05:46 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزارت مسکن

 ریاست نظام مهندسی تهران در هاله‌ای از ابهام
پایگاه خبری راد: با گذشت دو ماه از هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، هنوز اعضا برای انتخاب رییس جدید به جمع‌بندی نرسیده‌اند و ریاست مجدد احمد خرم، وزیر دولت اصلاحات که اردیبهشت امسال در این سمت قرار گرفت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
انتخاب گزینه‌های نهایی شهرداری تهران، حزبی نبود
پایگاه خبری راد: رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه دو گزینه نهایی تصدی پست شهرداری تهران، عضو حزبی نیستند، افزود: منافع حزبی در انتخاب گزینه‌های نهایی شهرداری تهران در نظر گرفته نشده است.
واکنش اعضای شورای شهر به برنامه‌های آخوندی
پایگاه خبری راد: اعضای شورای شهر تهران نظرات خود را در مورد برنامه‌های آخوندی برای اداره شهر تهران بیان کردند.
مجلس به عقبگرد تعاونی‌ها رأی نداد
پایگاه خبری راد: شاید زمانی که دولت لایحه تفکیک وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی را در هیات وزیران به تصویب می‌رساند این تصور وجود نداشت که مجلس در قبال تفکیک وزارتخانه‌ها موضع بگیرد و به دو فوریت لایحه‌ها رای ندهد.
نظام دولتی قدرتمندترین مانع در برابر بخش‌های مولد اقتصادی
پایگاه خبری راد: متاسفانه قواعد حاکم بر نظام‌های اداری، بانکی، بیمه‌ای و مالیاتی کشور به شکلی است که این سیستم‌ها به جای حمایت از بخش‌های مولدی چون مسکن و کمک به رونق آنها به عنوان قدرتمندترین مانع در برابر این بخش‌ها ظهور کرده و عمیق‌ترین لطمات و خسارات را متوجه اقتصاد کلان و فعالان اقتصادی می‌کنند.
دولت تمام‌قد در کنار بازار است
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور همگان را به وحدت و پرهیز از دامن زدن به اختلافات فرا خواند و با بیان اینکه در شرایط فعلی و دشمنی‌ها، راه ما مقاومت با کمترین هزینه است، گفت: اگر سختی باشد، با هم تحمل می‌کنیم و تسلیم نخواهیم شد، عزت تاریخی را حفظ می‌کنیم و در مبارزه اراده‌ها، آمریکا را شکست می دهیم.
درنگی در برخورد با مدیران متخلف ندارم
پایگاه خبری راد: با خود و خدای خود عهد ببندیم که در راه مبارزه با فساد کار کنیم و با همه علاقه‌ای که به شما دارم شک نکنید که اگر متوجه شوم مدیری و یا زیردستان آن دچار مشکل شده‌اند حتی یک ساعت درنگ نکرده و برخورد می‌کنم.
 باید راهکاری برای جبران خسارت کشاورزان سرمازده ارائه شود
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بر اثر تگرگ و سرمازدگی خسارت زیادی به باغداران و کشاورزان وارد شده است که وزارت جهاد کشاورزی باید در این زمینه گزارشی تهیه کرده و راهکاری برای جبران خسارت به کشاورزان بیندیشد.
توسعه راه آهن، یکی از برنامه‌های زیربنایی دولت است
پایگاه خبری راد: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در برنامه و لایحه ای که دولت به مجلس تقدیم کرده، توسعه راه آهن یکی از اولویت های اساسی کشور است.
تخصیص ۱۴۰۰ میلیارد اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر
پایگاه خبری راد: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از تخصیص ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل زیرساختهای ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر کشور درسال ۱۳۹۷ خبر داد.
وام، نصف قیمت مسکن را پوشش می‌دهد
پایگاه خبری راد: تا پیش از سال ۱۳۹۲ تسهیلات مسکن حدود هفت درصد قیمت یک واحد متوسط در تهران را پوشش می‌داد که هم‌اکنون قدرت وام به ۴۵ تا ۵۰ درصد رسیده است اما با میانگین کشورهای توسعه‌یافته فاصله‌ی زیادی دارد.
سایه‌روشن‌های قوانین کسب و کار در بازخوانی وضعیت تولید
پایگاه خبری راد: سال ۱۳۹۷ در حالی تحت عنوان اقتصادی نام گرفت که از دهه ۱۳۷۰، ۱۴ بار دیگر نام اقتصادی بر سال‌های سه دهه گذشته گذاشته شد
اعلام برندگان دومین همایش جایزه دادمان
پایگاه خبری راد: دومین همایش جایزه دادمان در محل سالن اجلاس سران با حضور مسئولین ارشد و متخصصین حوزه راه و شهرسازی کشور برگزار شد.
مراقب گزش ارزی باشیم!
پایگاه خبری راد: دولتمردان مراقبت کنند تلاطمات اخیر و افزایش افسار گسیخته نرخ ارز دستاورد بزرگ دولت تدبیر و امید در کنترل و کاهش نرخ تورم را به خطر نیندازد.
احتمال حذف مجری ذی‌صلاح
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران درباره مخالفت یکی از مدیران کل شهرداری با ضرورت وجود مجری ذی‌صلاح واکنش نشان داد.