12:55 | دوشنبه 11 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

میوه و تره بار

صادرات مرغ تا اطلاع ثانوی ممنوع شد
نماد برتر- ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار مرغ و جلوگیری از روند افزایشی قیمت آن ضمن توافق با وزارت جهاد کشاورزی صادرات مرغ را از اول آبان ماه تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد.
قیمت گوشت، مرغ، تخم مرغ و تره بار در میادین
نماد برتر-قیمت هرکیلو گرم تخم مرغ در میادین میوه و تره بار ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان و مرغ تازه نیز ۲۰ هزار و ۴۰۰تومان است.
جدیدترین قیمت میوه و صیفی/ نوسان در بازار صیفی جات
نماد برتر- بازار میوه و صیفی نشان می دهد برخی از اقلام صیفی جات در هفته اخیر با افزایش قیمت مواجه شده اند.
فروش گوشت گوساله بیش از ۱۴۰ هزار تومان گرانفروشی است
نماد برتر- معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت از عرضه گوشت گوساله از طریق میادین میوه و تره بار از روز شنبه به قیمت ۱۰۹ تا ۱۱۴ هزار تومان خبر داد و گفت: قیمت مناسب برای عرضه گوشت گوساله بر اساس نوع گوشت بین ۱۲۰ تا ۱۴۰ هزار تومان است و بیش از این قیمت گران فروشی محسوب می شود.
نگاهی به قیمت تخم‌مرغ در بازار
نماد برتر- در حال حاضر هر شانه ۳۰ عددی تخم مرغ در خرده فروشی‌ها به قیمت ۲۹ تا ۳۲ هزار تومان به فروش می‌رسد.
قیمت انواع محصولات پروتئینی، میوه و صیفی جات
نماد برتر- قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در میادین میوه و تره بار ۲۰ هزارو۴۰۰تومان، مرغ منجمد هر کیلو ۱۵ هزار تومان و تخم مرغ نیز کیلویی ۱۴هزارو۲۰۰تومان است.
تنها زرشک بی دانه جهان در حال پوسیدن
نماد برتر- زرشک یکی از محصولات اصلی خراسان جنوبی است، حال آنکه حتی مردم ایران آن را به نام خراسان جنوبی نمی‌شناسند که اگر می‌شناختند این محصول روی دست کشاورز باد نمی‌کرد.
افزایش قیمت صیفی جات مقطعی است
نماد برتر- رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران علت افزایش قیمت برخی از اقلام صیفی جات در روزهای اخیر را ناشی از تغییر فصل دانست و اعلام کرد که این نوسانات مقطعی است.
عدم صدور مجوز افزایش سرمایه ۲۹۶ درصدی و استعفای مدیرعامل
نماد برتر- شرکت آینده سازان بهشت پارس از عدم صدور مجوز افزایش سرمایه ۲۹۶ درصدی، استعفای مدیرعامل و طرح مشارکت برای ایجاد شرکت بین المللی توسعه گردشگری خبر داد .
پرمصرف ترین اقلام میوه و صیفی بازار کدامند؟ +قیمت
نماد برتر- گوجه فرنگی، سیب زمینی و سیب درختی در صدر فهرست پرمصرف‌ترین محصولات میادین میوه و تره بار تهران در نیمه نخست سال جاری جای گرفتند.
قیمت انواع میوه و صیفی در دومین هفته پاییز
نماد برتر- بازار میوه و صیفی در روزهای گذشته خبر از جوی نسبتا آرام و نوسانی کمتر می دهد.
جدیدترین قیمت میوه وصیفی +جدول
نماد برتر- گزارش های رسیده نشان می دهد که بازار میوه و صیفی هفته کم نوسانی را پشت سر گذاشته است.
میوه از سبد غذایی بسیاری از خانواده‌ها حذف شده است
نماد برتر- پری به دلیل از دست دادن همسرش سرپرستی خانواده را به عهده دارد، او با اشاره به اینکه در بسیاری موارد توان خرید میوه تازه برای فرزندانش را ندارد؛ می‌گوید: سه پسر ۱۰،۹ و ۱۵ساله من مثل همه بچه‌هایی که در سن رشد هستند، علاقه زیادی به میوه دارند ولی از توان مالی من خارج است که برای آنها میوه تازه بخرم چه برسد به خرید نوبرانه فصل‌ها.
جدیدترین قیمت میوه و صیفی+جدول
نماد برتر- بازارهای میوه و صیفی در روزهای گذشته از جوی نسبتا آرام برخوردار بودند و تنها دو قلم موز و خیار در هفته های اخیر با افزایش قیمت مواجه شده اند.
۲۵۰۰ هکتار گلخانه امسال به بهره برداری می رسد
نماد برتر- معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: امسال ۲۵۰۰ هکتار گلخانه به بهره برداری می رسد و ۴۶۰۰ هکتار گلخانه هم امسال پایه گذاری می‌شود.