14:42 | دوشنبه 11 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نقص فنی

قابل توجه مشترکین موبایل که صورتحساب نادرست پرداخت کردند
پایگاه خبری راد: پس از آنکه اواسط هفته اخیر تایید شد که اختلال در صدور قبض جدید، منجر به افزایش صورتحساب صادره و قطع خطوط برخی از مشترکین اپراتور اول شده است؛ همراه اول اعلام کرده که به تمامی مشترکینی که صورتحساب نادرست ماه گذشته را پرداخت کرده‌اند بسته مکالمه یا دیتا هدیه می‌دهد.
افزایش صورتحساب و قطع خطوط برخی از مشترکین همراه اول
پایگاه خبری راد: اختلال در صدور قبض جدید، منجر به افزایش صورتحساب صادره و قطع خطوط برخی از مشترکین اپراتور اول شد.
نقص فنی سیستم ترمز خودکار نیسان برطرف می‌شود
پایگاه خبری راد: سازمان ایمنی ترافیک جاده و بزرگراه‌های ایالات متحده آمریکا قرار است ترمز اضطراری خودکار در خودروهای نیسان را تحت بررسی و موشکافی دقیق خود قرار دهد.
قطرایرویز پشت بوئینگ ایستاد
پایگاه خبری راد: مدیر ارشد اجرایی شرکت هواپیمایی قطرایرویز حمایت و پشتیبانی خود از هواپیماهای ساخت شرکت بوئینگ را اعلام کرد.
آپدیت نرم‌افزار بوئینگ ۷۳۷ مکس تست می‌شود
پایگاه خبری راد: انتظار می‌رود خلبانان ایرلاین‌های آمریکایی در هفته جاری نرم افزار معیوب در هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ مکس را در سیمولاتور های این شرکت تست و آزمایش کنند.
علت سقوط هر دو بوئینگ ۷۳۷ یکی بوده!
پایگاه خبری راد: آنالیز داده‌های موجود در جعبه سیاه هواپیمای اتیوپی ایرلاینز شباهت‌های زیادی را به مورد مشابه خود در لئون ایر اندونزی نشان داده‌است.
قطعه گمشده ماجرای سقوط بوئینگ 737 مکس پیدا می‌شود؟
پایگاه خبری راد: شرکت هواپیماسازی بوئینگ قصد دارد ظرف ۱۰ روز آینده یک نسخه به روزرسانی شده از نرم افزار بکار رفته در هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ مکس را منتشر کرده و در اختیار ایرلاین‌های مختلف در جهان بگذارد.
باگ جدید؛ مقصر کاهش فالوورهای اینستاگرام
پایگاه خبری راد: گزارش‌های متعددی از روزهای گذشته در فضای مجازی از سوی کاربران اینستاگرام منتشر شده که نشان می‌دهد تعداد فالوورهای آنها بدون دلیل خاصی کم شده و یا تغییر یافته است.
پرواز شرکت ماهان با 6 ساعت تاخیر راهی تهران شد
پایگاه خبری راد: مسافران هواپیمایی ماهان پس از ۶ ساعت تأخیر با هواپیمای جایگزین راهی تهران شدند.
 2 کودک در یک استخر غرق شدند
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن دو کودک در استخر آبی در یکی از روستاهای شهرستان ساوجبلاغ، بلافاصله ماموران کلانتری 16 شهرجدید هشتگرد برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
تشریح جزییات آیین‌نامه جدید معاینه فنی
پایگاه خبری راد: دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک کشور جزییات آیین‌نامه جدید معاینه فنی را تشریح کرد و گفت: آژانس‌ها و مسافربرهای اینترنتی مشمول معاینه فنی حمل و نقل عمومی قرار می‌گیرد.
 جریمه میلیون دلاری بی‌ام‌و در کره جنوبی برای چیست؟!
پایگاه خبری راد: دولت کره جنوبی روز گذشته اعلام کرد شرکت خودروسازی بی‌ام‌و آلمان تحت تاثیر مشکلات آتش سوزی موتور خودروهای تولیدی آن در این کشور حدود ۱۰ میلیون دلار جریمه شده است.
نجات دو زن و چهار کودک از گاز گرفتگی
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات جان ۶ تن از شهروندان از گازگرفتگی در منطقه یافت‌آباد خبر داد.
بوئینگ نباید مجوز پرواز می گرفت!
پایگاه خبری راد: تیم مهندسان و متخصصان هوایی در اندونزی پس از بازرسی‌های دقیق اطلاعات حاصل از جعبه سیاه هواپیمای لیون ایر اندونزی که چندی پیش سقوط کرد، اعلام کردند که این هواپیما واجد شرایط پرواز نبوده است.
کیفیت پایین محصولات اپل، صدای کاربران را درآورد
پایگاه خبری راد: اپل اعلام کرده است با توجه به افزایش شکایات کاربران از نقص فنی موجود در برخی از گوشی‌های آیفون ۱۰ (ایکس) و مک بوک پرو ۱۳ اینچی، آن‌ها را به صورت رایگان تعمیر خواهد کرد.