05:52 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

هواپیمایی آسمان

بازگشت هواپیمای "آسمان" به مبدا به دلیل از دست رفتن موتور هواپیما
پایگاه خبری راد: پرواز شب گذشته (پنجشنبه) رشت به تهران شرکت هواپیمایی آسمان دقایقی پس از آغاز پرواز به دلیل از دست رفتن یکی از موتورها مجبور به بازگشت به فرودگاه رشت شد.
شرکت های دولتی‌ رکورددار بیشترین تاخیر در پروازها
پایگاه خبری راد: سازمان هواپیمایی جدیدترین آمار از پروازهای داخلی انجام شده در فرودگاه مهرآباد در اردیبهشت امسال را اعلام کرده که بر اساس آن درصد تاخیر پروازی اکثر شرکت‌های هواپیمایی کاهش یافته است.
رفتن بوئینگ از ایران؛ کدام طرف ضرر می‌کند؟
پایگاه خبری راد: پس از آغاز گمانه‌زنی‌های جدی که با خروج دولت آمریکا از برجام اتفاق افتاد، برخی از قراردادهای اقتصادی با اما و اگرهایی مواجه شده‌اند و در این بین به نظر می‌رسد یکی از اصلی‌ترین شرکت‌هایی که بازگشتش به ایران نامشخص خواهد بود، بوئینگ است.
فضای مجازی، فیلترینگ و پیام‌رسان‌های داخلی محور دو نشست کمیسیون‌های تخصصی مجلس
پایگاه خبری راد: طی هفته جاری دو نشست یکی نشست مشترک کمیسیون‌های امنیت ملی و قضایی و حقوقی در خصوص وضعیت پیام‌رسان‌های داخلی و دیگری نشست مشترک کمیسیون‌های امنیت ملی، اقتصادی و صنایع و معادن مجلس برای بررسی وضعیت عملکرد پیام‌رسان‌های داخلی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دبیر شورای عالی فضای مجازی و مدیران پیام رسان‌ها برگزار می‌شود.
پروازهای فرودگاه یاسوج ازسرگیری شد
پایگاه خبری راد: فرودگاه یاسوج که پس از حادثه سقوط هواپیمای شرکت آسمان برای بیشتر از دو ماه عملا فعالیت‌هایش متوقف شده بود، از صبح امروز بار دیگر میزبان یک پرواز ورودی شد.
انتقاد از اظهارنظرهای عجولانه برای اعلام مقصر سقوط هواپیمای یاسوج
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات رییسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به بخش‌هایی از گزارش این کمیسیون درباره حادثه سقوط هواپیمای یاسوج از جمله ایراد فنی این هواپیما، از اظهارنظرهای عجولانه برای اعلام خلبان به عنوان مقصر انتقاد کرد و گفت که تحقیقات اولیه این کمیسیون خلاف این امر را تایید می‌کند.
پای هواپیماهای روس سرانجام به ایران باز شد
پایگاه خبری راد: پس از ماه‌ها گمانه‌زنی سرانجام دو ایرلاین ایرانی توافق کردند که ۴۰ فروند هواپیمای مسافربری روسی را وارد ناوگان خود کنند.
فرودگاه یاسوج تعطیل است؟
پایگاه خبری راد: پس از حادثه تلخ سقوط هواپیمای شرکت آسمان در ۹ مایلی فرودگاه یاسوج، به نظر می‌رسد که در حال حاضر پروازها به این فرودگاه متوقف شده است.
تاخیر ۴۹ درصد پروازها در اسفند ماه!
پایگاه خبری راد: بر اساس آمار رسمی سازمان هواپیمایی کشوری ۴۹ درصد پرواز ایرلاین‌های داخلی در اسفندماه ۹۶ با تاخیر انجام شده است. هواپیمایی ساها،‌ ایران‌ایر و آسمان نیز به ترتیب بیشترین تاخیرات پروازی ماه گذشته را به خود اختصاص داده‌اند.
شرکت آسمان آمار دقیق جانباختگان هواپیمای تهران - یاسوج را اعلام کند
پایگاه خبری راد: مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تعداد جانباختگان هواپیمای سقوط کرده تهران- یاسوج گفت: شرکت هواپیمایی آسمان باید آمار دقیق را اعلام کند.
خلبان ATR برای پرواز محدودیت نداشته است
پایگاه خبری راد:شرکت هواپیمایی آسمان با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: زنده یاد خلبان فولاد پس از عمل قلب، مجاز بوده تا با یك كمك خلبان بدون محدودیت پزشكى و عملیاتى پرواز نماید كه این امر توسط شرکت هواپیمایى آسمان كاملاً رعایت شده است.
 با حضور آخوندی ناوگان هوایی جوان شد
پایگاه خبری راد: رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: خرید هواپیماهای جدید باعث شد سن ناوگان ما جوان شود و به ۲۲ سال برسد با این حال باید سهم هرکدام از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها از جمله وزارتخانه‌های راه و نیز رفاه در سقوط هواپیمای شرکت آسمان مشخص شود و لازم است وزیر رفاه از مردم عذرخواهی کند.
به مدیرعامل آسمان گفتند حرف نزند/ وی با اطلاعات چوپان محدوده سقوط را مشخص کرد!
پایگاه خبری راد: هواپیمایی آسمان توضیحات جدیدی را درباره سقوط هواپیمای تهران-یاسوج که هفته گذشته رخ داد ارائه کرده است که شامل نکات بسیار قابل توجهی است.
پرواز هواپیماهای ATR۷۲ شرکت آسمان تا اطلاع ثانوی متوقف شد
پایگاه خبری راد: سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد:به طور موقت و تا اطلاع ثانوی پروازهای ATR مدل ۲۰۰ و ۵۰۰ شرکت هواپیمایی آسمان متوقف شد.
به مدیرعامل آسمان گفتند حرف نزند
پایگاه خبری راد: هواپیمایی آسمان توضیحات جدیدی را درباره سقوط هواپیمای تهران-یاسوج که هفته گذشته رخ داد ارائه کرده است که شامل نکات بسیار قابل توجهی است.