23:04 | جمعه 15 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نانوایان

افزایش قیمت نان و لبنیات تخلف است
پایگاه خبری راد: معاون اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که برای افزایش قیمت نان و لبنیات هیچ تصمیمی گرفته نشده و در صورت اعمال قیمت‌های جدید، نانوایی‌ها و صنایع لبنی مرتکب تخلف شده‌اند.
 نظارت‌ها و برخورد قانونی باید مانع از احتکار کالا شود
پایگاه خبری راد: رییس مجلس شورای اسلامی گفت: روند نظارت و برخورد قانونی باید به گونه‌ای باشد که از احتکار جلوگیری شود.
نان‌ها آب رفت!
پایگاه خبری راد: رییس کانون صنایع غذایی با بیان این‌که کوچک کردن چانه توسط نانوایان نشان‌دهنده افزایش پنهانی قیمت نان است، تاکید کرد: نانوایان چاره‌ای جز این اقدام برای تامین هزینه‌های خود ندارند!
چاره‌ای جز کاهش وزن چانه نان نیست
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه گفت: با توجه به افزایش هزینه ها ثابت نگه داشتن قیمت نان منطقی و معقول نیست و برای جبران هزینه های نانوایان افزایش نرخ نان لازم است.
تاوانی که صنعت مازندران برای قطعی برق می‌دهد
پایگاه خبری راد: با افزایش دما و قطع شدن‌های مکرر برق در طول روز آن هم به مدت دو ساعت مشکلات زیادی برای بخش‌های مختلف به وجود آمده و خسارات سنگینی را به برخی بخش ها از جمله بخش صنعت وارد کرده است.
افزایش کیفیت نان با گلایه‌های نانوایان
پایگاه خبری راد: در حالی که معاون وزیر کشاورزی به خودکفایی و رکورد شکنی در تولید بسیاری از محصولات استراتژیک مانند گندم و شکر اشاره کرده و می‌گوید کیفیت نان طی سال‌های گذشته بسیار افزایش یافته است، رییس اتحادیه نانوایان از مشکلات این صنف گلایه و تصریح کرد که متولی نان در کشور مشخص نیست و هر کدام از وزارتخانه‌های کشاورزی و صنعت می‌گویند "نان به ما ربطی ندارد".
نانوایان در مرز ورشکستگی/نرخ نان باید 50 درصد گران شود
پایگاه خبری راد: مسئول کمیسیون آموزش اتحادیه نانوایان اصفهان با بیان اینکه قیمت گندم برای نانوایان آزاد پز تغییر کرد، گفت: با توجه به تورم موجود در جامعه قیمت نان باید در مدت ۶ سال، ۵۰ درصد افزایش یابد.
تصمیم‌گیری درباره قیمت نان، بعد از ماه رمضان
پایگاه خبری راد: باتوجه به اینکه نانوایان نسبت به عدم تغییر قیمت نان طی چهار سال گذشته اعتراض دارند، معاون وزیر کشاورزی از تصمیم‌گیری برای اعمال تغییر در قیمت نان پس از ماه رمضان خبر داد.
ساعت کار نانوایی ها در ماه رمضان
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه نانوایان سنتی اعلام کرد که هیچ مشکلی برای تامین نان مورد نیاز روزه داران در ماه رمضان وجود ندارد و ساعات پخت نان به گونه ای برنامه ریزی شده که همواره نان داغ در دسترس مردم باشد.
روزانه چند کارگر جان خود را از دست می دهند؟
پایگاه خبری راد: سالانه ۳۴۰ میلیون حادثه شغلی در جهان اتفاق می‌افتد و روزانه ۶۳۰۰ کارگر در دنیا بر اثر حوادث و بیماری‌های ناشی از کار جان خود را از دست می‌دهند. برآوردی که از خسارت این قبیل حوادث می‌شود رقم ۲۸۰۰ میلیارد دلار معادل چهار درصد تولید ناخالص داخلی کشورهای جهان است.
نظارت کافی نیست، نانوایی‌ها جولان می‌دهند
پایگاه خبری راد: با وجود این‌که سال‌هاست نانوایی‌ها در صدر جدول نارضایتی‌ها و شکایات مردمی قرار دارند، نه تنها سازوکار نظارت تغییر نکرده بلکه نهادهای ناظر توپ نظارت را در زمین یکدیگر می‌اندازند.
افزایش قیمت "نان" در گیرودار مخالفت
پایگاه خبری راد: در حالی که ستاد تنظیم بازار به نمایندگی از دولت برای افزایش قیمت نان چراغ سبز نشان داد تا به گفته خبازان قیمت این محصول پس از سه سال افزایش یابد، همچنان برخی مخالف این تصمیم هستند و مشخص نیست که طی هفته آینده قیمت نان افزایش می‌یابد یا اینکه تصمیم دیگری برای آن گرفته می‌شود؟
نمک "نان ایرانی" ۳برابر حد مجاز / رودربایستی‌ها را کنار بگذاریم
پایگاه خبری راد: وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم توجه بر سلامت نان، گفت: در برخی موارد شاهد استفاده از جوهر قند با همین عنوان یا با عنوان مخمر در نان هستیم که بخشی از بیماری‌های گوارشی مردم به همین دلیل است.
کاهش ۱۸ تا ۲۱ درصدی سبوس از قوت غالب مردم
پایگاه خبری راد: رئیس دفتر بهبود تغدیه وزارت بهداشت از کاهش ۱۸ تا ۲۱ درصدی سبوس در آردهای نانوایی خبر داد .
صفحه قبل | صفحه بعد