22:41 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزارت ورزش و جوانان

مصوبه کمیسیون تلفیق برای خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس
پایگاه خبری راد: نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۸ از مصوبه این کمیسیون برای خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و عرضه ماهانه نفت خام و میعانات گازی در بورس انرژی خبر داد.
دستگاه‌هایی که تن به شفافیت نمی‌دهند!
پایگاه خبری راد: همیشه وقتی صحبت از شفافیت به میان می‌آید، فورا شرایط کشورمان را با کشورهایی مقایسه می‌کنیم که در آنها از هر سازمانی هر اطلاعاتی که بخواهیم به ما می‌دهد و بعد می‌گوییم دلیل پیشرفت آن کشورها همین است.
متولیان تولید محتوا مورد حمایت هستند
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به این‌که باید در فضای مجازی آتش به اختیار وارد شویم گفت: از متولیان تولید محتوا در حوزه کودک و نوجوان حمایت می‌کنیم زیرا این موضوع یک دغدغه همگانی است.
آیا استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار می شود!
پایگاه خبری راد: نایب رئیس اتاق ایران در پی تصمیم دولت برای واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس اعلام کرد که بخش خصوصی آمادگی و توان خرید این دو باشگاه را دارد، اما شرایط واگذاری آنها باید شفاف و منطقی باشد.
واگذاری سرخابی‌ها منتظر مصوبه هیات وزیران
پایگاه خبری راد: مادامی که مصوبه سال ۱۳۹۴ هیات وزیران اصلاح نشود، واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امکانپذیر نیست اما با نامه اخیر وزیر ورزش به رئیس‌جمهور، احتمال لغو این مصوبه وجود دارد. البته هنوز مشخص نیست که در آن صورت، قیمت‌گذاری، مزایده و پیدا کردن خریدار چه قدر طول بکشد؛ این آخرین وضعیت واگذاری سرخابی‌هاست که سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد.
گزارشی از عملکرد ایران در مجمع جوانان کشورهای اسلامی
پایگاه خبری راد: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از راه‌اندازی شبکه ملی گردشگری جوانان ایران خبر داد و گفت: این شبکه پنج ماه است که فعالیت خود را شروع کرده و موضوع آن نیز به مجمع کشورهای اسلامی جوانان پیشنهاد شده است.
لزوم پوشش بیمه‌ای اقلام دارویی دیابت فارغ از نوع بیمه بیماران
پایگاه خبری راد: انجمن‌های دیابت ایران و اطلاع‌رسانی گابریک در بیانیه‌ای مشترک در آستانه هفته ملی دیابت، ضمن طرح ۱۰ درخواست از مسوولان جهت تسهیل دسترسی به درمان و پیشگیری از این بیماری، پوشش بیمه‌ای اقلام دارویی دیابت بدون تبعیض نوع بیمه را خواستار شدند.
راه‌اندازی سامانه استعلام آخرین وضعیت پرونده‌ سمن‌های جوانان
پایگاه خبری راد: مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان از راه‌اندازی سامانه استعلام آخرین وضعیت پرونده‌های سمن‌های حوزه جوانان خبر داد.
سمن‌های جوانان رتبه‌بندی می‌شوند
پایگاه خبری راد: مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان از اجرای طرح پایلوت رتبه‌بندی سازمان‌های مردم‌نهاد در استان‌های قزوین و سمنان خبر داد.
اما و اگرهای وعده «سربازی سمن‌های جوانان»
پایگاه خبری راد: بیش از یک سال از پیشنهاد اعطای تسهیلات سربازی برای جوانان عضو سازمان‌های مردم‌نهاد می‌گذرد؛ پیشنهادی که هر بار با واکنشی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح مواجه می‌شود و نمی‌توان برای تصویب و اجرای آن روزشماری تعیین کرد.
آیا کسرخدمت سربازی برای فعالان سمن‌ها و تشکل‌ها صحت دارد؟
پایگاه خبری راد: رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح توضیحاتی را درباره پیشنهاد ارائه تسهیلات سربازی به فعالان سمن‌ها و تشکل‌ها ارائه کرد.
تشکیل اتاق فکر گردشگری برای «سفرهای ارزان قیمت جوانان»
پایگاه خبری راد: سرپرست اداره کل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان از تشکیل اتاق‌های فکر گردشگری در تمام استان‌های کشور از سوی «شبکه ملی گردشگری جوانان» وزارت ورزش و جوانان خبر داد.
درخواست "ابتکار" از انجمن‌ هواداران فوتبال
پایگاه خبری راد: معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری، از انجمن‌های هواداری تیم فوتبال خواست که اقدامات و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی پیشنهادی خود برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را به معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش ارائه دهند.
سوالات 4 نماینده از وزرای نیرو و جهاد کشاورزی در دستور کار مجلس
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده میزبان وزرای نیرو و جهادکشاورزی برای پاسخ به سوال کامران، محجوب، قاضی‌پور و شاعری هستند.
تدوین سند جامع دوچرخه‌سواری برای تهرانی‌ها
پایگاه خبری راد: سرپرست تیم «گروه همکاری توسعه دوچرخه هلندی» در ایران با اشاره به اقدامات مثبت هشت کلان شهر کشور درجهت توسعه فرهنگ دوچرخه سواری گفت: در شهر تهران برای اولین بار یک سند جامع دوچرخه‌سواری تدوین شده که مورد استقبال شهرداری تهران قرار گرفته است.