00:54 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مواد دخانی

تسهیل ترک سیگار در کلینیک‌های رایگان / وام کارآموزی و کارآفرینی برای ترک‌کنندگان
پایگاه خبری راد: مدیر اجرائی جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایرانیان با اشاره به طرح "مدارس بدون دخانیات" گفت: طرح پاد (پیشگیری از استعمال دخانیات) در دبیرستان‌های شهرستان ورامین با موفقیت در حال اجرا است؛ ضمن اینکه اجرای برنامه‌هایی در زمینه مدارس، محله و بوستان‌های بدون دخانیات، به دنبال گامی به سوی شهرهای بدون دخانیات را پیگیریم.
سیگار؛ هر منطقه یک قیمت!
پایگاه خبری راد: آشفتگی بازار سیگار در این روزها به حدی است که علیرغم تفاوت قیمت فروش با قیمت درج شده بر پاکت‌های بسته‌بندی، شاهد آن هستیم که واحدهای فروش هر منطقه از پایتخت، این کالا را به قیمت دلخواه عرضه می‌کنند.
بازار سیگار در قرق محتکران/قاچاق دوباره رونق گرفت
رییس هیات مدیره انجمن تولید کنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان محصولات دخانی در ارتباط با شرایط عجیب و غریب به وجود آمده در بازار سیگار و علل آن توضیح داد.
مغایرت فعالیت شرکت بین‌المللی "فیلیپ موریس" با قانون مبارزه با دخانیات
پایگاه خبری راد: وزیر بهداشت در نامه‌ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت، خواستار دیده‌بانی فعالیت‌های صنایع دخانی در ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی مشارکت، دخالت در حوزه سیاستگذاری‌های مربوط به سلامت و جلوگیری از واردات و تولید محصولات نوپدید از سوی این وزارتخانه شد.
"قلیان" تهدید دخانیاتی قرن ۲۱
پایگاه خبری راد: بنا بر گزارش سازمان‌های بین‌المللی مرتبط با بهداشت، قلیان تهدیدی دخانیاتی در قرن ۲۱ است.
نامه "سیگارفروشان" به رئیس مجلس
پایگاه خبری راد: فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد دخانی تولید داخل طی نامه‌ای از رییس مجلس شورای اسلامی خواستار تغییر بند الحاقی ۷ به تبصره ۶ لایحه بودجه ۱۳۹۷ که موجب افزایش ۳۵ تومانی هر نخ سیگار تولید داخلی می‌شود، شدند.
فقط ۵ درصد از سیگارها قاچاق هستند
پایگاه خبری راد: معاون مدیرکل مبارزه با قاچاق کالاهای هدف گفت: در حال حاضر ۹۰ درصد سهم بازار سیگار از طریق تولید داخل، پنج درصد از مجرای واردات و پنج درصد باقیمانده به شکل قاچاق تأمین می­‌شود.
بازار تنباکوی معسل به هم خورد/ افزایش ۲ برابری قیمت برخی طعم‌ها
پایگاه خبری راد: رئیس هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان واردکنندگان و صادرکنندگان محصولات دخانی از افزایش ۱۰۰ درصدی تنباکوی معسل در برخی طعم‌ها خبر داد.
مرگ سالانه ۵۵هزار ایرانی به دلیل سیگار/لزوم اصلاح مالیات بر مواددخانی
پایگاه خبری راد: سخنگوی وزارت بهداشت با بیان این که در کشور سالانه ۵۰ تا ۵۵ هزار نفر به علت استعمال دخانیات جان خود را از دست می‌دهند، گفت: با اصلاح مالیات بر عرضه مواد دخانی، می‌توانیم علاوه بر ایجاد سالانه ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار برای نظام سلامت، مصرف دخانیات را نیز کاهش دهیم.
صفحه قبل | صفحه بعد