11:20 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نمایشگاه بین المللی

اجرای طرح کارت گردشگری در مناطق آزاد
پایگاه خبری راد: ‌معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد ‌گفت: به‌زودی طرح کارت گردشگری مناطق آزاد یا "کاما" با هدف بهبود وضعیت گردشگری و ایجاد انگیزه سفر به مناطق آزاد، اجرایی خواهد شد.
مزدا اولین خودروی تمام برقی خود را معرفی می کند
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی مزدا تا سال 2020 میلادی، قصد راه اندازی یک محصول تمام الکتریکی دارد.
«گوگل» و «ولوو» همکار می شوند
پایگاه خبری راد: بر اساس ادعای گوگلی ها، نتیجه این همکاری مشترک می تواند استفاده از سیستم عامل آندروید بر روی وسایل نقلیه این شرکت باشد.
معرفی نسل جدید سیتروئن C4 با سیستم محرک تمام الکتریکی
پایگاه خبری راد: بعد از دریافت یک چهره جدید در سال گذشته، خبرهایی به گوش می رسد که شرکت خودروسازی سیتروئن نسل جدید C4 کاکتوس را برای سال 2020 میلادی آماده خواهد کرد.
از 25 هزار تا 33 هزار دلار
پایگاه خبری راد: زمان فروش تویوتا RAV4 نسل جدید رسیده و کمپانی خودروسازی تویوتا جزییات قیمت آن را اعلام کرده است.
زامیاد با معرفی خودروی جدید خود در شهر آفتاب
 پایگاه خبری راد: شرکت مزدا با «فودای» به سومین نمایشگاه خودرو تهران می آید
رونمایی از نسخه جدید M ب ام و سری 3
پایگاه خبری راد: شرکت بی ام و قصد دارد بعد از معرفی نسل جدید سری 3، حالا نسخه M پرفورمنس آن را معرفی کرده است.
گردهمایی بین‌المللی معدنی‌ها در تهران
پایگاه خبری راد: چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسـازی و صنایع وابسته، ‌ امروز، با حضور ۳۵ شرکت خارجی آغاز به کار کرد.
بررسی راهکارهای ترافیکی در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی تهران
پایگاه خبری راد: راهکارهای ترافیکی و مسیرهای دسترسی خودروها و بازدید کنندگان از نمایشگاه بین المللی تهران بررسی شد تا راهکارهای ترافیکی مناسبی برای ایام برگزاری نمایشگاه در این محدوده اتخاذ شود.
برنامه بوگاتی برای توسعه محصول
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی بوگاتی برای گسترش خانواده و محدوده محصولات تولیدی خود اعلام آمادگی کرده است، اما باید دید که این گسترش تا چه اندازه خواهد بود.
 سایپا محصولات جدید خود را تا پایان سال عرضه می کند
پایگاه خبری راد: مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به تاثیر کاهش نرخ دلار در قیمت محصولات این گروه خودروسازی، اظهار کرد: تابع سیاست ‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و تصمیم انجمن حمایت از مصرف‌کننده در مورد اصلاح قیمت‌ محصولات با توجه به کاهش قیمت دلار هستیم.
پرداخت ٧٧ میلیارد تومان تسهیلات به صنعت سنگ
پایگاه خبری راد: مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه‌گذاری معادن کشور گفت: سال گذشته ٧٧ میلیارد تومان تسهیلات به بخش صنعت سنگ، معدن، فرآوری و اکتشاف برای ٤٠٥ پروژه پرداخت شده است که البته با توجه به پتانسیل‌های موجود رقم بالایی محسوب نمی‌شود.
اتمام پروژه های آب و فاضلاب ١٠هزار میلیارد تومان پول می خواهد
پایگاه خبری راد: معاون راهبردی و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: برای اتمام فعالیت‌های صنعت آب و فاضلاب ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه نیاز است تا بتوانیم چالش‌های بخش آب را پشت سر بگذاریم.
چاره‌ای جز شیرین‌کردن آب دریا نداریم
پایگاه خبری راد: معاون راهبری و نظارت بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با وضعیت کنونی خشکسالی و تغییر اقلیم موجود، چاره‌ای جز رفتن به سمت تامین آب شیرین از محل آب دریا نخواهیم داشت.
نمایش توانمندی‌های فنی صنعت آب در توسعه صادرات دانش فنی موثر است
پایگاه خبری راد: سرپرست مرکز توسعه صادرات و پشتیبانی صنایع آب و برق وزارت نیرو گفت: نمایش این سطح از توانمندی‌های فنی در چهاردهمین نمایشگاه آب می‌تواند به توسعه صادرات از حیث خدمات فنی‌مهندسی، تجهیزات و دانش فنی موجود در صنعت آب کشور کمک کند.