01:59 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزارت امور اقتصاد و دارایی

تعیین تکلیف 13 هزار خودروی وارداتی دپو شده !
پایگاه خبری راد: وقتی با گمرکی‌ها صحبت می‌کنم از حضور مجددش در این مکان ابراز خوشحالی می‌کنند و می‌گویند حل مشکلاتمان به دست او ممکن است. همه‌شان معتقدند باوجدان است و برای مردم هر آنچه از دستش بربیاید دریغ نمی‌کند؛ علم این کار را به‌اندازه کافی دارد و اگر می‌گویند آقای دکتر قطعاً لایق است و دکتر بودن تنها عنوانی روی مدرکش نیست.
صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه برای استارتاپ ها ایجاد می‌کنیم
پایگاه خبری راد: مدیر ابزارهای نوین مالی فرا بورس ایران گفت: صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه برای استارتاپ ها و شرکت‌های ابتدایی در نظر گرفته شده است.
مردم در انتظار اقدام مسئولان و کاهش قیمت خودرو
پایگاه خبری راد: با حکم اخیر دیوان عدالت اداری مبنی بر توقف اجرای مصوبه دولت در افزایش تعرفه واردات خودرو، مصرف کنندگان در انتظار کاهش قیمت این محصولات هستند. در این میان نایب رییس انجمن واردکنندگان خودرو می‌گوید مسئولان دولتی مربوطه باید اجرای مصوبه دیوان عدالت اداری را آغاز و اعلام کنند تا قیمت‌ها در بازار خودرو کاهش یابد.
ضرر ۸۰۰ میلیارد تومانی راه‌آهن درسال 95
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت راه‌آهن از ضرر ۸۰۰ میلیاردی راه‌آهن در بخش مسافر در سال ۹۵ به دلیل پرداخت یارانه‌های پنهان به این بخش خبر داد.
اولین تفاوت بانک و ترکان
پایگاه خبری راد: هرچند اکبر ترکان - رییس سابق سازمان مناظق آزاد - در مورد انتقال دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به وزارت امور اقتصادی و دارایی موضع انتقادی داشت اما مرتضی بانک، رییس جدید این سازمان با رویه‌ای متفاوت از تصمیم مجلس شورای اسلامی در دی ماه سال گذشته استقبال کرد.
تکالیف وزارت صنعت برای حمایت از صادرات
پایگاه خبری راد: در بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی در سال ۱۳۹۶ که جایگزین بسته ابلاغی در سال گذشته شده، به طور مستقیم دو تکلیف برای وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین شده است.
صفحه قبل | صفحه بعد