08:20 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزیر امور خارجه

پرواز بورسهای جهانی!
نماد برتر-بیشتر شاخصهای مهم بورسی با صعود محسوسی بسته شدند.
ارز کشور با منابع ارزی سوئیس تامین می‌شود
نماد برتر- بر اساس اخبار دریافتی، امکان تأمین ارز از طریق منابع ارزی سوئیس میسر شده است و در آینده نزدیک گشایش‌هایی برای تأمین کالاهای اساسی، دارو و تجهیزات پزشکی میسر می‌شود.
صعود وال استریت در روز بد بورسهای اروپا و آسیا
نماد برتر- همه شاخصهای مهم بورسی آمریکا صعودی شدند.
ترامپ در حال بررسی ایجاد محدودیت برای تحصیل دانشجویان چینی در آمریکا است
نماد برتر- وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه‌ای اظهار کرد، دونالد ترامپ در حال بررسی ایجاد محدودیت برای تحصیل دانشجویان چینی در آمریکاست و افزود احتمالاً دولت طی هفته‌ها و ماه‌های آتی، اقدامات جدیدی علیه پکن اعلام می‌کند.
انتقاد شهریاری از ارائه آمار 25 میلیون درگیر با کرونا
نماد برتر- نماینده مردم زاهدان در مجلس از ارائه آمار 25 میلیون درگیر با کرونا در روز گذشته انتقاد کرد و از وزیر بهداشت و درمان خواست تا نسبت به آن موضع گیری کند.
گزارشی از قرارداد ٢۵ ساله ایران و چین در تلویزیون
نماد برتر- غلامرضا انصاری ـ معاون اقتصادی وزیر امور خارجه ـ با حضور در برنامه زنده «صبح بخیر ایران»، به ارائه گزارشی از قرارداد ٢۵ ساله ایران و چین می‌پردازد.
بورس سرمایه های خارجی را جذب می کند
نماد برتر - معاون اقتصادی وزیر امور خارجه اظهار کرد : شرایط بازار بورس در ماه‌های اخیر موجب ورود سرمایه گذاران کشورهای خارجی به خصوص ایرانیان خارج از کشور در این بازار خواهد شد.
پیگیری ساخت نیروگاه ۱۴۰۰ مگاواتی سیریک با وام دولت روسیه
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو در بدو ورود به مسکو گفت: در جریان این سفر امضای الحاقیه به قرارداد احداث نیروگاه ۱۴۰۰ مگاواتی سیریک استان هرمزگان با استفاده از وام دولت روسیه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
ممنوعیت فروش نفت ایران به هند را خاتمه دهید
پایگاه خبری راد: رییس جمهور فرانسه از همتای آمریکایی خود خواست به تحریم فروش نفت ایران به هند خاتمه دهد.
بازگشایی پرونده جدید در روابط برقی ایران و تاجیکستان
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو کشورمان اعلام کرد باتوجه به اینکه حدود ۱۵ درصد ظرفیت کل نیروگاه‌های برق‌آبی دنیا در تاجیکستان قرار دارد، ایران آمادگی دارد راه ترانزیت انرژی را در اختیار تاجیکستان قرار دهد و وزیر خارجه تاجیکستان نیز در این راستا گفت که این کشور درصدد است از امکانات بندر چابهار برای حل مشکلات ترانزیتی و اقتصادی بیشتر استفاده کند.
نفت ایران قابل جایگزین شدن است؟
پایگاه خبری راد: پس از آنکه موضوع عدم تمدید مهلت ۱۸۰ روزه معافیت از تحریم خرید نفت ایران از سوی آمریکا مطرح شد، ابهاماتی درباره امکان یا نحوه جایگزینی نفت ایران در بازار جهانی به وجود آمد و به دنبال آن، تحلیل‌ها و گزارش‌های متعددی نیز در این باره منتشر شد.
نماینده نهاوند خواستار گزارش عملکرد ارز کالاهای اساسی به مجلس شد
پایگاه خبری راد: نماینده مردم نهاوند در مجلس ‌ خواستار گزارش عملکرد ارز کالاهای اساسی به مجلس شد و از رییس‌جمهور درخواست کرد: به مجلس گزارش دهید که کالاهای وارد شده با ارز ۴۲۰۰ تومان چه تاثیری بر ثبات بازار و معیشت مردم داشت.
جزئیات پرواز مستقیم ایران - ونزوئلا
پایگاه خبری راد: برقراری مستمر خط پروازی تهران - کاراکاس به مذاکرات مقامات ایران و ونزوئلا در آینده بستگی دارد و در حال حاضر عدم برقراری این خط یا برقراری آن مشخص نیست.
ریز ذرات معادن برای منطقه ما آسیب زا است
پایگاه خبری راد: نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: آقای رئیس جمهور برای پرداخت خسارات سیل مانند سال ۹۵ مردم را سه سال را منتظر نگذارید. شما به آنها وعده داده‌اید.
محاکمه تحریم کنندگان توسط قوه قضاییه ایران!
پایگاه خبری راد - حسن روحانی گفت: ما باید ابتدا در دستگاه قضایی خودمان این شکایت را مطرح کنیم که آمریکا با تحریم‌های خود و کسانی که او را یاری می‌دهند، علیه بشریت جنایت می‌کنند و باید محاکمه شوند و سپس آن را از دادگاهی بین‌المللی بخواهیم.