05:44 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نظر سنجی

جزییات ۱۲ گام برنامه "پزشکی خانواده" تا سال ۱۴۰۴
پایگاه خبری راد: معاون بهداشت وزیر بهداشت ضمن تشریح جزییات ۱۲ گام برنامه "پزشکی خانواده" و پیشرفت ۸۰ درصدی پرونده الکترونیک سلامت در حوزه بهداشت، در عین حال راه‌اندازی کامل این پرونده را مشروط به همکاری تمام دستگاه‌های ذینفع در این حوزه دانست.
باید مردم را در جریان اقدامات قرار دهیم
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صنعت گفت: در شرایط کنونی باید این نکته را مد نظر قرار داد که چگونه با مردم رفتار کنیم، آنان را در جریان اقدامات قرار دهیم و حمایتشان را کسب کنیم که در این زمینه اهمیت توجه به منابع انسانی و تجلی کرامت انسانی می‌تواند موثر باشد.
افزایش سهم یوان از ذخایر ارزی جهان
پایگاه خبری راد: نظرسنجی بانک مرکزی چین از ۷۹ بانک مرکزی جهان نشان می دهد که سهم یوان از ذخایر ارزی این بانک ها تا پایان سال ۲۰۲۰ به ۸.۵ درصد افزایش خواهد یافت.
استعفای وزیربهداشت صد درصد شایعه است
پایگاه خبری راد: سخنگوی وزارت بهداشت در واکنش به شایعه استعفای وزیر بهداشت گفت: این حرف را باید به عنوان دروغ ۱۳ مطرح می‌کردند. تاکید می‌کنم که چنین حرفی صد در صد شایعه و ۱۵۰ درصد بی‌اساس است.
ارزش افزوده توصیه‌های هواشناسی برای حوزه کشاورزی
پایگاه خبری راد: رئیس اداره هواشناسی کشاورزی با اشاره به بررسی ارزش‌افزوده حاصل از توصیه‌های هواشناسی کشاورزی در ۲۰ استان کشور اثرگذاری سامانه توسعه هواشناسی کاربردی کشاورزی (تهک) را تشریح کرد.
بهترین سیاست جلوگیری از هک سیستم‌ها
پایگاه خبری راد: کارشناسان امنیتی می‌گویند سیاست مجرمان استفاده از آسیب‌پذیری گوشی‌های هوشمند است و به همین دلیل گوشی‌های هوشمند دستگاه مورد علاقه هکرها به شمار می‌روند.
احساس تنهایی در محیط کار به اندازه کشیدن ۱۵ سیگار در روز از عمر افراد می کاهد
پایگاه خبری راد: بنابر گزارش جدید " هاوارد بیزینس"، دلیل آن که بسیاری از افرد با وجود برخورداری از حقوق و مزایای عالی شغلی از شغل خود ناراضی اند یا دچار بیماری های روحی می شوند، احساس تنهایی و انزوا در محیط کار است.
خدمات نوروزی و امداد ویژه بهمن موتور
پایگاه خبری راد: طرح امداد نوروزی گروه بهمن از 28 اسفند 96 لغایت 14فروردین 97 خدمات پشتیبانی خود را به تمام مشتریان شرکت بهمن موتور در ایام نوروز ارائه خواهد کرد .
 رتبه نخست رضایت مشتریان از فروش به نماینده نیسان
پایگاه خبری راد: شرکت جهان نوین آریا توانست برای دومین دوره پیاپی در سال جاری، با کسب امتیاز 772 موفق به کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتریان از فروش، در میان شرکت‌های تولید کننده و واردکننده خودرو در کشور شود.
آذری جهرمی: طرح های ویژه کودکان در فضای مجازی رونمایی می شود
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت:طرح های خوبی با همکاری آموزش و پرورش برای کودکان و نوجوانان در استفاده از فضای مجازی تا پایان مهرماه رونمایی می شود.
صفحه قبل | صفحه بعد