04:50 | جمعه 13 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نرخ جهانی

حرکت شاخص در مدار مثبت
نماد برتر- علی آهو به سهامداران توصیه کرد: «خرید سهام شرکت‌های ارزشمند بنیادی با ارزش بازار و معاملات بالا و اجتناب از خرید و فروش مکرر بهترین استراترژی سرمایه‌گذاری در شرایطی کنونی است.»
 رشد بازار بورس با واقعیت‌های اقتصادی همخوانی ندارد
نماد برتر- یک کارشناس اقتصاد مسکن با بیان اینکه برای اولین بار در تاریخ دارایی موجود در بازار بورس تا حدودی با حجم دارایی های مردم در بخش مسکن قابل مقایسه شده است، گفت: رشد بازار بورس با واقعیت‌های اقتصادی همخوانی ندارد.
چهار متغیر موثر بر سود شرکت ها برای پیش بینی روند بازار در هفته جاری
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه برای پیش بینی روند بورس طی هفته جاری،چهار متغیر اثر گذار بر سود شامل نرخ کامودیتی‌ها، نرخ دلار، نرخ تورم و P/E شرکت ها را مورد ارزیابی قرار داد.
 سه سناریوی جذاب از سهام تا پایان سال
نماد برتر- سه سناریو برای دورنمای بازار سهام در این هفته، در میان مدت و تا پایان سال ترسیم شده است. اجماع تحلیلگران اما همگی روی رشد ادامه‌دار تاکید دارد.
راه اندازی نئوبانک ها در ایران تا سال ۱۴۰۰
نماد برتر- معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی ضمن اعلام راه‌اندازی یک تا چند نئوبانک در کشور تا سال ۱۴۰۰ از تهیه اطلس توانمندی‌های هوش مصنوعی در حوزه بانکداری خبر داد و گفت: در زمینه احراز هویت قوی نیز در حال حاضر سند ایرانی این حوزه درحال تدوین ا ست و بعد ازانجام، تصویب و ابلاغ خواهد شد.
کرونا تقاضای بسته‌بندی را افزایش داد
نماد برتر- رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ از کاهش صادرات در این صنعت در سال ۱۳۹۸ نسبت به سال ۱۳۹۷ خبر داد و گفت که ویروس کرونا در مقطع کوتاهی که مرزها بسته شده بود بر صادرات این صنعت تاثیر منفی گذاشت، اما به دلیل افزایش تولید اقلام بهداشتی، ضدعفونی و حتی برخی انواع مواد غذایی، تقاضای بسته‌بندی چاپ در زمان کرونا افزایش داشته است.
احتمال افزایش قیمت خودرو درصورت بی توجهی به مشکلات قطعه سازان
نماد برتر- سخنگوی انجمن سازندگان قطعه و مجموعه‌های خودرو با بیان اینکه دو حوزه بانکی و مالیاتی، صنعت قطعه‌سازی را دچار مشکلات فراوان کرده است، نسبت به تعطیلی بنگاه‌های تولیدی و در نتیجه آن افزایش بیکاری و افزایش قیمت خودرو در بازار، در صورت عدم رسیدگی عاجل هشدار داد.
سرنوشت نهاده‌های خوراک دام و ارز به هم گره خورده؟
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت تعاونی تامین نیاز کارخانه‌های خوراک دام طیور و آبزیان مازندران گفت: تامین نهاده‌های خوراک دام و طیور درصدر مشکلات این واحدهای تولیدی در مازندران قرار دارد.
توان مقابله با افزایش نرخ میوه را نداریم
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه میادین میوه و تره‌بار اصفهان گفت: در حال حاضر بیشتر میوه و سبزی موجود در بازار صادر می‌شود و تا زمانی که جلو صادرات از سوی دولت گرفته نشود نمی توان با افزایش قیمت‌ها مقابله کرد.
توضیحاتی در باره قیمت طلا و سکه
پایگاه خبری راد: قیمت سکه و طلا در بازار امروز با کاهش جزئی مواجه شد و به گفته رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به سه میلیون و ۶۳۰ هزار تومان رسیده است.
قیمت طلا، سکه و ارز در نخستین روز دی‌ماه چند؟
پایگاه خبری راد: قیمت ارز، طلا و سکه در بازار امروز روند تقریبا با ثبات و بدون نوسانی را تجربه کرد تا این امید را زنده کند که زمستان نیز پا جای پای پاییز در مسیر ارزانی بازارها بگذارد.
از بازار طلا و سکه در اولین روز زمستان چه خبر؟
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام کرد: قیمت طلا و سکه تقریبا در بازار امروز روند با ثبات و بدون نوسانی را تجربه کرده است و امیدواریم در ادامه نیز ارزانی را در این بازار شاهد باشیم.
 قیمت سکه و طلا در 17 آذر ماه چند؟
پایگاه خبری راد: امروز قیمت طلا و سکه باافزایش قیمت مواجه شد که به گفته رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران، دلیل آن، افزایش نرخ جهانی طلا و تغییرات در بازار نفت اوپک بوده است که امیدواریم به زودی نوسانات جهانی به پایان رسیده و آرامش به بازار سکه و طلا برگردد.
تجدید نظر دولت برای نرخ خرید تضمینی گندم !
پایگاه خبری راد: نور محمد تربتی نژاد، از شورای اقتصاد به دلیل تعیین نرخ خرید تضمینی گندم به مبلغ ۱۴۷۰ تومان انتقاد کرد. هر چه سریعتر دولت در نرخ اعلام شده تجدید نظر و این مبلغ را حداقل به ۲۰۰۰ تومان افزایش دهد.
دلایل محدودیت اطلاعات درباره «خودکشی»
پایگاه خبری راد: عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه پیشگیری از خودکشی به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌ها و دغدغه‌ها سازمان بهداشت جهانی است، افزود: یکی از اهداف مهم سازمان بهداشت جهانی در کشورها کاهش نرخ جهانی خودکشی تا ۱۰ درصد تا سال ۲۰۲۰ است.