23:48 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزیران

قیمت نفت در سراشیبی!
نماد برتر - قیمت نفت در معاملات روز جمعه کاهش پیدا کرد، اما تحت تاثیر دورنمای مثبت تقاضا، در مسیر دومین رشد هفتگی متوالی قرار دارد.
مرغ وارداتی رسید اما...!
نماد برتر - به دنبال مجوز هیات وزیران در رابطه با واردات ۵۰ هزار تن مرغ، اعلام گمرک ایران از رسیدن محموله ۹۰ تنی این کالا به گمرک حکایت دارد که با وجود مجوز برای ترخیص ۱۰۰ درصدی بدون کد رهگیری بانک، به دلیل عدم ارائه مجوز دامپزشکی امکان ترخیص پیدا نکرده است.
کاهش قیمت انرژِی با افزایش تولید
نماد برتر - پس از این که دولت بایدن در اقدامی مشابه دونالد ترامپ، از عربستان سعودی خواست قیمتهای انرژی را معقول نگه دارد، اوپک پلاس در نشست روز پنجشنبه وزیران این گروه با تسهیل تدریجی محدودیت عرضه از ماه مه موافقت کرد.
حقوق 4 میلیون تومانی کارگران و سر بی کلاه کارمندان!
نماد برتر - شورای عالی کار دقایقی قبل با افزایش ۳۹ درصدی حداقل دستمزد سال ۱۴۰۰ کارگران موافقت کرد و پایه حقوق کارگران را از یک میلیون و ۹۱۲ هزار تومان به بیش از دو میلیون و ۶۵۰ هزار تومان افزایش داد.
نوزادان 1400 سهام هدیه می گیرند!
نماد برتر - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای با اختصاص سهام یک میلیون تومانی برای فرزندان متولد سال ۱۴۰۰ موافقت کردند.
هیات مدیره "سیستم" با افزایش سرمایه جدید از تجدید ارزیابی موافقت کرد
نماد برتر- شرکت همکاران سیستم که به تازگی اقدام به تصویب افزایش سرمایه ۳۵ درصدی از سود انباشته کرده از موافقت هیات مدیره با افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد.
توضیح دولت درباره اصلاح لایحه بودجه و کاهش ۳۴ هزار میلیارد تومان کسری
نماد برتر- دولت درباره اصلاحات مربوط به لایحه بودجه سال آینده در سه محور توضیح داد و از کاهش ۳۴ هزار میلیارد تومان کسری تراز عملیاتی بودجه خبر داد .
وضعیت مالی و عملکردی "شپلی" تشریح شد / چند برنامه برای احیا + انتظارات
نماد برتر- مدیرعامل و رییس هیات مدیره پلی اکریل با اعلام وضعیت مالی و عملکردی طی سال های اخیر از برنامه ها برای احیای شرکت، انتظارات از دستگاه قضا، وزیر صنعت و ... خبر دادند.
عرضه اولیه امروز با نقدینگی ۱۲۴ هزارتومانی و احتمال کاهش سهمیه
نماد برتر- امروز با عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام زغال سنگ پرورده طبس در فرابورس، بیست و ششمین شرکت جدید سال وارد بازار سهام می شود.
زمان عرضه اولیه "کزغال" قطعی شد / جزئیات واگذاری + معرفی شرکت
نماد برتر- زمان قطعی بیست و ششمین عرضه اولیه سال مشخص و مقرر شد، چهارشنبه هفته جاری ۱۰ درصد از سهام زغال سنگ پرورده طبس در فرابورس واگذار شود.
سود ۵۷۶۶ریالی برای هرسهم خراسان
نماد برتر- شرکت پتروشیمی خراسان در صورت های مالی ۹ماهه ، سود هرسهم را ۵هزار و ۷۶۶ریال اعلام کرد.
قیمت هر لیتر نفت کوره مصرفی سیمانی ها و هزینه حمل ابلاغ شد
نماد برتر- مصوبه هیات وزیران درباره قیمت هر لیتر نفت کوره مصرفی کارخانه‌های سیمان و هزینه حمل توسط معاون اول رییس جمهور به دو وزارتخانه نفت و صنعت ابلاغ شد.
منشأ ارز واردات ممنوعه "بوش" فاش شد
نماد برتر- گرچه در جریان حواشی واردات ممنوعه لوازم خانگی "بوش" با میلیون ها دلار ارز بری، دستگاه های مربوطه نسبت به شفاف سازی درباره منشأ ارز آن اقدامی نکردند، ولی مستندات از واردات این کالا از محل ارز اشخاص و از کانال یک بانک ایرانی در خارج از کشور حکایت دارد.
طلب برقی ایران از عراق به اندازه دو ماه / وعده تهاتر بدهی بخش خصوصی
نماد برتر- وزیر نیرو با اعلام اینکه میزان طلب شرکت توانیر ایران از صادرات برق به عراق به اندازه دوماه باقی مانده از تامین برق مشترکان پرمصرف از طریق بورس انرژی خبر داد.
بانک تجارت هم درباره سهم ۱۶.۵ هزار میلیادی از مصوبه دولت توضیح داد
نماد برتر- بزرگترین بانک بورس هم درباره تخصیص سهم ۱۶.۵ هزار میلیاد تومانی از مصوبه جدید هیات دولت مبنی بر واگذاری سهام چهار پالایشگاه بورسی و سه شرکت توضیح داد .