01:55 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نخست وزیر هند

کاهش واردات پالایشگاه‌های هندی در واکنش به گرانی نفت
پایگاه خبری راد: منابع آگاه می‌گویند هند که سومین واردکننده بزرگ نفت جهان است، به دلیل افزایش قیمتهای نفت و افت ارزش روپیه ممکن است خرید نفت را کاهش دهد.
دولت هند سه طلاقه کردن زنان مسلمان را جرم اعلام کرد
پایگاه خبری راد: دولت هند روز چهارشنبه دستورالعمل ویژه‌ای را به تصویب رساند که سه طلاقه شدن زنان مسلمان را ممنوع و آن را جرم قابل پیگرد قانونی اعلام می‌کند.
واگذاری توسعه بندر چابهار به هندی ها تا ماه آینده
پایگاه خبری راد: براساس اظهارات وزیر راه و شهرسازی ایران، پروژه مدیریت و توسعه بندر تجاری چابهار تا ماه آینده در یک قرارداد موقت به یک شرکت هندی واگذار خواهد شد.
ساعت‌های هوشمند ب.ام.و در راهند!
پایگاه خبری راد: مهارت‌های مذاکره هند به بوته آزمون گذاشته شده و این کشور همچنان تلاش می‌کند برای ادامه صادرات نفت از ایران، آمریکا را متقاعد کند.
هند در دوراهی انتخاب نفت ارزان ایران یا حرف‌شنوی از ترامپ
پایگاه خبری راد: تحریم‌های آمریکا علیه نفت ایران دولت نارندرا مودی، نخست وزیر هند را در شرایط بغرنجی قرار داده است.
رکوردشکنی بندر چابهار
پایگاه خبری راد: چند ماه پس از افتتاح فاز نخست توسعه بندر چابهار اطلاعات جدید ارائه شده از سوی سازمان بنادر نشان می‌دهد که این بندر در حوزه عملکرد افزایش فعالیت قابل توجهی را به ثبت رسانده است.
رویای خورشیدی هند می‌میرد؟
پایگاه خبری راد: هند در رویای تبدیل شدن به یک قدرت خورشیدی است تا بتواند نیروی کافی برای تامین برق بیش از ۱۶ میلیون خانه تا سال ۲۰۲۲ داشته باشد.
هندی‌ها به روپیه در ایران سرمایه‌گذاری می‌کنند
پایگاه خبری راد: دهلی نو برای دور زدن مشکلات کانال‌های بانکی و پرداخت، به سرمایه‌گذاران هندی اجازه داد با استفاده از روپیه در ایران سرمایه‌گذاری کنند.
فاینانس ۹۰۰ میلیون دلاری راه‌آهن چابهار نهایی شد
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: فاینانس هندوستان برای راه‌آهن چابهار – زاهدان از ۱.۵ سال پیش و در جریان سفر نخست وزیر هند به ایران با یک توافق‌نامه ابتدایی وارد فرآیند اجرایی شد که سرانجام در هفته گذشته با نهایی شدن مذاکرات به مرحله نهایی رسید.
هندی‌ها به روپیه در ایران سرمایه‌گذاری می‌کنند
پایگاه خبری راد: دهلی نو برای دور زدن مشکلات کانال‌های بانکی و پرداخت، به سرمایه‌گذاران هندی اجازه داد با استفاده از روپیه در ایران سرمایه‌گذاری کنند.
فاینانس ۹۰۰ میلیون دلاری راه‌آهن چابهار نهایی شد
پایگاه خبری راد: فاینانس هندوستان برای راه‌آهن چابهار – زاهدان از ۱.۵ سال پیش و در جریان سفر نخست وزیر هند به ایران با یک توافق‌نامه ابتدایی وارد فرآیند اجرایی شد که سرانجام در هفته گذشته با نهایی شدن مذاکرات به مرحله نهایی رسید.
تاخیر در بزرگترین پروژه نفت و گاز هند
پایگاه خبری راد: شرکت نفت و گاز طبیعی هند (ONGC) با تاخیر حداقل یک ساله در آغاز تولید بزرگترین پروژه خود مواجه است.
آخرین خبرها از اجلاس داووس
پایگاه خبری راد: رهبران سیاسی و اقتصادی برجسته جهان، در داووس سوئیس گرد هم آمده‌اند تا از جهانی سازی در برابر سیاست‌های حمایت‌گرایانه ترامپ دفاع کنند.
همه خانه‌های هندی به شبکه برق متصل می‌شوند
پایگاه خبری راد: نخست وزیر هند یک پروژه ۲.۵ میلیارد دلاری را برای متصل کردن همه خانه‌های هندی به شبکه برق تا پایان سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی کرد.
پیوستن یک پالایشگاه هندی دیگر به جمع خریداران نفت آمریکا
پایگاه خبری راد: پالایشگاه دولتی هندی هندوستان پترولیوم با خرید گرید مارس دارای سولفور بالا در یک مزایده، برای نخستین بار از آمریکا نفت خریداری کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد