01:50 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نصب

اصلاح خط ریخته‌گری یک مجتمع فولاد سبا
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه از روند تکمیل پروژه نصب قفسه شماره ۷ و نوسازی و تعویض اتوماسیون نورد گرم و همچنین ریومپ خط ریخته‌گری شماره یک مجتمع فولاد سبا بازدید به عمل آورد.
همکاری تنگاتنگ پترول و بخش خصوصی برای توسعه صنایع پایین‌دستی‌پتروشیمی
مدیرعامل پترول به وجود فرصت‌های مناسب سرمایه‌گذاری در زمینه توسعه صنعت پتروشیمی و تکمیل زنجیره ارزش اشاره کرد و گفت: پترول به‌عنوان متولی توسعه صنایع تکمیلی و پایین دستی پتروشیمی خلیج فارس، همکاری تنگاتنگی با بخش خصوصی به‌منظور تقویت توسعه صنایع تکمیلی، افزایش اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی در کشور دارد.
مجوز استخراج بیت‌کوین برای «وتوکا»!
نماد برتر - بیشترین میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در بخش «پذیرفته‌شده در بورس» به «سایر محصولات کانی غیرفلزی» با ۱.۷۲۴ میلیارد ریال تعلق داشته است.
الزام مشاغل به نصب کارتخوان به ۱۴۰۰ رسید
نماد برتر - سازمان امور مالیاتی از شهریور سال ۱۳۹۸ برای شفاف‌سازی درآمد، جلوگیری از فرار مالیاتی و کمک به حسابرسی مالیاتی، ۱۵ گروه از فعالان اقتصادی را ملزم به ثبت‌نام در پایانه فروشگاهی کرد که تا پایان سال ۱۳۹۸، تنها ۵۰ درصد پزشکان از این قانون تمکین کردند
از امروز چک‌هایی با رنگ بنفش صادر می‌شود
نماد برتر- با ورود به سال ۱۴۰۰ و آغاز فعالیت بانک‌ها پس از تعطیلات نوروزی، ثبت دسته‌ چک‌های جدید در سامانه صیاد اجباری می‌شود و از امروز متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک‌ها برای دریافت دسته چک‌های درخواست دهند که در این باید لازم است تا صادرکنندگان و دریافت کنندگان چک باید با فرآیندهای ثبت و انتقال چک در سامانه صیاد و ابزارهای دسترسی به این سامانه آشنا شوند.
دارندگان سهام عدالت بدون ضامن وام دریافت می‌کنند
نماد برتر- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس خبر از ارائه تسهیلات به دارندگان سهام عدالت در استان فارس داد.
پتروشیمی ارغوان گستر ایلام دو تفاهم نامه برای داخلی سازی امضاء کرد/ساخت مخازن استاندارد با ویژگی ASME SEC IIIV DIV II  برای نخستین بار درکشور
نماد برتر- شرکت ارغوان گستر ایلام در دومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل با دو شرکت داخلی تفاهم نامه ساخت و تامین تجهیزات مورد نیاز خود را تامین کرد.
پذیرش زیرمجموعه پالایشگاه تبریز در بورس و زمان اتمام سه طرح توسعه
نماد برتر- پالایشگاه تبریز با ارائه صورت های مالی ۹ ماهه از اتمام سه طرح توسعه تا پایان سال و طی مراحل پذیرش شرکت زیرمجموعه در بورس خبر داد.
طراحی سامانه ایرانی پرداخت موبایلی در شرایط تحریم
نماد برتر- معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در مراسم رونمایی از پروژه پرداخت موبایلی مبتنی بر EMV (کهربا) تاکید کرد: با تلاش مهندسان ایرانی موفق شدیم در طراحی «کهربا»، از استاندارد EMV استفاده کنیم که در اروپا بیش از ۹۶ درصد ضریب نفوذ دارد.
انتقاد از عدم غربالگری سهامداران و معضل سینگال فروشی / معرفی نرم افزار جدید
نماد برتر- سرپرست امور اعضا شرکت بورس از عدم غربالگری سهامداران در شرکت های کارگزاری انتقاد کرد و گفت: برخی با گذراندن دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی ، سینگال فروشی می کنند .
همه چیز درباره بلاکچین "کاردانو" و ارز دیجیتال "ADA "
نماد برتر- رویکردهای کاردانو به عنوان نسل سوم بلاکچین، تفاوت با بیت کوین و اتریوم، قیمت و کیف پول و نحوه خرید آن در ایران بررسی شد.
معاون سابق وزیر صنعت و رییس ایمیدرو، مدیرعامل زیرمجموعه بانک صادرات شد
نماد برتر- رییس هیات عامل ایمیدرو که بعد دو سال از ریاست این مجموعه کنار گذاشته شد با حکم مدیرعامل بانک صادرات به عنوان مدیرعامل سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات انتخاب و معرفی شد.
بهینه‌ سازی ظرفیت تمامی مدول‌های احیا در دستور کار "فولاد"
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به روند اجرای تعمیرات سالانۀ مدول F واحد احیا مستقیم، بهینه‌سازی تمامی این مدول‌ها را مورد تأکید قرار داد.
وزیر صنعت وقت حل مشکلات صنعت ندارد / درخواست افزایش قیمت
نماد برتر- مدیرعامل شرکت غیر بورسی سیمان لامرد با اشاره به اوضاع نابسامان صنعت سیمان و انتقاد از وزیر صنعت ، خواستار افزایش قیمت این محصول شد .
پژو ۲۰۷ پانوراما دارای استاندارد ECE اروپا است/ تست‌های ویژه برای سقف شیشه‌ای
نماد برتر- مدیر پروژه محصول ۲۰۷ پانوراما با اشاره به این‌که این خودرو آزمون‌های ایمنی مورد نیاز عبور کرده، گفت: بر اساس نتایج مثبت حاصل از تست‌ها و ارزیابی‌های به‌عمل آمده، پژو ۲۰۷ پانوراما موفق به کسب گواهینامه‌های استاندارد اروپایی (ECE) شده است.