03:49 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

همسان سازی حقوق بازنشستگان

اعمال افزایش حقوق مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی از اردیبهشت/واریز معوقات ظرف ماه‌های آتی
پایگاه خبری راد: سرپرست سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه میزان افزایش حقوق سایر سطوح درآمدی ۱۳ درصد به علاوه ۲۶۱ هزار تومان نقد است گفت: سال ۹۸ مبلغ ۱۷هزار میلیارد تومان بابت افزایش دستمزدها متحمل هزینه شدیم که البته سازوکارها آماده‌اند تا بعد از تصویب در هیئت دولت آن را اجرا کنیم.
کمترین حقوق‌ها در سال آینده ۵۲۵ هزار تومان افزایش می‌یابد
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تشریح نحوه افزایش حقوق کارمندان در سال ۹۸ گفت که کمترین حقوق‌ها در سال آینده ۵۲۵ هزار تومان افزایش خواهد کرد.
حداکثر پاداش پایان خدمت در سال ۹۸، معادل ۷ برابر حداقل حقوق و مزایا تعیین شد
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۸ از مصوبه این کمیسیون برای تعیین پاداش پایان خدمت مقامات، رؤسا و مدیران دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت که این مبلغ حداکثر معادل ۷ برابر حداقل حقوق و مزایا در ازای هر سال خواهد بود.
با این بودجه طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان یکسال دیگر عقب می‌افتد
پایگاه خبری راد: دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه دولت در بودجه ۹۸ تنها ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اختصاص داده است این در حالی است که به گواه مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری این طرح نیاز به ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت و مجلس دارد.
«بسته حمایتی» امروز و فردا به حساب بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی واریز می‌شود
پایگاه خبری راد: سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: تعامل سازنده با تشکل‌های بازنشستگان و مستمری بگیران با جدیت دنبال می شود و برای اتخاذ راهکارهای مناسب به منظور برآورده شدن خواسته ها نیز از نظرات تشکل‌ها استفاده می شود.
 بدهی‌اش را به سازمان تامین اجتماعی بپردازد
پایگاه خبری راد: یک کارشناس حوزه کار با تاکید بر لزوم همسان سازی حقوق شاغلان و بازنشستگان می‌گوید: منابع سازمان تامین اجتماعی باید افزایش یابد تا پرداختی‌ها به کارگران و بازنشستگان هم بیشتر شود.
تاکید بر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در بودجه ۹۸
پایگاه خبری راد: نایب رئیس کانون بازنشستگان مشهد بر ضرورت تامین اعتبار همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در لایحه بودجه ۹۸ تاکید کرد و از کمیسیون تلفیق مجلس خواست با مساعدت بیشتری بودجه مورد نیاز را تصویب کند.
 مجلس در همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مساعدت کند
پایگاه خبری راد: وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در دیدار با نمایندگان تشکل‌های کارگری استان قزوین حفظ اشتغال موجود را یکی از سیاستهای وزارت کار برشمرد و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را نیازمند مساعدت مجلس و سایر نهادها در تامین بودجه آن دانست.
 حقوق بازنششستگان باید با کارگران همسان سازی شود!
پایگاه خبری راد: نائب رئیس کانون بازنشستگان مشهد بر لزوم همسان سازی حقوق بازنشستگان تاکید کرد و از نمایندگان مجلس خواست که به موضوع دستمزد و معیشت کارگران و بازنشستگان ورود کنند.
ثبات در نرخ سوخت و یارانه پرداختی
پایگاه خبری راد: رییس سازمان برنامه بودجه از قیمت 1000 تومانی هرلیتر بنزین در سال 98 و ثابت ماندن یارانه هر ایرانی خبر داد.
درخواست اعتبار 15 هزار میلیاردی برای همسان‌سازی حقوق‌ بازنشستگان
پایگاه خبری راد: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از دولت و مجلس درخواست کرد 15 هزار میلیارد تومان در بودجه سال 98 برای همسان سازی حقوق‌ها تخصیص دهند که به این ترتیب به حقوق بازنشستگان حدود یک میلیون تومان اضافه می‌شود.
احتمال ترمیم حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
پایگاه خبری راد: نائب رئیس کانون بازنشستگان مشهد ابراز امیدواری کرد که با ورود شورای عالی کار به مبحث دستمزد کارگران، ترمیم حقوق بازنشستگان نیز به شکل واقعی در دستور کار قرار گیرد.
همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تا پایان امسال
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از صدور کارت اعتباری برای بازنشستگان با همکاری بانک رفاه کارگران و همچنین اقدامات انجام شده جهت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تا پایان امسال، خبر داد.
آغاز اعطای تسهیلات به ٣٠ هزار بازنشسته از مهرماه
پایگاه خبری راد: مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد تسهیلات بدون بهره کوتاه مدت که قرار است به ٣٠ هزار نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی تخصیص یابد، در مهر و آبان امسال اعطا می شود.
صفحه قبل | صفحه بعد