23:29 | چهارشنبه 13 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نیروگاه حرارتی

افزایش ارتباط ایران و سوریه در حوزه برق
پایگاه خبری راد: وزیر برق سوریه از افزایش همکاری برقی بین ایران و سوریه خبر داد و گفت: ایران در زمان جنگ در حوزه برق کمک‌های زیادی به ما کرده‌است و اکنون نیز ما به دنبال افزایش روابط خود در تمام بخش‌های تولید، توزیع برق و انرژی‌های تجدیدپذیر هستیم.
نیروگاه هرمزگان آماده گشایش ال‌سی شد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت مادر تخضصی تولید نیروی برق حرارتی گفت: پس از کش و قوس‌های فراوان در نهایت نیروگاه حرارتی هرمزگان آماده گشایش ال سی شده و مسائل مربوط به این حوزه کاملا برطرف شده است.
کار تولیدکنندگان برق خوزستان در دمای 70 درجه!
پایگاه خبری راد: سرپرست نیروگاه رامین اهواز محمدی تصریح کرد: وقتی که دمای هوا در شهرستان اهواز حدود 50 درجه می شود، دمای هوا در محل نیروگاه به 65 تا 70 درجه سانتیگراد می رسد و رطوبت نیز بسیار زیاد است. این مساله کار را برای نیروهایی که در این شرایط باید به وظایفشان عمل کنند، سخت می کند اما آن ها در این دما به خوبی به وظایف خود عمل می کنند.
خاموشی‌ها ۱۰ روز دیگر به پایان می‌رسد
پایگاه خبری راد: سخنگوی صنعت برق کشور گفت: علی رغم اینکه درجه حرارت کاهش زیادی پیدا نکرد، اما میزان خاموشی‌ها نسبت به دو هفته گذشته ۴۷ درصد و نسبت به هفته اخیر ۳۰ درصد کاهش یافته است و پیش بینی می‌شود که نهایتا تا ۲۰ مرداد ماه خاموشی‌ها به صفر برسد. البته این مسئله متاثر از برخی عوامل همچون درجه حرارت است.
وزارت نیرو برای حل مشکلات برنامه‌ ندارد
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نیرو هر ساله با شعار صرفه‌جویی توپ را به زمین مردم می‌اندازد و اقدام و برنامه‌ای عملی بر حل مشکل در سال‌های آینده در این وزارت‌خانه مشاهده نمی‌شود.
خاموشی‌های اخیر ربطی به توافق پاریس ندارد
‌پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی در خصوص فیلمی که اخیرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر و در آن گفته شده که خاموشی‌های اخیر مربوط به تعهدات ایران در توافق پاریس است، گفت: به هیچ عنوان خاموشی‌های اخیر ارتباطی با معاهده پاریس ندارد.
نگاهی به بازارهای صادراتی گاز ایران در سال ۹۷
پایگاه خبری راد: میزان صادرات گاز ایران در سال ۱۳۹۶ نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۵ حدود ۶۰ درصد رشد داشته و آنطور که مسئولان گفته اند خبرهای خوبی در بخش صادرات گاز ایران در سال جاری در راه بوده و قرار است صادرات روزانه گاز ایران به ۶۰ میلیون مترمکعب در روز برسد.
وعده‌های وزیر نیرو برای سال جدید
پایگاه خبری راد: طبق وعده‌های وزیر نیرو قرار شده که امسال ۳۰۰۰ مگاوات نیروگاه جدید وارد مدار شود و شاهد افتتاح ۴۰ طرح بزرگ آب و فاضلاب باشیم. علاوه بر این نیز تا پایان امسال ۱۳ سد جدید وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد.
وعده های آقای وزیر برای آب و برق
پایگاه خبری راد: طبق وعده‌های وزیر نیرو قرار شده که امسال ۳۰۰۰ مگاوات نیروگاه جدید وارد مدار شود و شاهد افتتاح ۴۰ طرح بزرگ آب و فاضلاب باشیم. علاوه بر این نیز تا پایان امسال ۱۳ سد جدید وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد.
تکلیف شرکت‌های برق منطقه‌ای به سرمایه‌گذاری در توسعه نیروگاه‌های حرارتی
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرکت‌های تولید نیروی برق حرارتی دولتی و شرکت‌های برق منطقه‌ای را مکلف به سرمایه‌گذاری در توسعه نیروگاه‌های حرارتی و توسعه شبکه انتقال کشور کردند.
صفحه قبل | صفحه بعد