02:55 | سه شنبه 19 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نانوایی

نباید هیچ صفی به نام اقلام یارانه‌ای در خراسان‌شمالی تشکیل شود
پایگاه خبری راد: استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: دیگر هیچ صفی به نام اقلام یارانه‌ای در این استان نباید تشکیل شود.
گران‌فروشی از بیشترین تخلفات مربوط به بازرسی ماه رمضان در اصفهان
پایگاه خبری راد: مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم درج قیمت، گران‌فروشی و تقلب بیشترین تخلفات مربوط به طرح بازرسی ماه رمضان در اصفهان است.
افزایش ۱۰ درصدی قیمت نان یارانه‌ای در خراسان جنوبی
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اعلام کرد: قیمت انواع نان یارانه‌ای در استان ۱۰ درصد افزایش یافت.
گرانی نان غیرقانونی است
پایگاه خبری راد: در شرایطی که قیمت نان طی هفته‌های گذشته مجدداً و بدون داشتن مجوز افزایش یافته است، رئیس اتحادیه نانوایان سنتی اظهار کرد که این اتفاق نیفتاده و اگر قیمت نان افزایش یابد، غیرقانونی است.
کاهش دستوری قیمت نان سنگک در قرچک تهران
با دستور فرماندار شهرستان قرچک، قیمت نان سنگک در نانوایی‌های آزادپز که در روزهای اخیر با افزایش ۵۰۰ تومانی همراه بود، به نرخ سابق (۱۰۰۰ تومان) بازگشت.
جلوی بچه‌ها غُرِ بی‌پولی نزنید!
پایگاه خبری راد: «این روزا دیگه کسی نمی­تونه ماشین خارجی خوب سوار شه به جز دزدا! این روزا کسی نمی­تونه شغل درست و حسابی برای خودش دست و پا کنه مگه اینکه به یه جا وصل باشه! این روزا ...»
تخریب ۲۵۰۰ واحد صنفی در شهرستان پلدختر
پایگاه خبری راد: رییس اتاق اصناف پلدختر اعلام کرد که ۲۵۰۰ واحد صنفی در شهرستان پلدختر در سیل اخیر آسیب دیده و تخریب شده‌اند و اکثر این واحدها بیمه‌نامه حوادث نداشتند، اما نکته اصلی در حال حاضر اتصال آب و گاز شهری در تمام مناطق پلدختر است.
خمیر نان آب رفت!
پایگاه خبری راد: بررسی‌های میدانی حکایت از آن دارد در شرایط فعلی که قیمت انواع مواد خوراکی و مصرفی افزایش یافته است برخی نانوایی‌ها برای کسب سود بیشتر به کاهش وزن چانه نان روی آورده‌اند.
ادعای رئیس اتحادیه نانوایان البرز درباره وضعیت آرد
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه نانوایان البرز با بیان اینکه نانوایان یک کشور همسایه پیش از این تمایلی به استفاده از آرد ایرانی نداشتند، مدعی شد، اکنون به دلیل کاهش ارزش پول، برخی دلالان از فرصت سوء استفاده کرده و هر کیسه آرد با قیمت 250 هزار تومان به کشورهای همسایه قاچاق می‌کنند.
ماجرای شایعه کمبود آرد در مازندران چه بود؟
پایگاه خبری راد: دولت تصمیم گرفته است تا توزیع آرد را به صورت سامانه‌ای انجام دهد و سهمیه نانوایی های آزاد پز را کاهش داده، همین امر موجب شد تا برخی گمانه زنی ها و شایعه در مورد کمبود ذخایر آرد و گندم در استان مازندران و کشور بوجود آید.
تولیدکنندگان نان صنعتی مشکل آرد دارند
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه تولیدکنندگان نان‌های صنعتی از کمبود آرد در کارخانه های نان صنعتی خبر داد.
از قطار هوشمند استکهلم تا پشه‌های سفید چیتگر!
پایگاه خبری راد: وی معتقد است، «به دلیل پول درآوردن شاهد نوعی شلختگی معماری در تهران و دیگر شهرهای ایران هستیم و همه‌ی این مسائل یک ریشه دارد. اگر تراکم فروشی را به ۵۰ زبان زنده دنیا ترجمه کنیم، هیچ کس جز ما متوجه معنی آن نمی‌شود. تراکم فروشی یعنی هر کسی هر کاری که دلش می‌خواهد انجام می‌دهد.»
چرا باید نانوایان تاوان گران نشدن نان را بدهند؟
پایگاه خبری راد: در شرایطی که حدود یک سال از لغو مصوبه افزایش قیمت نان می‌گذرد، رئیس اتاق اصناف ایران در این شرایط معتقد است که باید واقعیت قیمت نان را پذیرفت.
کاهش کیفیت نان کشور !
پایگاه خبری راد: صنف نانوایی های قم با چالش‌های اقتصادی مواجه است به طوری که تولید نان توجیه اقتصادی برای این قشر ندارد.
خودکفایی در کشاورزی به چه قیمتی؟
پایگاه خبری راد: خودکفایی به هر قیمتی در مورد هیچ محصولی منطقی نیست.