محرمانه برای افزایش تولید نفت و مهار افزایش قیمتها انجام دادند و پیش از نشست تولیدکنندگان در الجزایر، آمریکا را مطلع کردند.
توافق محرمانه عربستان و روسیه برای بالا بردن تولید نفت
پایگاه خبری راد: منابع آگاه مدعی شدند روسیه و عربستان سعودی در سپتامبر یک توافق محرمانه برای افزایش تولید نفت و مهار افزایش قیمتها انجام دادند و پیش از نشست تولیدکنندگان در الجزایر، آمریکا را مطلع کردند.
آمریکا تلافی می‌کند!
پایگاه خبری راد: دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا توییت، سخنرانی و حتی تماس تلفنی را امتحان کرد اما کمپین تهدیدهای وی برای وادار کردن افزایش تولید عربستان سعودی و سایر اعضای اوپک حداقل به شکلی که وی می‌خواست و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، تاکنون شکست خورده است.
آمریکا استفاده از ذخایر اضطراری نفت را رد کرد
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی آمریکا گفت دولت ترامپ قصد ندارد برای جبران تاثیر تحریمهای ایران از ذخایر نفت اضطراری آمریکا برداشت کند و در عوض به تولیدکنندگان جهانی بزرگ برای حفظ ثبات بازار تکیه خواهد کرد.
سیاست پردردسر ترامپ برای تحریم نفت ایران
پایگاه خبری راد: آمریکا طی هفته گذشته پیام‌های مختلفی را به اوپک و متحدانش درباره این که باید اقدامات بیش‌تری برای افزایش تولید و پایین نگه داشتن قیمت‌های نفت انجام دهند، ارسال کرد.
 تحریم‌های آمریکا علیه ایران غیرسازنده و اشتباه است
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی روسیه در گفت و گو با شبکه سی ان بی سی گفت: تحریم‌های آمریکا علیه صنعت نفت ایران غیرسازنده بوده و پیامدهایی را به همراه خواهد داشت.
مذاکرات فشرده اوپک و غیراوپک در آستانه نشست الجزایر
پایگاه خبری راد: با نزدیک شدن به زمان نشست حساس در الجزایر، اوپک و متحدانش همچنان در تلاش برای رسیدن به تفاهم درباره نحوه توزیع افزایش تولید در میان کشورهای دارای ظرفیت تولید شناور بدون برانگیختن نارضایتی کشورهایی هستند که نمی‌توانند تولید بیشتری داشته باشند.
روس‌ها به پیام متضاد آمریکا پاسخ می‌دهند؟
پایگاه خبری راد: با نزدیک شدن به زمان انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا در نوامبر، دولت ترامپ نیاز مبرمی را برای پایین بردن قیمت‌های نفت و کنترل قیمت بنزین احساس می‌کند.
آمریکا دایه مهربان‌تر از مادر بازار جهانی نفت!؟
پایگاه خبری راد: تحریم‌های آمریکا علیه ایران موج جدیدی را در بازار جهانی نفت راه انداخته است؛ بازاری که از حدود دو سال گذشته با تعهد اعضای اوپک به کاهش میزان تولید بعد از سال‌ها به تعادل رسیده بود؛ ‌ آمریکا برای راه اندازی این موج اوپک را ابزار خود کرد و برخی اعضای اوپک هم به بازیچه دست آمریکا بودن تن داده‌اند.
موج سواری نفت روی خصومت ورزی آمریکا
پایگاه خبری راد: قیمت نفت در معاملات روز سه‌شنبه تحت تاثیر تحریم‌های آمریکا علیه صنعت نفت ایران که ریسک کمبود عرضه در بازار را ایجاد کرده است افزایش یافت.
افزایش قیمت نفت درپی توقف حفاری آمریکا
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز دوشنبه به دنبال توقف روند رشد حفاری آمریکا و همچنین دورنمای محدود شدن عرضه به بازار در نتیجه تحریم‌های واشنگتن علیه صادرات ایران افزایش یافت.