19:46 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

هکتا

اتهامات معاون سابق وزیر اقتصاد در واگذاری شرکت ها به افراد فاقد صلاحیت
نماد برتر- نماینده دادستان در دومین جلسه ، اتهامات معاون سابق وزیر اقتصاد و رئیس پیشین سازمان خصوصی سازی در واگذاری شرکت ها به افراد فاقد صلاحیت را اعلام کرد.
اختصاص ۴۵ هزار هکتار از اراضی ملی کشور به شهرک‌های کشاورزی
نماد برتر- مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی بر توسعه این شهرک‌ها تاکید کرد و گفت: تاکنون بیش از ۴۵ هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی کشور برای احداث شهرک‌های کشاورزی اختصاص یافته است.
آخرین وضعیت کشت و تولید گندم برای سال آینده
نماد برتر- مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: با کاشت گندم در چهار میلیون و ۴۹۲ هزار هکتار اراضی کشاورزی تا هشتم آذر ماه، ۷۵ درصد برنامه کشت این محصول تا کنون محقق شده است.
آغاز بهره برداری رسمی از پروژه‌های ملی 30 هزار میلیاردی وزارت نفت
نماد برتر- بهره برداری از طرح‌ها و پروژه های ملی وزارت نفت در سه استان کشور توسط رییس جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس آغاز شد.
برداشت ۲۰ هزار تن گوجه پاییزه در گچساران
نماد برتر- معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد از برداشت ۲۰ هزار تن گوجه پاییزه در مناطق گرمسیری این استان خبر داد.
تحقق سود ۱۰۶۰ریالی سود هرسهم "زگلدشت"
نماد برتر- کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان از تحقق سود یک هزار و ۶۰ریالی برای هر سهم خبر داد.
تحقق سود ۱۰۶۰ریالی سود هرسهم «زگلدشت»
نماد برتر- کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان از تحقق سود یک هزار و ۶۰ریالی برای هرسهم خبر داد.
امسال تولید در شهرکهای کشاورزی به ۶۰۰ هزار تن می رسد
نماد برتر- رئیس هیات مدیره شهرکهای کشاورزی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان امسال میزان تولیدات در شهرکهای کشاورزی به ۶۰۰ هزار تن برسد و این در حالی است که دو سال پیش در این شهرکها حتی بیش از یک کیلو هم نمی توانستیم محصولی تولید کنیم.
دو میلیون دلار به صادرات محصولات سبزی و صیفی پیشوا افزوده می‌شود
نماد برتر- فرماندار شهرستان پیشوا گفت: رویکرد دولت حمایت از توسعه پایدار کشاورزی است و در این مسیر دستگاه‌های مرتبط باید بیشترین تعامل و همکاری را برای رفع مشکلات کشاورزان داشته باشند.
انتقاد از اقدامات موثر در جهش عجیب شاخص/ ۶ نکته مهم در سرمایه گذاری بورس
نماد برتر- معاون اسبق سازمان بورس با انتقاد از اقداماتی که موجب جهش عجیب شاخص از ابتدای سال شد به ۶ نکته در زمان از دست رفتن اصل سرمایه یا سودهای از دست رفته اشاره کرد.
تامین مالی ایمیدرو برای احداث واحدهای فرآوری گوهرسنگ
نماد برتر- طبق اعلام رییس هیات عامل ایمیدرو، اجرای برنامه‌های این سازمان در توسعه صنعت گوهرسنگ استان‌های خراسان رضوی، قم، کرمان، اصفهان در قالب تفاهم‌نامه با استانداری‌ها سرعت می‌گیرد که تامین مالی برای در استان‌ها توسط ایمیدرو خواهد بود.
مبارزه با آفت ملخ صحرایی در ۴۴ هکتار
نماد برتر- سخنگوی سازمان حفظ نباتات گفت: در حال حاضر آفت ملخ صحرایی در منطقه بشاگرد استان هرمزگان ریزش داشته و در سطحی بالغ بر ۴۴ هکتار نیز علیه این آفت در همان منطقه مبارزه شده است.
تامین مالی برای احداث واحدهای فرآوری در استان‌ها توسط ایمیدرو
نماد برتر- رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: اجرای برنامه‌های این سازمان در توسعه صنعت گوهرسنگ استان های خراسان رضوی، قم، کرمان، اصفهان در قالب تفاهم نامه با استانداری ها سرعت می‌گیرد.
توسعه مکانیزاسیون کشاورزی به بنگاه توسعه ماشین‌های کشاورزی تبدیل شده است
نماد برتر- عضو هیأت علمی گروه مهندسی سیستم های کشاورزی دانشگاه علوم و تحقیقات گفت: استراتژی وزارت جهاد کشاورزی در خصوص توسعه مکانیزاسیون کشاورزی نامناسب است، به طوریکه دید علمی و پایدار نسبت به مکانیزاسیون کشاورزی در مدیریت کلان ندارند، مفهوم توسعه مکانیزاسیون را اشتباه گرفته‌اند و قطعا باید قدم‌های بهتری در این زمینه بردارند.
افزایش 5 برابری قیمت کودهای وارداتی/خرید تضمینی به کمک کشاورزان می‌آید
نماد برتر- عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت در نظر گرفته شده برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی تمامی هزینه های تولید را بویژه در حوزه نهاده ها پوشش می دهد.