02:51 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مواد پلاستیکی

خرید پوشک به‌جای لوازم‌التحریر!
پایگاه خبری راد: بررسی‌ها نشان از آن دارد که برخلاف گذشته که مواد پروتئینی در اولویت خرید قرار داشت، مردم در فروشگاه‌ها بیش از نیاز روزانه و حتی ماهانه خود به خرید محصولات بهداشتی روی آورده‌اند.
وزیر هم حریف دلالان نشد!
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت برای جلوگیری از افزایش قیمت پلاستیک و تاثیر دو چندان آن بر محصولات مختلف همچون مواد غذایی، دستور جلوگیری از صادرات مواد پتروشیمی را داد که بنابر اظهارات رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان پلاستیک و نایلون، به دلیل حضور دلالان، این تصمیم افت قیمت مواد پلاستیکی را به همراه نداشته است.
کشف انبارهای میلیاردی خودرو در کرج
پایگاه خبری راد: مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز گفت: اخیراً دو انبار خودرو در استان کشف شد که در یکی از این انبارها 31 خودرو هیوندای و در انبار دوم 11 خودرو جک وجود داشت که ارزش یکی از انبارها 9 میلیارد تومان بود اما ارزش انبار دوم هنوز برآورد نشده است.
پسماندهایی که در یزد به چشممان می‌آید
پایگاه خبری راد: هر چند پسماندهای صنعتی از عوامل بروز خسارت به عرصه‌های محیط زیست است ولی می‌توان با هدف‌گذاری و مدیریت صحیح آنها، این چالش را به فرصتی برای کسب ارزش افزوده تبدیل کرد.
سونامی "پلاستیک‌ها" / ایران جزو ۱۰ کشور پرمصرف ظروف "یکبار مصرف"
پایگاه خبری راد: آلودگی پلاستیکی که از آن به عنوان "آلودگی سفید" یاد می‌شود طی چند دهه اخیر تبدیل به یکی از معضلات زیست محیطی شده تا جایی که شعار امسال روز جهانی محیط زیست "مبارزه با آلودگی پلاستیکی" انتخاب شد.
خطر جدیِ سونامی ریزپلاستیک‌ها برای همه جانداران
پایگاه خبری راد: شعار امسال روز جهانی محیط زیست "مبارزه با آلودگی پلاستیکی" است و اتحادیه اروپا قدم نخست برای مبارزه با آلودگی پلاستیکی را برداشته اما برای کاهش حجم خطرناک ریزپلاستیک‌ها به همتی جهانی نیاز است.
رونمایی لامبورگینی از دوچرخه الکتریکی اختصاصی
پایگاه خبری راد: کمپانی خودروسازی لامبورگینی در موزه اختصاصی خود واقع در "سنت آگاتا"، از پروژه جدید خود بر روی 2 چرخ رونمایی کرد.
با بحران پلاستیکی مبارزه کنیم
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن همیاران طبیعت جهاد دانشگاهی گفت: امروزه می‌توانیم با استفاده از راهکارهای مختلف استفاده از ظروف و کیسه‌های پلاستیکی را تا حد امکان کاهش دهیم.
داغ‌ترین بحث‌های مهم‌ترین گردهمایی انرژی جهان چه بود؟
پایگاه خبری راد: کنفرانس سالانه CERA Week بدون شک مهم‌ترین کنفرانس نفت و گاز جهان است و نشست امسال شاهد پرتعدادترین حضور در تاریخ ۳۵ ساله این رویداد بود که حاکی از بازگشت به زندگی صنعت نفت و گاز پس از رکود چند ساله است.
کاهش مصرف نفت با ممنوعیت جهانی پلاستیک
پایگاه خبری راد: طبق اعلام غول نفتی BP، ممنوعیت استفاده از مواد پلاستیکی در جهان، به رشد تقاضا برای نفت در دو دهه آینده لطمه خواهد زد.
قیمت انواع آب میوه گیری برقی در بازار
پایگاه خبری راد: انواع آبمیوه‌گیری‌ در بازار لوازم خانگی که از مدل‌های متنوعی برخوردار است، به طور متوسط از حدود ۲۰۰ هزار تا بیش از دو میلیون تومان عرضه می‌شود.
از سیر تا پیاز صادرات به پاکستان/ بازار گرم سیب و آبمیوه‌های ایرانی
پایگاه خبری راد: مروری بر آمارهای صادراتی پنج ماهه اول سال جاری گویای آن است که حجم صادرات ایران به پاکستان حدود ۲۹۷ میلیون دلار بوده که بیش از ۱۱ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کم شده است.
عرضه مواد پلاستیکی غیربهداشتی در سایه سکوت سازمان حمایت و بهداشت
پایگاه خبری راد- رئیس اتحادیه صنف پلاستیک گفت: بارها به سازمان‌های استاندارد، بهداشت، حمایت و ... درباره این مشکلات و فروش محصولات غیربهداشتی در فروشگاه‌های بزرگ هشدار داده‌شده اما متاسفانه هیچ ترتیب اثری داده نمی‌شود.
صفحه قبل | صفحه بعد