09:49 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

هر لیتر

قیمت بنزین در عربستان بالا رفت
پایگاه خبری راد: شرکت آرامکوی عربستان سعودی روز یکشنبه قیمت بنزین در بازار داخلی را بالا برد.
احیای کارت سوخت، از قاچاق بنزین جلوگیری می‌کند
پایگاه خبری راد: عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی گفت: استفاده از کارت سوخت سبب می‌شود با یک رصد و آمارگیری دقیق از قاچاق بنزین جلوگیری شود.
ارزان‌ترین بنزین متعلق به کدام کشور است؟
پایگاه خبری راد: ونزوئلا و سودان ارزان‌ترین بنزین و هنگ‌کنگ گران‌ترین بنزین را در دنیا عرضه می‌کنند.
تبعات تورمی سهمیه‌بندی نکردن بنزین بیشتر است
پایگاه خبری راد: جدی شدن احتمال سهمیه‌بندی بنزین از سوی دولت باعث شده است تا توجه به تبعات تورمی این تصمیم جلب شود. در این باره یک اقتصاددان با تشبیه سهمیه‌بندی بنزین به انجام جراحی در بدن معتقد است که انجام دادن سهمیه‌بندی بنزین تبعات تورمی کمتری نسبت به انجام ندادن آن دارد.
در مورد بنزین با ما صحبتی نشده است
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت با بیان این‌که دولت با این اتحادیه درباره سهمیه‌بندی سوخت صحبتی نکرده است، گفت: تصمیم‌گیری درباره آینده بنزین پشت درهای بسته صورت می‌گیرد.
قیمت بنزین در عربستان گران شد
پایگاه خبری راد: عربستان سعودی قیمت داخلی بنزین اوکتان ۹۵ و بنزین اوکتان ۹۱ را افزایش داد.
قیمت بنزین در عربستان گران شد
عربستان سعودی قیمت داخلی بنزین اوکتان ۹۵ و بنزین اوکتان ۹۱ را افزایش داد.
هزینه خوراکی‌های سیزده‌ بدر چقدر است؟
پایگاه خبری راد: سیزده‌ بدر برای ایرانی‌ها همیشه با خوراکی‌های جذابی همراه بوده که از جمله خوراکی این روز کاهو سکنجبین و آش رشته است که هزینه کاهو سکنجبین با این افزایش قیمت‌ها در حدود ۳۰ هزار تومان و آش رشته خانگی نیز در همین حدود است.
ثبت چهارمین صعود هفتگی متوالی وال استریت
پایگاه خبری راد: با افزایش خوش‌بینی‌ها نسبت به حل و فصل منازعات چین و آمریکا، شاخص های بورس وال‌استریت روز موفقی را پشت سر گذاشتند.
لرستانی‌ها گُل می‌کارند کاشانی‌ها پولش را درو می‌کنند!
پایگاه خبری راد: مدیر جهاد کشاورزی الیگودرز تصریح کرده، تولیدات گل محمدی الیگودرز به کاشان فرستاده و در آنجا فرآوری می‌شود که اگر صنایع تبدیلی داشته باشیم دیگر نیازی نیست که به دیگر مناطق ارسال شود و از لحاظ اقتصادی به نفع ماست.
قیمت بنزین در سال 98!
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره احتمال افزایش قیمت حامل‌های انرژی از جمله بنزین توضیحاتی داد.
احتمال افزایش ۲۰ درصدی قیمت گازوئیل در سال 98
پایگاه خبری راد: دولت درآمد حاصل از افزایش ۲۰ درصدی قیمت هر لیتر نفت‌گاز در سال ۹۸ را هزار و ۷۸ میلیارد تومان پیش‌بینی کرده است.
 ارز 5500 تومانی برای بودجه 98 !
پایگاه خبری راد: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد سیاست نرخ ارز در بودجه گفت: پیشنهاد کنونی دولت در مورد نرخ ارز 5500 تومان است، اگر این عدد بالاتر رود هزینه دولت افزایش می‌یابد و کاهش آن تاثیر منفی بر واقعیت‌های اقتصاد کشور دارد.‌
چرا بنزین ارزان نمی شود؟
پایگاه خبری راد: رییس جمهور آمریکا مدعی شده که کاهش قیمت نفت مانند یک کاهش مالیات برای جهان بوده است اما رانندگان در اکثر نقاط آسیا هنوز از ریزش اخیر بهای نفت بهره چندانی نبرده‌اند.
بنزین چند؟!
پایگاه خبری راد: رییس جمهور آمریکا مدعی شده که کاهش قیمت نفت مانند یک کاهش مالیات برای جهان بوده است اما رانندگان در اکثر نقاط آسیا هنوز از ریزش اخیر بهای نفت بهره چندانی نبرده‌اند.