19:45 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نو

عملکرد مرکز مالی بعد از ۵ سال: زیان انباشت صفر
نماد برتر- دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق العاده مرکز مالی ایران برگزار شد.
ثبات در اقتصاد دروازه ورود سرمایه‌گذاران به بازار سرمایه
نماد برتر- در صورتی که بتوان در حوزه بازر سرمایه به ثبات قیمت‌ها، کالاها و خدمات رسید به طور قطع سرمایه‌گذاران می‌توانند در حوزه‌های مربوط به بازار سرمایه وارد شده و در آن سرمایه‌گذاری کنند.
کمیته فقهی بورس از ظرفیت‌های خوب بازار سرمایه است
نماد برتر- رییس سازمان بورس و اوراق بهادار یکی از ظرفیت‌های خوب بازار سرمایه را کمیته فقهی این سازمان دانست.
بازگشت نقدینگی به بورس با واریز سودهای‌ رسوب شده به حساب سهامداران
نماد برتر- یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با واریز سودهای رسوب شده سال‌های قبل به حساب سهامداران، میزان قابل توجهی از مبالغ رسوب شده به طور مجدد به سمت بازار سهام سوق پیدا خواهد کرد.
پلتفرم مشترک ایران و سوریه؛ تسهیلگر مبادلات کالایی دو کشور
نماد برتر- همکاری‌های موجود بین بورس کالای ایران و سوریه به تسهیل مبادلات کالایی کشور و انجام نظام‌مند آن کمک می‌کند تا هم از نظر میزان ارزش مبادلات هم قیمت و کیفیت تاثیر مثبتی بین دو کشور بگذارد.
عرضه بیش از ۵۷ هزار تن انواع فرآورده‌های هیدروکربوری
نماد برتر- بورس انرژی ایران امروز میزبان عرضه ۵۷ هزار و یک تن فرآورده هیدروکربوری است.
سود ۲ شرکت سیمانی افزایشی شد
نماد برتر- شرکت‌های سیمان بجنورد و کارخانجات سیمان صوفیان با انتشار صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، اعلام کردند در این دوره سود هر سهم آنها نسبت به دوره پیش افزایشی بوده است.
سرمایه «تماوند» ۱۰۰ درصد افزایش می‌یابد
نماد برتر- هیئت مدیره شرکت تأمین سرمایه دماوند پیشنهاد افزایش سرمایه ۷ هزار میلیارد ریالی، معادل ۱۰۰ درصد سرمایه این شرکت را به مجمع عمومی فوق‌العاده پیشنهاد داد.
تقسیم سود ۴۰۰ تومانی "کگهر" در مجمع
نماد برتر- مجمع عمومی شرکت سنگ آهن گهر زمین در تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ برگزار شد.
نگاهی بر فعالیت یک ماهه ۵ شرکت پتروشیمی
شرکت‌های پتروشیمی مارون، پتروشیمی شیراز، پتروشیمی خارک، پتروشیمی فن آوران و سرمایه‌گذاری صنایع شیمیائی ایران با انتشار اطلاعیه‌هایی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ را منتشر کردند.
خنثی‌سازی اهداف بورس کالا به اسم کنترل بازار
نماد برتر- عدم شفافیت، نوسانات قیمتی و ریسک‌های مختلف در بازارهای سنتی باعث شد بورس کالا ایجاد تا مشکلات مربوط به عدم شفافیت و نوسانات قیمتی مرتفع شود اما بعضاً به اسم کنترل بازار اهداف بورس کالا محقق نمی‌شود و زمینه ناکارآمدی سیستم مبادلات در کشور رقم می‌خورد.
فرآیند پرداخت سودهای رسوب شده سهامداران همزمان با عید سعید فطر
نماد برتر- مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار طی اطلاعیه‌ای از اجرایی شدن فرآیند پرداخت مطالبات سنواتی سهامداران –سودهای رسوب‌شده- همزمان با عید سعید فطر خبر داد.
افزایش نمادهای بدون حجم مبنا در فرابورس به ۴۶ نماد
نماد برتر- معاون نظارت بازار فرابورس ایران گفت: بر اساس الزام بررسی ماهانه طبق ضوابط، در انتهای فروردین بررسی و محاسبات مجدد صورت گرفته و تعداد این نماد‌ها در حال حاضر به ۴۶ نماد افزایش یافت.
قیمت هر بشکه نفت خام ۱۰۶ دلار شد
نماد برتر- قیمت نفت در آخرین روز معاملاتی هفته در حالی کاهش هفتگی نزدیک به ۵ درصد را به همراه داشت که چشم انداز رشد ضعیف‌تر جهانی، نرخ بهره بالاتر فدرال رزرو و قرنطینه ناشی از کووید-۱۹ در چین به تقاضای جهانی نفت آسیب رسانده است.
افت ۰.۴۰درصدی ارزش بازار ارزهای دیجیتال
نماد برتر- مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱.۸۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۴۰ درصد کمتر شده است.